Jump to content

Spidercho

АКБ почетен член
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Spidercho

  • Рожден ден 13.07.1976

Друго

  • Kaра
    Audi B5 S4 с промени

Контакти

  • Website URL
    http://milkogeorgiev.com
  • ICQ
    34614314

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    The Life

Последни посетители

2569 профилни разглеждания

Spidercho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Spidercho

    TANDER

    НЕ ХОДЕТЕ В ТАНДЕР!!! Чаках един месец за ремонт, който отнема 3-4 дни! и още 3-4 за части ... карам популярна кола. Взех я с 1-2 дефекта, ебал съм му майката. ОБАЧЕ месец по късно продължават да изкачат неща!!! НЯМАМ ПРЕДСТАВА КАК Е ВЪЗМОЖНО ДА СА ТОЛКОВА НАГЛИ И НЕКАДЪРНИ!!! НИКОГА НЯМА ДА СТЪПЯ В ТАНДЕР ПОВЕЧЕ !!! ВЗИМАМ СИ ПАРИТЕ И ЧАО! Булинс се прецакват с тоя Тандер.
  2. Колата ми седи вече месец там и всеки ти говори различни неща. Опитват се все да изкарат винивни Булинс. Всъщност Булинс са виновни, че работят с тях. В момента я бавят, защото се местели и нямали хора ... Другата седмица ще се занимавам с тях. Да видимкаква работа са свършили ... В българия човек трябва навсякъде да ходи с адвокат.
  3. НИКОГА повече няма да си оставя колата на такива мърлячи и лъжци и пияници като тези в сервиз изток!
  4. Spidercho

    4x4 ТЕСТ

    За днес мераклии?
  5. quattro ли си? Нафтата по европата ще дойде и по-качествена от нашата, поне малко и поне понякога :-)
  6. Съгласен съм с всичко.Само да уточня нещо: в завой, ако колелата са в правилната посока и въртят и четирите е ПО-ДОБРЕ отколкото да въртят две. Абе оставете ги жените на мира. И хорицата със сувове и мувове. Кажете как да правим от мътеница злато, някаква градивност да има :-)
  7. И аз съм пробвал с вдигнато едно предно колело и с вдигнати две предни колела. Тръгва и в двата варианта. Говорим за quattro IV.
  8. Продадох го и новия собственик го уби в едно дърво. Нищо му няма на момчето. Купето - тоталка за части
  9. Spidercho

    4x4 ТЕСТ

    А твоята е да ни одумваш
  10. Днес имаше бая движение, но не мисля, че е повлияло драстично. Евентуално 0.1 л/ от изпреварвания и намалявания заради трафика.Ти в двете посоки ли засича? Защото при денивелация и особено обща, има по-висок разход. Нямам представа, Сумиста ми го сложи. Имаше избор между по-по-най-икономичен и по-вървежен - аз взех вървежния ;-)
  11. По компютър. След като сложих чипа и нещата се промениха значително, с близо литър на 100 км/ч надолу.
  12. Spidercho

    4x4 ТЕСТ

    Да, така е. Колкото се може ще се съобразим с всичко това. Целта е да се позабавляваме, да имаме някаква по-реална база за изводи. А не да направим супер прецизен тест, на световно ниво. А защо не ;-)
  13. quattro може да е характеристика на всяко едно Audi от 1980 година насам. Независимо мотора, цвета и т.н. quattro е нещо, което отличава и характеризира Audi quattro е печелила всякакви състезания и е направила огромна популярност за Audi quattro е система, която изисква по-специални умения и знания, за да се използва и поддържа Относно съдържанието - форумът и без друго е препълнен с хиляди мнения представляващи едно НИЩО като полезно за останалите потребители. Това е ОК, щом авторите им се чувстват добре. Но, да се класифицира евентуален форум "quattro" като пълен с безсмислени менения е нелепо. Също така, от мнението ти излиза въпроса, защо има форум "дизел"? Може да има и бутан, метан, бензин, нитро, 98 и прочие. Или да няма нито един от тях. В "дизел" си пишат хора и им е добре. Ето, и аз карам дизел и писах там днес. Да не говорим, че газовите уредби нямат общо с Audi, а по-скоро с гаражната търговия и недостига на пари за гориво у населението. Който няма отношение към quattro - да НЕ пише Във форума на Audi има място за форум quattro. Дори само като имидж.
  14. quattro работи като подаваш (умерено) газ. Ако ще намаляваш, подавай и газ едновременно. Как ще стане това - ти решавай - с левия крак на спирачката или с десния на двата педала
×
×
  • Create New...