Jump to content

Павлин

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi b4 ABT

Контакти

  • AIM
    paulinosh
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Павлин's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И аз така чувам, но с какво ще е по-различна от моята? Пак ще е от стара кола...
  2. Не съм го решил. Вдигнахме колата на подемник, на 5-та и установихме шум в скоростите. Долях 400 мл масло и шума утихна, но не нацяло. Разбрах, че след 250 000 км се износвал лагер/и в кутията. Ако знаеш нещо повече - моля, сподели.
  3. Модераторите могат да изтрият темата.
  4. Здравей, колега! Тези коли страдат от прегаряне и прекъсването на кабелите, които минават по капака на клапаните към главата на моно-инжекцията. Това е връзката между ТПС-а, стъпковото моторче, темп. датчик и компютъра. Проблема е във втвърдени и прекъснати кабели между датчиците и компа. пс: заради тези прекъснати кабели, по съвет на авто-сервиз си купих рециклиран ТПС. И файда никаква - стария си е бил здрав, просто кабелите са били прекъснати...
  5. Здравейте, колеги! Колата ми е B4, 2.0 ABT. От известно време, при достигане на 70-80км, се чува виещ звук откъм скоростите или диференциала. Масло има, но има и осезаем луфт на лявата полуоска към диференциала. Искам да помоля колегите, които са срещали подобен проблем при тези коли да споделят мнение. Предварително благодаря!
  6. Здравейте, колеги. След като преди време си смених радиаторчето на парното и кабела на задния капак, следвайки инструкции намерени във форума, искам по време на смяната на маслото на мотора да си проверя и нивото на маслото на скоростите. Мога ли да помоля за информация как се проверява и с какво евентуално се долива. Колата е края на 91г, АВТ мотор. Благодаря предварително.
  7. Павлин

    audi 80 АБТ

    Братле, имам същата кола от 4 години. Под капачето с четири еврейски болта до дюзата на моното има една мембрана. Скъсана ти е, вервай ми или поне е напукана, от това се замисля, като и дадеш газ. А иначе и слагаш една нова LPG-уредба, с ресет реле на клемата на компа и заспива. Тва е. Успех!
  8. Маркучите не се надуват. Мисля да сваля радиатора и да го накисна с някакъв химикал, да сваля водната помпа и да я огледам добре дали е цяла перката и дали е хваната за оста си здраво и да сменя термостата с по-ниско температурен.
  9. Водната помпа я гледахме, като сменях термостата, а радиатора го свалихме и пуснахме вода, имаше дебит, ама съм чувал, че не било критерии...
  10. Здравейте. Искам да помоля засъвет. Колата ми - Б4, АВТ мотор, от 2 месеца насам започна да потдържа висока температура- 95 градуса. Смених термостат и температурния датчик към таблото, но положението не се промени. Имам колата от 3 години, работеше си на 90-ина градуса, на 93-4 пускаше перка. Перката работи и сега, но температурата, която потдържа, даже в хладно време, е на ръба на пускане на перка. Благодаря.
  11. Продават се два два леви фара( с мигачите), един десен и турско стъкло за десен фар. 0885 054 726, от Пловдив съм.
  12. Прати , ако обичаш една снимка на колата, както е с халогена, да ти кажа дали е същия..
  13. Пишеш Mafra в Гугъл и ще видиш къде в твоя град има представителство на фирмата, която е лидер в автокозметиката. Те имат препарат за дълбоко почистване на табло, след него се маже с едно мляко за подхранване.Професионално и пробвано лично от мен...успех!
  14. B4 2.0 ABT 66 Kw - 12,5л газ/100км градско в Пловдив.
×
×
  • Create New...