Jump to content

Maverick_bg

Members
  • Мнения

    485
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Maverick_bg

  • Рожден ден 27.12.1976

Друго

  • Kaра
    Служебен

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив-Кърджали

Контакти

  • Skype
    bgpavlp

Последни посетители

2339 профилни разглеждания

Maverick_bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Купувам предна броня за Ауди 90. Оферти тук,Л.С. или на тел. 0886 66 62 61
  2. Проблема ми е ,че е скъсано и вследствие на това тръдно се затваря. Колега Vitcig, ако е възможно някакви телефони да ми дадеш.
  3. Колеги, Дайте идея от къде мога да си закупя ново уплътнение за шибедаха. Или ако знаете някъде,където могат да ми го сменят в райони около Пловдив,Хасково,Стара Загора,Кърджали и Смолян.
  4. Ще ги погледна към края на седмицата и ще ти пиша,че не ги помня.Но съм ги слагал на моето Ауди (90 quattro,NG) и съм нямал проблем с гуми 205/55/15.
  5. Първият комплект е продаден. Честито на колегата.
  6. Разчиствам мазето,а тези вече не ми трябват. Цена по споразумение.тел.0882834552
  7. Maverick_bg

    Audi 80 sport quattro

    12 години карам NG и смело мога да твърдя че е уникален двигател.
  8. Тапицерията на вратите се беше разлепила и реших да си я залепя сам.Тук ще покажа как съм го направил,а може да съм полезен и на някой. 1.Развиваме двата малки винта,който държат половината от ръкохватката.След това премахваме долната част.Капачето на дръжката за прозореца го издърпваме,за да можем да развием болта и да я премахнем. 2.Развиваме и останалие винтове.Има два малки винта от страни,който тук съм забравил да ги покажа,но няма как да не ги видите.От страната на пантите и от страната на бравата горе. 3.Трябва да извадим и ръчката за отваряне на вратата,за да можем да откачим жилото.Това можем да го направим и после,след като свалим самата кора. 4.Махаме тази пластинка и откачаме жилото. 5.Кората я вадим,като първо я издърпваме нагоре.Пазим си тези гумички,че после като сглобяваме,ако ги няма,кората няма да ни прилепне плътно,ще тропа и т.н.Неприятно е. 6.Почистваме кората и тапицерията.Аз го направих с топла вода и прах за пране в банята. 7.След като ги подсушим,преминаваме към лепене.Необходими инструменти и лепило. 8.Намазваме с четката лепило само в границите очертани с червената линия.Опитваме се да вкараме лепило и под лайсната. 9.Оставяме кората настрани,и мажем лепило и върху плата,ивица с преблизителни размери колкото сме намазали и на кората. 10.Поставяме плата върху кората,и със шпаклата вкарваме плата под лайсната.(Въобще не ми се занимаваше да търся имали начин тази лайсна да се свали или не.) 11.След като преключим с тази манипулация,започваме да мажем лепилото върху останалите места.След като го размажете лепилото,не го залепвайте веднага,а го оставете за 4-5мин.Аз през това време си запалвам една цигара. 12.Залепваме плата,използваме шпаклата за да натъпчем плата в канала.Аз тая работа я оставих на жената,тя се справяше по добре от мен.Тук може да използвате и бояджийски валяк за равните места. 13.Някъде бях прочел,че за да хване здраво лепилото е нужно да се удари,колкото по силно толкова по добре. 14.Палим една цигара и след 10 мин,започваме по обратния ред да сглобяваме. Важно Използвайте само нова опаковка лепило. Аз направих тази грешка,да си оправя 3-те кори в един ден,а 4-тата след един месец със същото лепило.Не става,самото лепило вече не е толкова летливо,а и много бързо започва да стяга и не може да предърпвате плата по кората.Ето какво се получава: А това е първта,която направих:
  9. Бихте ли повторили какъв трябва да е компресора? Или да постнете линк към такъв който може да свърши работа?
  10. В заключение да допълня само с един полезен линк: http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2799995
  11. Благодаря, намерих го къде е,сега започвам с тъсенето на датчика.
  12. Търся го за Ауди 90,NG двигател: http://www.worldimpex.com/parts/genuine-part-oil-temp-sender_6403.html
  13. Купувам датчик за температура на маслото - 035 919 521Б
×
×
  • Create New...