Jump to content

niki_boy

Members
  • Мнения

    275
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi s4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    да се надбягва с вятъра...

niki_boy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря на колегата, много е коректен! Сега я пипнах в движение, е досто си поиграх де, но се оказа, че сместа била богата! Харчлъка падна и започна по-равномерно да набира. На ред е на бащата АДР-а до настроя...
  2. niki_boy

    230 км/час с 1.8 АДР

    Стига си се вайкал, все пак караш Ауди! Както ти казах и аз минах по този път, но след смяната почти всяка сутрин тези бързи 200км/ч.(от детелината на Цариградско да стеснението преди Казичене) добре и се отразяват на моята Давай газ смело, без да се плашиш, само после я оставяй, малко въздух да поеме преди да я гасиш. Тази година една турбина, до година две!!!
  3. niki_boy

    Сутрин трудно пали

    Тя и мойта А4 1.8Т така правеше, докато онзи ден неизгоря помпата и то без да вие или каквито и да било други признаци! Сега с новата помпа само като види ключа и е готова...
  4. niki_boy

    230 км/час с 1.8 АДР

    Това са нашите Ауди-та и те си имат слаби места! Минах по същия път, като нямаше кой да каже, че като го взема с ремъка и помпата се сменя Това ми е ентото по ред Ауди, но това го няма при предишните модели. Карам го почти всяка сутрин с 200км/ч. по околовръсното към работота и с новата помпа-вече на 15х. нищо му няма! На баща ми A4 е с твоя мотор и повече от 210 неще и неще... Виж моето е АЕВ и филма е съвсем друг
  5. Браво началник, евала-а-а!!! За сега в Софето ти си единствен! А на пролет с ниското окачване....
  6. Здравей колега! Съгласен съм с останалите за честите проблеми в дебитомерите, но аз ще ти предложа, да пробваш нещо: като запалиш трудно остави я, да поработи на празен ход 4-5 минути и след това потегли, за да видиш дали има промяна!
  7. Търся софтуер и кабел за газов инж. BARDOLINI! На сайта им има някакъв софт, но немога да го сваля... Благодаря предваретелно!
  8. niki_boy

    Трудно палене А4 1.8Т

    Колега, най-лесното което можеш да направиш е: да свалиш акомулатора и да го заредиш! Поне при баща ми със смяната на акомулатора се реши проблема. Ниско напрежение и от там и нисък дебит на помпата, съответно играят обороти, тресе и даже гасне. Дано да съм ти от помощ
  9. 1.Колеги, от известно време ме тормози идеята за 6-степенна скоростна кутия за моето 1.8Т-AEB! Освен от "S" вариантите другия е само от дизел нали? Правил ли е някой нещо подобно? Колко ли ще струва такава кутия 2-ра ръка и дали ще може, да се призспособи? 2.А дали някой е пробвал, да сложи 5-та скорост от дизел на бензинова кутия? Ако е чупил някой ще знае, дали валовете са еднакви?
  10. 238км/h. на климатроника, а по километраж още повече... Тове става с дюзи на газовата-3.5мм. за инфо на специалистите!
  11. Да бе, ама това Пунто е 700кг! Тея бързаци ги обичам по магистралата... Гаранция, че с моята боксониера-1450кг.(А4-авант 1.8T) ще му скъсам нервите от 160 до 240км/ч. и то на газ-з-з
  12. niki_boy

    А4 1.8Т-АЕВ

    Колеги, благодаря за изчерпателните съвети! За себе си извадих един извод: при първа възможност подмяна на Н75 и байпасния клапан
×
×
  • Create New...