klam

Members
  • Content Count

    709
  • Joined

  • Last visited

About klam

  • Rank
    User
  • Birthday 01/01/1912

Друго

  • Kaра
    kola

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    nkalamov@yahoo.com

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Ruse

Recent Profile Visitors

2,082 profile views
  1. Мой познат продава изгодно в Русе глава за Ауди А-4, ADR мотор, 1,8, 125 к.с. Ако някой се интересува, може да звъни на 0888712218 - Топоров
  2. Да не е тази? http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11346341713851184 Стои от 2 месеца, ходих да я гледам преди няколко седмици. Салонът е запазен, двигателят работи равномерно, включително и на газ, запазена е, без видими следи от сериозни удари. Колата е 1998 г. Вагкомът е задължителен. На първо четене без пазарлък й сваля 500 лв. от цената. Поздрави
  3. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115548&st=0 Тук са подробно описани цените за обслужване.
  4. Пак стана ясно, че прекаленото хубавото няма как да е евтино. Иначе жалко! Колата наистина е за ценител, който е склонен да налива пари в кола с колекционерска стойност. Благодаря отново на всички, които се включиха в темата с насоки и мнения.
  5. За първа седмица я изкарват на пазара, нормално да търсят максимална цена, макар че преиграха с тоя подскок от 500 лв. нагоре при вече публикувана оферта. Както казва един виден търговец - стоката още е прясна, гони се печалба. Дано да е читава П.С. Поне по снимки. Пичове, благодаря на всички за насоките и мненията.
  6. Това ясно. Ако ходиш утре на сгледа, пиши отзиви. Аз няма да успея утре да прескоча до София. Джамбазинът доста твърдо и категорично ми обясни, че шефът му наредил да казва, че цената е "без всякакъв коментар".
  7. Грешка била по-ниската цена в cars.bg, обясни автоджамбазинът. Затова и станал скандал с едни клиенти, дето я карали на сервиз и били готови да я вземат, но променената цена в движение ги отказала. Колата била ток отвсякъде, няма проблеми да се води на диагностика, ама само вблизкия сервиз. Цената е твърда и не подлежи на коментар. Има транзитни номера, защото я кара шефът на автокъщата за кеф. Това - след разговор по телефона. Уж е 1996 г. по документи, по стъкла автоджамбото не се сети дали е шестица, не бил се заглеждал. Това засега. Трябва да се види. Който изпревари - изпревари.
  8. Ако си сигурен, че за в бъдеще няма да искаш да му бодваш RS2 части, огледай колата и ако е читава я взимай. Не виждам какво има да му мислиш, а и нали питаш за плюсовете - имаш заводски подготвена кола 260кс/416Нм (вярно, в малко по-високи обороти от 2.2T заради по-малката кубатура) и quattro, супер здраво и надеждно шаси, лесна се конвертира на LPG, евтини и леснонамираеми части (единствено с изключение на специфичните за този мотор). Кои специфични части имаш предвид? Не, не мисля за вариации на тема RS2.
  9. Ше съм благодарен някой да ми обясни +/- точно на този мотор, т.е. какво да очаквам. Ако е само един маркуч...
  10. Лошото ще е само намирането на части за двигателя. Е това наистина ще е кофти, ако излезе с 2.0 20V R5 turbo мотор. Остава джамбазите да не знаят какво продават или точно обратното - затова цената да е такава. Няма ли някой колега наблизо до тая автокъща, да хвърли едно око?
  11. Има транзитни номера, ако са нейните, не би трябвало да е проблем да се откара на сервиз. Друг е въпросът как автоджамбазите са се набутали да изкарат номера, освен ако не са го направили заради клиент. Освен в Порше Бг, че сигурно ще е навалица, друг сервиз бихте ли препоръчали?
  12. И мен това ме гложди, трябва да се види на място.
  13. В Порше Бг не е ли най-добре за пълна диагностика?