Jump to content

Misho 605 SVti

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Misho 605 SVti's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. С какво турбо ще го храните и с какви валове?
  2. Искаш ли куатро? Може да те уредим.
  3. Човече, това само за чип-тунинг ли?! Ти са к'во - сглобихте едно вървящо А4 4х4, сега и второто май върви по същия път ... Направо си основете OS & JS Racing Club, аС шъ се кандидатирам за чуен. И дано да ме приемете с тромавата ми 605-ца.
  4. Misho 605 SVti

    turbo za audi a3

    По принцип трябва да се разреди двигателя до максимум 8.5:1. Би могло да се сложи турбокомпресор и на по-сгъстен двигател, но може да се осъществи при двигатели с по-дълги фази на разпределителните валове, защото там се понижава динамичната компресия.Иначе промени трябва да се направят доста. Разреждане на двигателя. Ако се прави както трябва, е необходимо да се обработи горивната камера, за да се увеличи обема и. Ако въпреки това степента на сгъстяване остава висока, трябва да се монтират нови бутала с по-голям обем "чиния" в тях. Монтирането на по-дебела гарнитура води до нарушаване на параметрите на горене на сместа в горивната камера и не е за препоръчване. Бутала и биели. За предпочитане са кованите бутала. Стоковите бутала, монтирани в двигателите, обокновено са ляти и не издържат на евентуалните детонации при турбо моторите. Освен това са значително по-леки. Биелите могат да бъдат както Н-профил, така и + профил. Вторите правят значително по-малко завихране, предизвикано от собственото им въртене. Тях също ги има ковани и значително по-леки. Разпределителни валове. Атмосферните двигатели обичат по-дълги валове, говорим за 230-240 градуса за сериен автомобил и достигат до 320-330 градуса за тунингованите двигатели. Валовете за турбо двигатели са по-къси - те са от 200 градуса до към 270. Освен всичко останало застъпването във фазите на всмукателните и изпускателните валове при атмосферни двигатели е по-голямо, докато при турбинирани е значително по-малко. Това се постига именно с по-късите валове и тяхното презацепване в сравнение с атмосферните. Това се налага заради повишеното налягане в изпускателния колектор преди турбината, което може да достигне до 2 пъти налягането във всмукателния колектор. Изпускателен колектор. Желателно е да е изработен от тръби с еднаква дължина. Това подобрява значително производителността на двигателя. Ако целта е по-равномерно разпределение на мощността в работния диапазон на оборотите, краищата тръбите от цилиндрите трябва да бъдат изведени на фланеца към турбината в една равнина, т.н. BAFFLE COLLECTOR. Когато целта е максимална мощност в тесен диапазон от високите обороти, се предпочита тръбите от цилиндрите да се съберат постепенно в една по-боляма преди фланеца на турбината. Поради същата причина за първия случай се предпочита колектор от типа 4-2-1, където 4-те тръби от 4-те цилиндъра се събират по двойки в две по-широки тръби (1 и 4 цилиндри в едната, 2 и 3 в другата), и после тези две тръби влизат във фланеца за турбината. За втория случай по-удачно е да се използва колектор 4-1. Интеркулер. Препоръчителен елемент при двигателите със средно свръхпълнене и задължителен при високо свръхпълнене. Позволява значителното понижаване на температурата на подгретия от компресора въздух. Топлият въздух е с по-ниска плътност и количеството на кислород е по-малко в сравнение със студения въздух. Биват с въздушно охлаждане и въздушно-водно. ЕКУ. Тук вариантите са няколко. Препрограмирането на заводското е най-лесният и евтин вариант. Продават се готови чипове, които се слагат на мястото на заводските и се постигат по-високи мощности. Следващият вариант е монтирането на т.н. PIGGY BACK устройства, които лъжат до някаква степен заводското ЕКУ, и от своя страна управляват дюзи, запалване и т.н. Третият вариант е монтиран на ново ЕКУ, т.н. STAND ALONE. Те изцяло поемат запалването и пълненето на двигателя, като заводското ЕКУ или тотално се игнорира, или се оставя да изпълнява функции, които Stand Alone не може или е ограничено да извършва - като управление на климатик и други подобни.Така че зависи от това човек какво иска да постигне от даден двигател. Това не е компресия, а степен на сгъстяване и предсталява съотношение на обема на цилиндъра и горивната когато буталото е в Горна Мъртва Точка (ГМТ) към обема горивната камера когато буталото е в Долна Мъртва Точка (ДМТ). Комрпесията е НАЛЯГАНЕ и бива статична и динамична. За разлика от статичната динамичната се изменя в зависимост от фазите на разпределителните валове.
  5. Пак може да е гейта. Ти като откачиш маркучлето, спираш да подаваш налягане към мембраната, която от своя страна ти задвижда клапата в охлюва. Ако не ти изпуска нито от колекторите, нито от тръбите, нито от кулера, нито от предпазния клапан, твърде е вероятно да е някоя от следните причини: 1. Умора на материала, от който е изработена пружината в корпуса на мембраната на гейта ... съответно омеква и не може да държи клапата затворена. В този случай и да си откачил маркуча, и да не си, пружината не си върши работата; 2. Самата клапа в охлюва не затваря добре - нагоряла е, счупена е, спукана е, заяла е оста на клапата ... При това положение част от изгорелите газове се прошмугват през клапата и турбината не може да се развърти като хората. За съжаление за да се провери ще ти се наложи да се демонтира турбото.
  6. Малките турбини могат да се развинтват до 200 - 220 000 об/мин. Големите тучове са до 70 - 80 000 об/мин. Пример Garrett GT1241 - 220 000 об/мин при диаметър 35мм. Моята е GT1241 и се върти с до 145 000 об/мин при диаметър 54мм. http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...41_731377_1.htm http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...1_756068__1.htm
  7. Бърза анкета: Бихте ли се включили в някаква форма на организиран протест срещу хаоса по улиците с колите си? Има някава идея, молбата ми е да гласувате РЕАЛНО, т.е. да сме сигурни, че ако се наложи, ще се включите на 100%. Не говорим за нищо незаконно, което би могло да ви подведе под отговорност. Моля модераторите, ако счетат, да направят темата ВАЖНА.
  8. Ако има - моля да ме извините за дублирането. Не видях да има такава тема. Първата среща беше вчера и дойдоха само колеги от Пежо и БМВ. Колкото по-добре се организираме - толкова по-силен ще бъде ефекта и се надяваме да има адекватна реакция от страна на управляващите.
  9. Здравейте, Подели сме инициатива, която цели движението по пътищата на София и страната да се подобрят. Нека всички организации, които имат отношение към това, да поемат и изпълняват техните задължения, както и да допринесат за идеята. По-подробна информация можете да намерите на: Форум Peugeot Форум BMW
  10. Нуждая се от помощ. Търся информация за майстори, ремонтиращи активно окачване. Амортисьорите са ми за смяна, новите са 1600лв. к-т 4 бр. и ги има само в СФА .... грешни пари, а могат да отидат за по-необходимо нещо. Ако някой знае нещо - пишете. Ще съм ви безкрайно благодарен.
×
×
  • Create New...