Jump to content

rmiloshev

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 100 quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

rmiloshev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ако търсиш майстор предварително го питай дали е правил такъв двигател и му обясни, че искаш да караш на газ. Бол специалисти ще ти четат конско, че си сложил газова. Бегай от такива бърже и далече! Повечето ще искат да ти я направят само на бензин да работи и да те уеждават, че след това на газ няма да имаш проблеми. Не е вярно. Просто трябва да намериш специалист, който да знае какво "обърква" газовата в работата на двигатея и как да се реши проблема. Иначе всички колеги ти дават правилни отговори- може да е едно от тези неща, може да а две, може да са всички накуп. Проблемът няа да е в диагностицирането на пролема, а в намирането на майстор. Моят съвет е - смени заглавието на темата и посочи, че търсиш майстор.
  2. Венци, благодаря ти. Факт е, че при старата кутия смучеше яко въздух за сметка на газа. А така аз направих да има съпротивление при засмукване. Мисля за нещо като тръба с зигзагообразни прегради. Лошото е, че и мястото е ограничено. Имам и нещо като боленда на входа на тръбата до филтъра. Мисля да опитам с извита средата тръба и засмукване от двата края. Само да имам време ще експериментирам. Снимките са перфектни. Много ше ми помогнат.
  3. Върви добре,разходът ме устройва. Засега ще го карам така. Смятам да импровизирам и да поръчам да ми направят по -различна тръба, която да осигурява по -равномерно засмукване на въздуха. Но ще пиша, когато е готово. Ще съм благодарен ако това, което ми го предлагате като решение го илюстрирате с картинки. Иначе ми звучи неясно. Пак повтарям - адвокат съм. Останалото е ентусиазъм и схоластика.
  4. Ванка, аз толкова мога. По професия съм адвокат, а това го правя водим от чувството, че е хубаво да вложа и малко разбиране в процеса, което се постига с много четене. Четох и за съпротивлението на газовете... Истината е, че е най-добре всеки да се занимава с това, от което разбира. Аз нямам теоритични знания, а да ги набавям на парче е несериозно. А това за изпарителя, което ми го написа - човече, дай снимки!!! Къде да търся задната камера на мембраната? Колко мм да е диаметра на маркуча? С радост приемам всякакви съвети, но дали ще мога да ги изпълня е малко спорно.Аз и гараж нямам. Само два съндъка с любителски инструменти. Поздрави!!!
  5. Здравейте, колеги! Дълго време не бях влизал във форума, но сега вече имам материал, който да споделя. В продължение на написаното по-горе - колата така и не я боядисах, та предният калник ми е с различен цвят, а имам и драскотини по капака. Но пък се наложи да преправя въздушната система. Карбураторите взимаха въздух директо от една кутия със спортен филтър. Сместа на газ беше много бедна на гориво и накрая стигнах до следното решение. Взех една ПВЦ тръба от железарията - мисля че 70 мм диалетър. Пробих с фрезата 4 дупки съответстващи на размерана тръбите, които излизат от всяка камера на карбуратора. Тръбата я запуших от едната страна с капачка от някаква монтажна пяна, а откъм другия край сложих гофриран шлаух от някакво ауди - дали моноинжекция или карбуратор - нямам идея. Това намери в "склада" бай Ангел. Моите изводи са, че на колата и трябва някакъв обем въздух, но и също така и трябва този въздух да се засмуква с усилие. Защото в противен случай вакума от двигателя тегли въздух и не успява да изтегли от щуцерите газ. Получава се бадна смес и двигателят "боботеше" при подаване на газ. Връщам се на темата - тръбите от карбуратора влизат в ПВЦ тръбата. Там идва едно регулиране на око и ухо колко точно тръбита на карбуратора да влизат в цилиндъра на ПВЦ тръбата. След това свързах тръбата с маркуча и му сложих един филтър тип "нощна лампа". Филтърът го сложих върху метален цилиндър - доли от тръба на прахосмукачка или от гърне, за да може да затегнеш филтърасъс скоба. Всичко това се закрепя инпровизирано на една шина към карбураторите и се фиксира с метални скоби.(Ако на някойму е интерсно ще кача снимки). В резултат на това вчера извъградско с пълна 40 литрова бутилка газ изминах 320 км. Колата вървеше още, но заредих, защото не исках да спра принудително на някое кръстовище и колата побра 37 литра газ. След това още два пъти зареждах след изминати 200 и 250 км като винаги вкарваше газ като при разход от около 12 л/100 км. Движих се с нормална за извънградските условия скорост. Важното е, че подобри динамиката при ускорение и вече не "боботи" при подаване на газ, а ускорява с плътен звук при форсиране. Поздрави и дано лятото се върне за малко през ноември!!!
  6. Аз, когато търсех майстор за да ми регулира механичния инжекцион обикновено получавах порция караница - защо съм си купил този двигател? Истината е, че трябват много знания и малко уреди. Второто го има навсякъде, а виж първото трудно се намира...
