Jump to content

Balzak

Members
  • Мнения

    51
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi b4

Последни посетители

770 профилни разглеждания

Balzak's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Мотора е AWX 1.9тди 131 коня . Номера на главата която свалихме от мотра е 038 103 373R. Отворихме мотора защото надуваше маркучи. При закупуване на частите за главата останових че по номер на рама на автомобила излизат само едни водачи на клапани но тези водачи нямат нищо общо с водачите които извадихме от въпросната глава( който са дължина 31,5мм) а по каталог извади 36.5мм. След като проверих по номер на глава дава че се слага на 101 116 коня и 140 коня 2.0 моторите. Има ли мотори 131коня с тази глава ??? Да я оставям ли или да търся от 131 коня. Може ли причината за проблема да е в главата защото мотора си личи че е отварян повече от един път по гарнитурата ? (т.е предния собственик да я е сменял и да не е сложил правилна) Иначе главата е тествана и няма никакъв проблем единствени беше кривнала между 1 и 2 цилиндър
  2. Колега интересуват ме капачките на джантите налични ли са и цена :?
  3. Отказах се от тая интервенция. Ще си сложа нова помпа потапяща. Ще може ли някой да ми даде инфо(снимки) как се сваля това чудо, един път се бях мъчил и не успях. Във форума намерих една тема но не ми се отварят снимките.
  4. Balzak

    audi B4-обороти

    Като загрее оправя ли се. Примерно си я карал гасиш и като запалиш пак ли държи 2000
  5. Здравейте колеги. Някой да е слагал външна бензинова помпа на б4 2.0 моно АБТ мотор както при б3-ките. Да сподели как става.
  6. Търся да закупя вътрешен десен стоп за ауди б4 седан Хела.
  7. Okops. Колега центровката е добре направена е. Забелязах че като давам предварение това прекъсване става все повече като дам закъснение до едно положение прекъсването спира, но колата няма тотално вътак не се форсира и пали хипер трудно. Като се намести точно на 6 градуса го има това леко прекъсване. Даже преди бях с 2.0 абт мотор сега е с 1.8пм мотор и пак точно този същия проблем го има.
  8. Писал съм че съм сменил чисто нови ламда сонда, температурен датчик, свещи, палец, капачка, кабели. Също така взех от друга кола делко, моно инжекция и бобина. Промяна няма. Свещите като ги развия са идеално керемиден цвят. Като кажа идеално .. да наистина не лъжа.
  9. Balzak

    Смяна на кутия с АКМ

    АКМ кутията е с малките 94мм вътрешни карета за да стане на твойта трябва да сложиш малките полуоски от там нататък всичко пасва може да си ползваш твоите външни карета.
  10. Колега следя темата мойта прави точно така. Мотора е 1.8пм 90 коня. Студена като е пали от раз не прекъсва но загреели над 60-70 градуса и като дам газ и задържа на каквито и да е обороти почва да прекъсва леко и отзад в ауспуха се чува( пуф пуф пуф) Аз също съм сменил кабели, свещи, палец, делко, капачка, моно инжекция, ламда сонда. Промяна няма. Най дразнещото е че като е на скорост и си подържам едни обороти лашка колата. Свещите съм ги развивал и 4-те идеално керемиден цвят са.
  11. Колеги лапите на 2.0 моно АБТ не пасват на 1.8 моно PM мотора целта ми е да вкарам 1.8 мотора но понеже той се държи на магарето а при б4 тампоните са на гредите мислех че след подмяна на лапите ще стане но уви. Ако ползвам магарето от б3-ката да сложа двигателя другото ще паснели кутията да стигне до лапата отзад да сложа предната греда да се хване ударния тампон, защото като гледам двигателя ще падне надолу. Някакви иде ?
  12. Здравейте. Взех 1.8 моно б3 мисля да го сменя с моя който е 2.0 моно б4. Като гледах 1.8 за да влезе в моя кош трябва да взема лапите от моя мотор. Другите части също са 1:1. Въпроса ми е откъм електрониката има ли някакви разлики. Компа същия ли е. Гледах моноинжекцията датчиците са същите освен че на 1.8 има някакъв клапан до тпс нз за какво е той. Като цяло ме интересува ще стане ли замяната на моторите всичко ще пасне ли и. Благодаря предварително
  13. Balzak

    Реле 90,3747

    Някой може ли да ми обясни как работи това реле. към него имам вързани кабел който идва от газовия клапан, сигналния на ламбда сондата, масов кабел и един червен(не го знам вече за какво е и точно от къде иде). Ако някой може да ми каже кой кабел на кое краче се връзва. http://prikachi.com/images.php?images/104/9104104X.jpg Публикувам тук темата защото колата е ауди б4
×
×
  • Create New...