Jump to content

Milen

Members
  • Мнения

    129
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Milen

  • Рожден ден 21.09.1978

Друго

  • Kaра
    Hyundai AZERA 3.3

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Car Audio

Milen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз съм от скоро с DEH-P80RS II и съм доволен от качвството на звука и възможността за настройки. Подходящ е както за SQ така и за SPL, но като недостатък трябва да се спомене липсата на USB поддръжка като вградена функция, а това в днешно време заедно с Blutooth си е направо норма във всеки автомобил! Има възможност за пускане в активен режим (3 way active), 24-битов D/A converter (разлика има и е изключително осезаема, когато го сравнявам с CD-UB100 адаптор за USB, който има собствен D/A converter аналогичен на по-ниския клас плеъри!) Ето повече впечатления за същото радио в тунинг форума тук: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=34&...53&start=30 моя проект за музика в колата с P80RS II: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=66&t=106780
  2. Моля колегите с DEH-P700BT да споделят мнение как е качеството на Bluetooth-а, доволни ли са като цяло? Как може да се модне цвета на бутоните на плеър, който е само с 1 цвят?
  3. За моя изненада новият фейслифт на Сонатата много съвпада с облика на по-високия клас Азера - нар.Грандьор в Европа (базирана на разширена платформа на Соната), според мен може да се опитват да изместят последния чрез ъпгрейднатата соната и мястото на флагман да се поеме от новият Генезис, който скоро ще бъде пуснат серийно. Моята обща оценка като собственик на Азера вече година, е че от гледна точка на качеството хюндай са изминали доста път и положените усилия не са били напразно - както материалите, така и сглобката е на много високо ниво без дори да взимам впредвид съотношението цена-качество... вероятно се накланя повече в завои с висока скорост, но за не спортна кола предполагам комфортът на пътниците е важен... вярно, ще кажете, че всеки си хвали стоката, но аз се опитвам до колкото мога да бъда обективен и да не робувам на марки. Соната: http://www.leftlanenews.com/wp-content/plu...dg=1&idi=12 Азера: http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...icleId=107629#4
  4. Мда, напълно съм съгласен колега обзървър! За да се намали трафика е нужно да се спре определен брой автомобили от движение в даден район (да приемем че става дума за центъра) - защо се заблуждаваме, че има хора дето се шматкат с колите си там единствено, за да пречат на забързаните нещастници дето ходят на работа?! Никой не го прави за забавление и на всички им е яко скапано да шофират в подобна ситуация. Гледам в Дубай ще слагат такса за големите булеварди (метрото все още не е готово там), за да опитат да намалят трафика, но това е несериозно. Чакам да направят метро мрежата като във Виена или Мюнхен и въобще няма да се сетя за кола в града!
  5. Просто искам да кажа, че при средна скорост от 16км/ч градско в София (Зах.Фабрика - Студ.Град в двете посоки), каквато и кола да е ще има висок разход. Не разбрах кое точно не ти харесва на марката при положение, че извънградско е 4.4!? Ти случайно да имаш разход под 4?
  6. В студено време, разходът на гориеово в първите няколко минути докато позагрее двигателчето е колосален! Питанката тук е има ли смисъл да се чака да загрее на бензин (10лв на седмица за бензин само за да припалвам!) или палиш и веднага минаваш на газ и да сменяш по-често мембрани (30-40лв)? Само за справка на колегата с печката ще спомена, че в момента карам едно HDi (пикасо), което градско не мога да сваля под 10/100 (извънградско 4.4)...
  7. Днес с помоща на мои колеги от работа успяхме да го набутаме, като го заклещихме здраво на менгемето и посредством 2 шпилки навивахме едната част в другата. Сега е малко поужулено тук-там, но е цяло за сметка на това Благодаря на всички за отговорите!
  8. Първо да се извиня, че не става въпрос за Аудьо, а за ситроена на жената! Онзи ден на автомивката "свалили" огледалото (има стойка, която се сваля от стъклото), за да почистят и след това са го сложили погрешно, при което огледалото + стойката падат по време на движение - шашкат жената (за щастие няма катастрофа), одраскват предното стъкло и таблото и се разглобява на 2 части. Дайте съвет, моля ви, как да напъхам ябълката на стойката в рамото на огледалото! Пробвах със сапун, натисках колкото можах, блъсках с чук, сложих ябълката във фризера и нагрях с гореща вода рамото, но не се получава. Споделете още идеи преди да съм взел Големия Чук!
  9. Debica 175/70/14 колко ще струва (4бр евентуално)?
  10. Milen

    Пътя към морето.

    Аз бях в същата ситуация, но на връщане тази събота (умишлено избрах събота, за да не попадам в онази изнервяща колона) - представете си идва ляв завой по второкласния път и виждам как от завоя в насрещното към мен лети некво скапано рено 19 и направо се подкосих! Нямах време за нищо друго освен да кривна в банкета, даже след това се ядосах... последваха няколко подобни изживявания, но сравнително по-малко стряскащи (дали се свиква?!). Според мен имаше осезаемо присъствие на КАТ по пътя, но тяхната роля не е да превъзпитава убийците! Вероятно камери тук-там ще държат дисциплината на ниво...
  11. Моят проблем мисля, че беше единствено в малкото зъбчато колело, което излиза от моторчето, а проблема на другия километраж не беше виден и предполагам, че може да е изгоряло самото моторче, което мога да ти дам без проблеми, но дълбоко се съмнявам, че ще стане нещо. Драсни на ЛС координати, ако искаш да се видим.
  12. Приятел, чийто километраж е спрял също като моя ми подари своето табло, за да се пробвам да направя от два счупени километража - един работещ. Неговия си изглеждаше ок - без студени спойки, здрави зъбни колела и т.н. единственото което можеше да е развалено е самото моторче. След поредица от монтажи и демонтажи накрая размених зъбното колело с моето и о, чудо - километражът проработи! Ето малко нагледен материал как се случи това, за тези които решат да опитат: След като извадите цялото табло и откачите двете букси, трябва да развиете само жълтитв винтове от задната страна, които придъжат кафявата основа с черната част Километражът се придържа отзад с 4 винтчета, без които лесно се изважда с помоща на отвертка За да стигнем до прословутото зъбчато колело трябва да свалим стрелката с яко и внимателно сърпане, след което да манем и циферблата След развиване на тези 2 винтчета се сваля големия светловод под циферблата... така вече се отделя и платката с моторчето от целия механизъм Съжалявам за качеството на снимките, но са от телефона. Късмет на всички колеги, които се нагърбят със задачата!
  13. Milen

    audi 80 (яйце)

    Малко след като купих колата преди години, се притесних че радиаторът ми е по-малък от тези на другите Б3-ки, но в крайна сметка се оказа, че наистина има такива фабрично... при мен перката се пуска доста често лятото, което е малко дразнещо (едва ли не отнетия топъл въздух от вентилатора влиза през отворените прозорци) и върти електромера повече
  14. Какви са негативните страни от това да се шофира с умрели повдигачи? Моите вече една година си потракват постоянно, та да питам колко належаща е смяната...
×
×
  • Create New...