Jump to content

cvetan83

Members
  • Мнения

    3628
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

10 Последователи

Относно cvetan83

  • Рожден ден 14.06.1983

Друго

  • Kaра
    V8T REVO++

Контакти

  • AIM
    www.dbros-garage.com
  • MSN
    www.facebook.com/D.Bros.Automotive
  • Website URL
    www.dbros-garage.com
  • ICQ
    320561029

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    на София
  • Интереси
    www.dbros-garage.com

Последни посетители

11926 профилни разглеждания

cvetan83's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Момчета, Грешки се случват и съм убеден, че всеки от вас ги прави ежедневно и това е нормално. Важното обаче е колко от вас имат ташаци, достойнство и морал да бъдат коректни, и колко от вас биха давали от себе си за да може клиентът да получи най-доброто, дори в моментите в които заслужава юмрук в зъбите! В нашето ежедневие основната част от автомобилите идват след няколко неуспешни ремонта, с калъми, побългаряване и десетки прикрити проблеми. Клиентите често си спестяват или изопачават част от фактите и информацията, което ни подвежда и така губим десетки часове в търсене на проблем там където няма. Тази ситуация е една от многото случващи се всяка седмица и няма да е нито първата нито последната. Нека изясня няколко факта на повечето от вас смятащи се за капацитети, размятащи критики и даващи експертни съвети; Ревизиране и рециклиране на всички части подлежащи на това, правим, чрез най-добрите специалиирани външни сервизи в София и страната. Всичко се тества, дефектира, и ремонтира от тях, след което ни се праща обратно за монтаж. Ние не ремонтираме абсолютно нито един компонент. В този конкретен случай демонтирахме и монтирахме 5 пъти алтернатор на 3,0 ТДИ, сменихме 3 различни рециклирани два от които рециклираха повторно и всички правеха драми и всеки път драмите бяха различни от предишните. Колата вися дни наред в сервиза блокирайки работно място и ангажирайки служители да търсят под вола теле . На края колегите предоставиха за тяхна сметка фабрично рециклиран алтернатор струващ в пъти повече от рекламирания, само и само драмата да приключи положително за клиента. Равносметката е видима. От една страна клиент, който ни с@ре във физиономията, въпреки търпението и упоритостта, които вложихме в автомобила. Въпреки факта, че проблема е разрешен. Въпреки факта, че бяхме подведени, голяма част от сметката платиха други хора. От друга страна потребители тук серат по наш адрес от чиста злоба, защото не ги устройва това, че не работим на цени "провинциален гараж" и това, че не може да си носят частите пък те имат отстъпка в техко. Ами да, ние сме предприятие работещо с цел печалба, не работим за без пари и условията са тези. На всички ,на които им е скъпо има достатъчно гаражи, булевардни, форумни и квартални пишман сервизи. Тъпо е да си недоволен защото ти е скъпо. От доста време не влизам тук точно задари разбирачи и мрънкачи и не ми дреме, кой какво пише, всеки има право да си изразява мнението колкото и тъпо да е то. Като сервиз сме се доказали и продължаваме да го правим всеки ден. Имаме достатъчно верни и лоялни клиенти, широко скроени, ценящи човешкия труд и време, клиенти, които получават и ще получават повече и все по-добри условия само за това, че са лоялни. Ае със здраве и бъдете малко повече хора от колкото големи батки клавиатурни!
  2. Скъпи колеги и приятели, Дойде време да изпратим вече отминаващата 2019 година и време да се подготвим и посрещнем предизвикателствата на Новата 2020 година. Желаем ви здраве, нестихваща емоция и смели мечти! ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !!! D-Bros Automotive ТЕАМ
  3. 100 октана чист почти не се намира или поне не на масовите бензиностанции! Повечето 100-тици са 95 с добавка. Круиз 99+ е един от малкото читави и вероятно най-силния, а цената му е повече от добра.
  4. Само дето нищо не се е оправило колега, замазали сте проблема и сте отрязали един от основните плюсове на съвременните ГИ. Като цяло си избрал тотално неподходяща газова, вероятно с тотално неподходящи за твоя автомобил компоненти и съм убеден, че това няма да е нито първата нито последната драма.
  5. По скоро шарнир на някой долен преден (правия на който е закачен амортисьора).
  6. Като гледам мотора е 2.0 tdi PD. Проверете синхронизацията на ангренажа ( и софтуерно и физически), проверете дали е натегнат ремъка в норма, проверете дали монтирания и стария датчик са за този мотор (имат разлика заради броя зъби на гривната на разпределителния вал), проверете дали датчика си е легнал правилно на мястото (въпреки, че има стопорен пин позволява да мърда 1мм около вита и ако е леко под ъгъл или малко по далече пак дава същата грешка),проверете от датчика до ЕКУ-то дали няма кабели с нарушена изолация или да не опират на маса.
