Misho 605 SVti
Members-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Misho 605 SVti's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ауди S3 2.8 24v/V6 600hp.++
Misho 605 SVti отговори в темата на set16v - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
С какво турбо ще го храните и с какви валове? -
Искаш ли куатро? Може да те уредим.
-
Чип тунинг на А4
Misho 605 SVti отговори в темата на AuDi_RuLzz - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Човече, това само за чип-тунинг ли?! Ти са к'во - сглобихте едно вървящо А4 4х4, сега и второто май върви по същия път ... Направо си основете OS & JS Racing Club, аС шъ се кандидатирам за чуен. И дано да ме приемете с тромавата ми 605-ца. -
По принцип трябва да се разреди двигателя до максимум 8.5:1. Би могло да се сложи турбокомпресор и на по-сгъстен двигател, но може да се осъществи при двигатели с по-дълги фази на разпределителните валове, защото там се понижава динамичната компресия.Иначе промени трябва да се направят доста. Разреждане на двигателя. Ако се прави както трябва, е необходимо да се обработи горивната камера, за да се увеличи обема и. Ако въпреки това степента на сгъстяване остава висока, трябва да се монтират нови бутала с по-голям обем "чиния" в тях. Монтирането на по-дебела гарнитура води до нарушаване на параметрите на горене на сместа в горивната камера и не е за препоръчване. Бутала и биели. За предпочитане са кованите бутала. Стоковите бутала, монтирани в двигателите, обокновено са ляти и не издържат на евентуалните детонации при турбо моторите. Освен това са значително по-леки. Биелите могат да бъдат както Н-профил, така и + профил. Вторите правят значително по-малко завихране, предизвикано от собственото им въртене. Тях също ги има ковани и значително по-леки. Разпределителни валове. Атмосферните двигатели обичат по-дълги валове, говорим за 230-240 градуса за сериен автомобил и достигат до 320-330 градуса за тунингованите двигатели. Валовете за турбо двигатели са по-къси - те са от 200 градуса до към 270. Освен всичко останало застъпването във фазите на всмукателните и изпускателните валове при атмосферни двигатели е по-голямо, докато при турбинирани е значително по-малко. Това се постига именно с по-късите валове и тяхното презацепване в сравнение с атмосферните. Това се налага заради повишеното налягане в изпускателния колектор преди турбината, което може да достигне до 2 пъти налягането във всмукателния колектор. Изпускателен колектор. Желателно е да е изработен от тръби с еднаква дължина. Това подобрява значително производителността на двигателя. Ако целта е по-равномерно разпределение на мощността в работния диапазон на оборотите, краищата тръбите от цилиндрите трябва да бъдат изведени на фланеца към турбината в една равнина, т.н. BAFFLE COLLECTOR. Когато целта е максимална мощност в тесен диапазон от високите обороти, се предпочита тръбите от цилиндрите да се съберат постепенно в една по-боляма преди фланеца на турбината. Поради същата причина за първия случай се предпочита колектор от типа 4-2-1, където 4-те тръби от 4-те цилиндъра се събират по двойки в две по-широки тръби (1 и 4 цилиндри в едната, 2 и 3 в другата), и после тези две тръби влизат във фланеца за турбината. За втория случай по-удачно е да се използва колектор 4-1. Интеркулер. Препоръчителен елемент при двигателите със средно свръхпълнене и задължителен при високо свръхпълнене. Позволява значителното понижаване на температурата на подгретия от компресора въздух. Топлият въздух е с по-ниска плътност и количеството на кислород е по-малко в сравнение със студения въздух. Биват с въздушно охлаждане и въздушно-водно. ЕКУ. Тук вариантите са няколко. Препрограмирането на заводското е най-лесният и евтин вариант. Продават се готови чипове, които се слагат на мястото на заводските и се постигат по-високи мощности. Следващият вариант е монтирането на т.н. PIGGY BACK устройства, които лъжат до някаква степен заводското ЕКУ, и от своя страна управляват дюзи, запалване и т.н. Третият вариант е монтиран на ново ЕКУ, т.н. STAND ALONE. Те изцяло поемат запалването и пълненето на двигателя, като заводското ЕКУ или тотално се игнорира, или се оставя да изпълнява функции, които Stand Alone не може или е ограничено да извършва - като управление на климатик и други подобни.Така че зависи от това човек какво иска да постигне от даден двигател. Това не е компресия, а степен на сгъстяване и предсталява съотношение на обема на цилиндъра и горивната когато буталото е в Горна Мъртва Точка (ГМТ) към обема горивната камера когато буталото е в Долна Мъртва Точка (ДМТ). Комрпесията е НАЛЯГАНЕ и бива статична и динамична. За разлика от статичната динамичната се изменя в зависимост от фазите на разпределителните валове.
-
Те т'ва е мания вече .....
-
Пак може да е гейта. Ти като откачиш маркучлето, спираш да подаваш налягане към мембраната, която от своя страна ти задвижда клапата в охлюва. Ако не ти изпуска нито от колекторите, нито от тръбите, нито от кулера, нито от предпазния клапан, твърде е вероятно да е някоя от следните причини: 1. Умора на материала, от който е изработена пружината в корпуса на мембраната на гейта ... съответно омеква и не може да държи клапата затворена. В този случай и да си откачил маркуча, и да не си, пружината не си върши работата; 2. Самата клапа в охлюва не затваря добре - нагоряла е, счупена е, спукана е, заяла е оста на клапата ... При това положение част от изгорелите газове се прошмугват през клапата и турбината не може да се развърти като хората. За съжаление за да се провери ще ти се наложи да се демонтира турбото.
-
Малките турбини могат да се развинтват до 200 - 220 000 об/мин. Големите тучове са до 70 - 80 000 об/мин. Пример Garrett GT1241 - 220 000 об/мин при диаметър 35мм. Моята е GT1241 и се върти с до 145 000 об/мин при диаметър 54мм. http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...41_731377_1.htm http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...1_756068__1.htm
-
Бърза анкета: Бихте ли се включили в някаква форма на организиран протест срещу хаоса по улиците с колите си? Има някава идея, молбата ми е да гласувате РЕАЛНО, т.е. да сме сигурни, че ако се наложи, ще се включите на 100%. Не говорим за нищо незаконно, което би могло да ви подведе под отговорност. Моля модераторите, ако счетат, да направят темата ВАЖНА.
-
Инициатива за по-добро движение по пътищата
Misho 605 SVti отговори в темата на Misho 605 SVti - АУДИтория
Ако има - моля да ме извините за дублирането. Не видях да има такава тема. Първата среща беше вчера и дойдоха само колеги от Пежо и БМВ. Колкото по-добре се организираме - толкова по-силен ще бъде ефекта и се надяваме да има адекватна реакция от страна на управляващите. -
Здравейте, Подели сме инициатива, която цели движението по пътищата на София и страната да се подобрят. Нека всички организации, които имат отношение към това, да поемат и изпълняват техните задължения, както и да допринесат за идеята. По-подробна информация можете да намерите на: Форум Peugeot Форум BMW