Jump to content

nd_nik

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 2.0 16v

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

659 профилни разглеждания

nd_nik's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Блутроника като че става ... Брат ми си сложи такъв и кара вече половин година. Конфигурацията е: б4 Купе, АЦЕ, изпарител Томасето, дюзи Валтек, щуцери разпробити до колкото казва програмата (мисля, че 2.5 въпреки че според познат газаджия това било много). Помпата върти и на газ, за да не олеква клапата, горивото се спира с K - J stop през регулатора на налягането. Преди монтажа двигателят беше в перфектно състояние - нов потенциометър, нова ламбда (важна за настройката), сравнително нови бензинови дюзи. Много е важно да имаш предварително някакви времена за впръскване за този двигател. На него май му дадоха като купи компа, после ги донаглася по ламбда сондата. Системата е сравнително културна, колата има добра динамика. Разходът е около 10 извънградско и (хммм...) 13 градско (София). Аз съм със същия двигател и от няколко дена се бъхтя да настроя едно BRC Tecno, та почвам и аз да си мечтая за инжекциони.
  2. Да, с климатик съм (обикновен, не климатроник). "Вакуумната повдигачка" беше на един Голф с KR (той си е 90% ACE), уредбата слагана в Италия. Включил съм се точно към тръбата с вакуум за климатика (май само клапата за рециркулация се управлява с вакуум). Все пак струва ми се, че срещу налягането на бензина джаджата няма шанс. Падне ли налягането, държи клапата повдигната цяла седмица (сложил съм й един еднопосочен клапан, иначе в системата има предвиден и електромагнитен вентил за "включване" на вакуума като минеш на газ.) Може би работата е да минавам от бензин на газ в движение, на скорост (още не съм го опитвал). Тогава въздухът ще държи клапата на дебитомера горе и след спирането на помпата бензинът от главата бързо ще се изчерпа. Ще опитам да направя и снимка. Засега не мога да разбера дали това е добър вариант. На дълъг път разходът е приличен (около 10), обаче с това неудобно превключване бензин-газ не си е работа. По няколко дни не минавам на бензин и ме е страх, че всичко ще се "разсъхне".
  3. Здравейте, наскоро си сложих обикновена газова на ACЕ и засега работи прилично. Имам обаче следния проблем. Когато съм на газ спирам помпата и повдигам клапата на дебитомера до горно положение с една италианска джаджа, която работи с вакум от двигателя. Поне така трябва да е на теория. На практика налягането в главата на инжекциона се запазва доста дълго след спирането на помпата и джаджата не смогва да повдигне клапата. Как да изпусна това налягане? Идва ми наум да задействам петата дюза и да изпусна бензина оттам, но ми се струва, че има и по-добри начини !?
  4. Здравейте, Налага ми се да сменя маншона на дясното вътрешно каре. Преди време с четене на ценна информация от форума успях лесно да сменя десния външен маншон. При вътрешния сигурно няма да се мине без сваляне на полуоската. Обаче какво се прави по-нататък? Дали да сваля отново външното каре и да нанизвам маншона оттам или (по-вероятно) има по-хитър начин. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...