  7. При този тип ЕГР проблема е, че оста се износва и заклинва в отворено положение, чистене не помага, смяна с нов и забравяш за случая.
  8. Водородното почистване ще помогне за почистване на турбото, катализатор и горивната камера. Дюзи не се почистват с тази процедура и който го твърди лъже! Тази процедура чисти там където има горене и движение на изгорелите газове! Имай предвид, че в Бг повечето машини нямат достатъчен дебит на газа и са безполезни. Аз ползвам Carbon Cleaner и ако има такава в твоя район гарантирам, че работи!
  9. Под пробег 1000 км колегата има предвид, че съвременните ЕКУ-та имат нужда да се самоадаптират по време на шофирането. При флашване на автомобили с автоматична трансмисия (без значение от типа) винаги са необходими 5-600 км каране за да се адаптира кутията към мощността и въртящия момент на мотора и докато това се случи, еку-то на автомата доста реже от мощността (дори и да е С-Троник и дори да му се сложи софт пак иска каране). Същото е когато се кара с 95 и се сипе безнин 100 октана, колата реагира чак на втория резервоар. При мен с 3,0т и 6НР19 автомата има силата в зависимост от стила на шофиране да успи мотора до такава степен, че динамика му става като за 150 кс, след 4-500 км динамично каране колата се променя драстично.
  10. Геометрията ти е блокирала, ясно се вижда,че се движи 2-3мм.
  11. Чувствам се длъжен да опровергая това НЕ вярно твърдение. При нас има процедури, които са закон и се спазват без значение от обстоятелствата. Подмяната на всички гарнитури и дихтунги и о-пръстени е задължителна дори само при разхлабване на пробка или фланец и не само. Имаме налични на склад в сервиза всички възможни размери дихтунги, пробки, пръстени и фиби и то в количества и освен, че ги сменяме ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пробките се натягат с точните нютони. Не ми е ясно кой е в състояние да твърди, че един дихтунг не е сменен и как точно го прецнява при положение, че се деформира при стягане, но за мен това е показател, че те е подхлъзнал за да покаже колко е голям, а ние колко сме прости и сме си спестили стотинки. Причините за омасляване при ламаринен картер са ръжда по периферията или деформация или износена пробка и по някога само донатягане помага да спре да сълзи. С едно обаждане да ни информираш щяхме да решим проблема, да долеем масло и това нямаше да ти струва нищо!
  12. Вече съм писал друга тема, но ще го постна и тук. Балансиращите валове както и двумасовия (демпферен) маховик имат особено важна функция в гладкостта на работа, ресурса и дори мазането в двигателя. Балансиращите валове са създадени да убиват вторичните инерционни сили в колянно мотовилковия механизъм, чрез тях се унищожават резонансите в мотора и се намаля драстично натоварването в основни, биелни лагери и колянов вал. Балансиращия вал в този модел блокове се разбива защото няма официален интервал за подмяна на шестостена и при повечето автомобили след 200 к км вече се наблюдава износване на вала в доста напреднала фаза. Ако с сменя профилактично на 100 к км няма да има проблем с вала. Ако се сложи нов шестостен на разбит вал пак риска да превърти си остава. Ние вече 4-та година рециклираме балансиращите валове, като си остават с фабричния размер и форма на шестостена и това позволява той да се подменя при ревизия. Направили сме повече от 200 автомобила или отделни балансиращи блокове и някой вече са отваряни за ревизия, която не е показала износване.
  13. cvetan83

    madness или revo за 3.0tfsi

    Аз лично бях и то много скоро. Видях доста детайли в разработването и тестването, видях един куп хардуер на конкурентни фирми за, който на тестовете вадеше по-лоши показатели от фабрично влаганите във VAG (визирам интейк с-ми за по 2-3к евро). Диното е задължително при разработка на софтуер за да се тества след разработката. При фабрично произведен софт от типа на REVO, MTM, APR въпроса мерите ли на дино звучи комично. Същото е като при покупката на нов автомобил да карате представителя на VW да ви докаже на дино, че мощността е като тази в каталога
  14. С една отвертка затваряш бравите. Натискаш и щраква, но се ослушвай, че степените на затваряне са две!
  15. Това което се случва прилича на въздушна възглавница в охладителната система. Ако има газова тя затруднява обезвъздушаването значително. Това което трябва да се направи е да се източи охладителната течност, да се вакуумира системата и да се напълни. След това да се обезвъздуши през отдушника в маркуча на изход от парното.
×
×
  • Create New...