Jump to content

tishoRs-NG

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tishoRs-NG

  • Рожден ден 9.09.1981

Друго

  • Kaра
    B4 NG QUATTRO

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Русе

tishoRs-NG's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега,а оферта само за джантите без гумите?
  2. Представям си какво е било,особенно с развиването на долния болт,НО важен е крайния резултат.А иначе говорих с един приятел тук,умувахме,по негови сметки да еВа и термостата му прост,трябва да е обратно.Баси и дилемата аз
  3. При мен сагата не беше голяма.Като при теб,но аз само разхлабих болта на хидравликата,от към двигателя,махнах напълно другия болт (за регулирането на ремъка),повдигнах я и я закачих с тел за ухото на двигателя.Незнам само при теб дали я има една помпа за вакуума,нещо такова беше,при мен я няма и си има място.Накрайника с датчиците не е съм го махал
  4. Благодаря колеги,олекна ми.Щом и при RaDi_b4 е така,оставям го,иначе мислех да разглобявам на ново и да се тества(ако е възможно въобще да влезе).
  5. Здравейте колеги,търсих подобна тема,но не открих и за това реших да попитам(може и тъпо да ви се стори,но съм шашнат).Значи става въпрос за положението на термостата,как трябва да е,дали както на схемата или обратното,защото ония ден си сменях моя(сложих новия 1:1 със стария) и беше обратно на показаното.Колата е B4,2.3NG ,93г.
  6. Здрасти колега,ако може да ми изпратиш и на мен на лични тел. номер,да се чуем,Благодаря предварително
  7. ел хидравличният клапан,работещ - пара и наличен respekt.gif
  8. ел хидравличният клапан,работещ - пара и наличен
  9. ел хидравличният клапан,седи отпред пред главата на инжекциона - пара и наличен
  10. Здрасти.Ако не си проверявал виж тук: 1.Моргата в Мартен(има доста колици там); 2.Дунав мост(моргата се намира по посока Мартен,веднага в дясно,след като минеш под моста на КПП-то ; 3. пътя Мототехника-Полигона,вижда се табелата на моргатана.Тук бих търсил аз .Поздрави
  11. залагам 100% на "3.реостат",казва го от личен опит,щом нямаш и 4та степен,а тя е директна на 12волта.Смених го и всичко е 6+
  12. използвай търсачката : http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...%EF%E0%F0%ED%EE
  13. Привет колега.От мой личен опит те съветвам ако не можеш да свършиш работа през багажника,да се насочиш към отваряне на капака,лягаш под мотора и с ръка изърпваш жилото на капака,ше се отоври без проблем,НО стига да нямаш кора под мотора,става за секунди.Казвам това защото при мен на Б4-то ми нямам грам ключалка,всичко затапено,само с алармата и един ден слизам и хоп:цък,цък-язък,нема никой.Чудих се,чудих се и накрая лягане,оглеждане за жилото,дръпка и О ЧУДО.Следва смяна на "токоподаващото" устройство и всичко заспива
  14. tishoRs-NG

    80 купе 2.3 куатро

    Здравейте! С 2 ръце и 3 крака подкрепям колегата dominator.При мен преди до 3500-4к. ОК,след тва нема никой,оборотомера не минаваше 4000 при газ до ламарината.След смяната на горивния филтър-о,чудо
  15. не се мъчи колега с жилото,ами направо лягай под колата,има достъп до тази закопчалка на лявата част,просто я изтикваш на ляво(към шофьорския фар) и си се отваря без проблем. успех!
×
×
  • Create New...