-
Мнения
129 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Milen
- Рожден ден 21.09.1978
Друго
-
Kaра
Hyundai AZERA 3.3
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Интереси
Car Audio
Milen's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Аз съм от скоро с DEH-P80RS II и съм доволен от качвството на звука и възможността за настройки. Подходящ е както за SQ така и за SPL, но като недостатък трябва да се спомене липсата на USB поддръжка като вградена функция, а това в днешно време заедно с Blutooth си е направо норма във всеки автомобил! Има възможност за пускане в активен режим (3 way active), 24-битов D/A converter (разлика има и е изключително осезаема, когато го сравнявам с CD-UB100 адаптор за USB, който има собствен D/A converter аналогичен на по-ниския клас плеъри!) Ето повече впечатления за същото радио в тунинг форума тук: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=34&...53&start=30 моя проект за музика в колата с P80RS II: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=66&t=106780
-
Моля колегите с DEH-P700BT да споделят мнение как е качеството на Bluetooth-а, доволни ли са като цяло? Как може да се модне цвета на бутоните на плеър, който е само с 1 цвят?
-
За моя изненада новият фейслифт на Сонатата много съвпада с облика на по-високия клас Азера - нар.Грандьор в Европа (базирана на разширена платформа на Соната), според мен може да се опитват да изместят последния чрез ъпгрейднатата соната и мястото на флагман да се поеме от новият Генезис, който скоро ще бъде пуснат серийно. Моята обща оценка като собственик на Азера вече година, е че от гледна точка на качеството хюндай са изминали доста път и положените усилия не са били напразно - както материалите, така и сглобката е на много високо ниво без дори да взимам впредвид съотношението цена-качество... вероятно се накланя повече в завои с висока скорост, но за не спортна кола предполагам комфортът на пътниците е важен... вярно, ще кажете, че всеки си хвали стоката, но аз се опитвам до колкото мога да бъда обективен и да не робувам на марки. Соната: http://www.leftlanenews.com/wp-content/plu...dg=1&idi=12 Азера: http://www.edmunds.com/insideline/do/Drive...icleId=107629#4
-
Мда, напълно съм съгласен колега обзървър! За да се намали трафика е нужно да се спре определен брой автомобили от движение в даден район (да приемем че става дума за центъра) - защо се заблуждаваме, че има хора дето се шматкат с колите си там единствено, за да пречат на забързаните нещастници дето ходят на работа?! Никой не го прави за забавление и на всички им е яко скапано да шофират в подобна ситуация. Гледам в Дубай ще слагат такса за големите булеварди (метрото все още не е готово там), за да опитат да намалят трафика, но това е несериозно. Чакам да направят метро мрежата като във Виена или Мюнхен и въобще няма да се сетя за кола в града!
-
Просто искам да кажа, че при средна скорост от 16км/ч градско в София (Зах.Фабрика - Студ.Град в двете посоки), каквато и кола да е ще има висок разход. Не разбрах кое точно не ти харесва на марката при положение, че извънградско е 4.4!? Ти случайно да имаш разход под 4?
-
В студено време, разходът на гориеово в първите няколко минути докато позагрее двигателчето е колосален! Питанката тук е има ли смисъл да се чака да загрее на бензин (10лв на седмица за бензин само за да припалвам!) или палиш и веднага минаваш на газ и да сменяш по-често мембрани (30-40лв)? Само за справка на колегата с печката ще спомена, че в момента карам едно HDi (пикасо), което градско не мога да сваля под 10/100 (извънградско 4.4)...
-
Днес с помоща на мои колеги от работа успяхме да го набутаме, като го заклещихме здраво на менгемето и посредством 2 шпилки навивахме едната част в другата. Сега е малко поужулено тук-там, но е цяло за сметка на това Благодаря на всички за отговорите!
-
Първо да се извиня, че не става въпрос за Аудьо, а за ситроена на жената! Онзи ден на автомивката "свалили" огледалото (има стойка, която се сваля от стъклото), за да почистят и след това са го сложили погрешно, при което огледалото + стойката падат по време на движение - шашкат жената (за щастие няма катастрофа), одраскват предното стъкло и таблото и се разглобява на 2 части. Дайте съвет, моля ви, как да напъхам ябълката на стойката в рамото на огледалото! Пробвах със сапун, натисках колкото можах, блъсках с чук, сложих ябълката във фризера и нагрях с гореща вода рамото, но не се получава. Споделете още идеи преди да съм взел Големия Чук!
-
Debica 175/70/14 колко ще струва (4бр евентуално)?
-
Аз бях в същата ситуация, но на връщане тази събота (умишлено избрах събота, за да не попадам в онази изнервяща колона) - представете си идва ляв завой по второкласния път и виждам как от завоя в насрещното към мен лети некво скапано рено 19 и направо се подкосих! Нямах време за нищо друго освен да кривна в банкета, даже след това се ядосах... последваха няколко подобни изживявания, но сравнително по-малко стряскащи (дали се свиква?!). Според мен имаше осезаемо присъствие на КАТ по пътя, но тяхната роля не е да превъзпитава убийците! Вероятно камери тук-там ще държат дисциплината на ниво...
-
Моят проблем мисля, че беше единствено в малкото зъбчато колело, което излиза от моторчето, а проблема на другия километраж не беше виден и предполагам, че може да е изгоряло самото моторче, което мога да ти дам без проблеми, но дълбоко се съмнявам, че ще стане нещо. Драсни на ЛС координати, ако искаш да се видим.
-
Приятел, чийто километраж е спрял също като моя ми подари своето табло, за да се пробвам да направя от два счупени километража - един работещ. Неговия си изглеждаше ок - без студени спойки, здрави зъбни колела и т.н. единственото което можеше да е развалено е самото моторче. След поредица от монтажи и демонтажи накрая размених зъбното колело с моето и о, чудо - километражът проработи! Ето малко нагледен материал как се случи това, за тези които решат да опитат: След като извадите цялото табло и откачите двете букси, трябва да развиете само жълтитв винтове от задната страна, които придъжат кафявата основа с черната част Километражът се придържа отзад с 4 винтчета, без които лесно се изважда с помоща на отвертка За да стигнем до прословутото зъбчато колело трябва да свалим стрелката с яко и внимателно сърпане, след което да манем и циферблата След развиване на тези 2 винтчета се сваля големия светловод под циферблата... така вече се отделя и платката с моторчето от целия механизъм Съжалявам за качеството на снимките, но са от телефона. Късмет на всички колеги, които се нагърбят със задачата!
-
Малко след като купих колата преди години, се притесних че радиаторът ми е по-малък от тези на другите Б3-ки, но в крайна сметка се оказа, че наистина има такива фабрично... при мен перката се пуска доста често лятото, което е малко дразнещо (едва ли не отнетия топъл въздух от вентилатора влиза през отворените прозорци) и върти електромера повече
-
Какви са негативните страни от това да се шофира с умрели повдигачи? Моите вече една година си потракват постоянно, та да питам колко належаща е смяната...
-
Само аз ли не мога да отворя Гаража?