Jump to content

ivajlok

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80 B4 ABK

Последни посетители

1160 профилни разглеждания

ivajlok's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги припукването се оказа от разхлабени болтове на вътрешно дясно каре.Бяха разхлабени всички болтове, колата не е имала вибрации или тресене в предницата.
  2. При мен от такъв теч на масло между 3 и 4 цилиндър започна да ми зацапва прозорците от вътре при работещо парно.Все едно е ми спукано радиаторчето на парното.Докато се усетя голям зор беше.Понеже нямах загуба на антифриз, а губех масло но го одавах на това, че го гори.
  3. Проверил съм ги тези неща.Когато свалях макферсоните за тампони проверих и гайките на пълнителите, не мръднаха а и не усетих луфт на пълнителя в ботуша на макферсона. Забелязах, че шарнирният болт на носача се е охлабил малко, но нямаше луфт.Не занм той може ли да изпуква така при положение че няма луфт.
  4. При мен има едни изпукване при рязко подаване или отнемане на газта и затова съм набедил втулките.А и виждам че гумената им част е упирала в магарето(има притрито).Заради този проблем започнах със смяната на опорните тампони(сложих модифицираните от koko60), доволен съм смених и тампоните на кутията.Но това изпукване остана макар и намаляло, понеже макферсона е много по-стабилен и изпукването не се предава на лагерите .Гледах тампоните на магарето напъвах ги със щанга не виждам да има скъсан.Ако някой има мнение по въпроса да подскаже
  5. Ето как изглеждат MEYLE HD Но нямам снимка на лемфьордера.Цената за мен не е от значение понеже това е евтин консуматив.Въпросът ми е кои са по здрави Българските;Лемфьордера или MEYLE HD?Целта на запитванито ми е да сведа до минимъм свалянето на носачите за тази операция във времето
  6. Колега, какъв пробег си направил с тези втулки и как се държат? Защото в момента съм с лемфьордер на 7-8 години и над 50 000 км и сега започват да се обаждат.
  7. Здравейте, колеги ! Понеже и на мен ми предстои смяна на тампоните на носачите искам да попитам.Втулките на фирма Гума трейд гр. Пловдив добри ли са или да слагам лемфьордер?Интерисуваме ако някой има наблюдение кои ще изкарат повече? Благодаря предварително!
  8. Здравей колега би ли ми обяснил какво имаш в предвид тук

     

    "Здравей колега, този шарнир отдавна е умрял, не трябва да можеш да го движиш с ръка! Пиши на лично, за да ти обясня подробно какво да направиш. Поздрави! "

     

    това е твой  пост от тази тема: 

    Благодаря предварително.

  9. Още няма решение на въпроса.Смених диодната плочка и пак същата работа.Сега съм със съмнение за моментно окъсяващ или замасяващ ротор на алтернатора.Пуснах и допълнителна маса от "-" на акумолаторът до реле регулаторът респективно алтернаторът(с цел да избегна лоша маса двигател-купе-акумолатор).Резолтат никакъв.Сега във влажното време се проявява по-често.
  10. До тук от прочетеното и размяната на опит и схеми, май ще се окаже избил малък диод на диодната плочка на динамото.
  11. Да все едно за секунди системата работи без акумулатор и алтернатора вдига пиково високо напрежение.Почистил съм клемите към акумулатора и пуснах допълнителна маса към запалителната бобина така било при братята от фолцваген.Проверих и напръсках масата от "-" към купето.Не съм проверил масата от двигателя към купето, ще я проверя и ще погледна някоя клема на акумулатора да не да има хлабава връзка към кабелите(лош кримп).
  12. Ами в такъв случай алтернаторът да не да прави в самото начало по голям ток поради големият 70Ah акумулатор(докато го възбуди малко).Струва ми се че самият алтернатор е натоварен просвирва леко при работа.А четох че реле регулатора регулира по напрежение а не по ток.Но аз все пак измерих 19волта на акумулатора при работещ двигател. Когато се случи това чистачките ми ще излетят и вентилатора на парното е свръх мощен и шумен.Аз по това се усетих, че има високо напрежение и реших да го измеря.Предпазителят на бензиновата помпа изгоря, веднага запалих на газ и започнах да измервам 19в на клемите на акумулатора и алтернатора и след 30 сек. всичко се нормализира 14.2в имам чувството че е докато възбуди малко акумулатора и после цял ден няма проблем до следващият престой на автомобила.
  13. Здравейте, Колеги Автомобилът е ауди 80 Б4 АБК 2000 кубика. Проблемът е че при стартиране на двигателят напрежението измерено на акумулатора и на алтернатора е 19в.При това положение ми изгаря предпазителят на бензиновата помпа и транзисторът на комутаторър, който в моят случай е заедно със високоволтовата бобина.И това се случва само след стартиране на двигателят и то не всеки път.Акумулаторът е BOSH SILVER S3 70Ah.Подмених регулаторът на напрежението, но пак вдига за момент високо напрежение.От къде може да е проблема?
  14. Колега интересувам се от климатичният радиатор(кондензатора), здрав ли е и на каква цена ?
  15. Колега Антонов защо си нарочил радиаторчето на парното?Имаше омазняване по стъклата ли?И последен въпрос,ако е имало омазняване на стъклата се оказа, че е от маслото във фреона ли(тоест скапан климатичен изпарител)?
×
×
  • Create New...