Jump to content

Sms68

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6

Последни посетители

1020 профилни разглеждания

Sms68's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Копчетата за подгрев на седалките с буксите към тях ?
  2. Нека и аз да споделя моя опит. Карам кола с такъв двигател от 3 години вече. Като я купих (ауди 100) колата работеше нормално в топло време , но като застудяваше сутрешното палене започна да става много необичаино, палеше почти веднага , но след като запали и започваше да се чуди на колко цилиндъра да работи и дори гаснеше и така около половин до минута в зависимост от външната термпература , другия проблем беше че като се опиташ да подадеш газ мотора глъхнеше и се опитваше да загасне. Колкото по-загряваше, толкова по-нормално се държеше и след 2-3 минути се оправяше. За пояснение на колата бях сложил и газов инжекцион и в студено време ако запалех на газ тия проблеми ги нямаше и всичко беше нормално с изключение на това че изпарителя замръзваше При всички тия проблеми ECU-то твърдеше , че всичко е "цветя и рози" Предполагам че симптомите са познати на много от вас. Какво направих и какъв беше ефекта! До тук всичко уж е ясно - запушени дюзи !!! - да ама не , взех втори комплект ,изчистих ги , смених и все същото Имам приятел с Audi купе със същия мотор и при него има същите симптоми , дадох му старите ми дюзи изчистени и пак нямаше ефект !!! След което смених ... температурен датчик , регулатор на налягане на бензина , проверих налягане на бензинова помпа , сложих платинени свещи , горивен и въздушен филтър , проверка на зацепването на ангренажа и още работи сигурно има ама вече не се сещам за всичките Почти се бях отказал ако не ми беше попаднало ECU от А6 със същия мотор и емулатор за ключа му. Сложих го на колата и ... чудо - работи си нормално и на студено и на топло. След това имаше още малко тунинг - ровнах в нета и намерих няколко Bin фаила за това ECU и си избрах този които работеше най-плавно (при другите се усещаше много явно спирането на бензина при над 1800 оборота при отнемане на газта) От тогава проблеми с паленето не съм имал, но все си ръчкам по нещо
×
×
  • Create New...