  7. Има връзка между температурата на водата в охладителния радиатор и работата на климатроника/климатика. При прегряване на радиатора с антифризаможе да топлоотдаваи към радиатора на климатика/троника. Тогава той ще качи температура, съответно и налягане и ще изключи компресора. Т.е. вариант ас охлаждането чрез работа на климатика няма да стане, защото перката на климатикае изключена за сметка на по-високата скорост на другата перка на радиатора. Виж да не е работата в пресостата - ако е с повече от два крака той управлява перките през релета.
  8. Колега, здравей! Аз имам 80 Б4 с АБТ двигател. Мой приятел ми я обезвъдуши като при сипване на охладителната течност работи без капачка докато включи перките и отвори термостта, тогава водата тръгва да кипи и излиза от казанчето. Изтича около половин литър, след което запушваш, перките охлаждат и като го отвориш отново сипваш до горния белег. Тя след работата на перките започва да "всмуква". Ако не си сигурен опитай два пъти. Няма нужда да пипаш клапите на парното, защото клапата насочва въздуха, а не е като на москвича с кранче, което да спира достъпа на течност до радиаторчето. Имам и Ауди 100 с АСЕ двигател, но тя пък не се обезвъздушава - сипваш и готово. А относно парното и на мен ми се губеше, докато взе че се изгуби напълно. Смених го, а старото беше пълно с такава гъста гняс, която не вярвам да успееш да я премахнеш чрез добавки и джуркане. Ако имаш достъп до радиаторчето на парното при загрял двигател го пипни дали е топло по цялата площ. Ако е само в началото - сменяй. Хубаво струва около 30-40 лева. Сега му е времето с 4 бири двама души за час сваляте таблото и за още час и половина го монтирате обратно. Може и по още две-три бири да дръпне, ама е нормално, все пак това е ауди!
  9. Добър да е денят за всички! Сглобих колата, пък макар и още с небоядисани броня и капак я покарах из страната. Колата върви много добре, нямам забележки. Може би динамиката и куца, но за моите нужди това не е проблем. Когато се налага със слизане на по-ниска предавка се изстискват необходимите коне и може да се направи нещо като "ритване"отзад. За 300 км по магистрала при скорост 130-140 км/час даде разход около 14-15 литра газ. Имам и Б4 с АБТ двигател, моно инжекция на 90 коня и той си ги "хапва" при тази скорост 12 литра, че и литър масалце на 1000 км. Два-три литра отгоре за по-тежкото купе и за още 2 задвижвани колела ги намирам за напълно уместни. Сега ще чакам да видя дали 100-цата след боядисването ще се движи или по-бързо или по-икономично!
  10. Уважаеми колеги, Поради претърпяно леко ПТП, което увреди шасито, не двигателя, информация относно вървежа и разхода на гориво ще мога да дам по-късно. Така да се каже автомобилът е в техническо прекъсване. Весело лято на всички!
  11. Няма дебитомер. Свален е. Няма я старата кутия за филтъра, свален е инжекциона. Цитиране на предходен пост!
  12. Климатика засега работи също по системата БДС! Нещо не иска да се включи от упрвлението на климатроника, та се наложи да тегля една жица от клапата на газовата до буксата на компресора и работи перфектно. В понеделник ще я заведа на майстор електричар, който каза, че временното решение е добро, но най-добре ще бъде ако му я закарам в понеделник той да я поправи. Също нямам оборотомер, които той ще погледне и постоянно ми свети червената лампа на маслото, а масло има. Т.е. ще търсим да отстраним и този проблем. Оносно смученето на въздуха - няма как да го смуче през такъв отвор, защото филтърната кутия е направена да смуче направо през филтъра. Той е много голям и сега ще мисля някакъв вариант да намаля притока на въдух през нея. Газаджията също каза, че въздуха е много и дори мисли дали да не сложи и втори изпарител. Имам го наличен. От тозиевропроикт останаха бая части - инжекцион, дюзи, гофриран маркуч, филтърна кутия.... Само да спре дъжда и ще снимам.
  13. Добро утро на всички съфорумници! Още палко информация по доработването на този Европроект от механичен инжекцион към карбуратор. След като ние помислихме, че всичко е ОК и колата е готова, се оказа, че компютърът - ЕКУ - в колата започва да ни пречи, а не да ни помага. И това е нормално, след като почти всички датчици бяха откачени. Не можехме да нагласим центровката, защото при включване на който и да е ел. консуматор колата започваше да работи с прекъсвания. Центровката бягаше във всички посоки. Свещите черни! Ужас и мистерия. Тогава решихме да проверим делкото, и се оказа, че и в него нещо не е както трябва и от това съм имал и преди проблеми. Майстор Люси предложи да го сменим с друго делко с вакумен регулатор. Това е малък ужас, защото да закупиш вакуумен регулатор е много скъпо - 120-150 лева и затова решихме да купим цяло делко от Ауди 80 с карбуратор. От автоморгата в Нови искър то ни излезе два пъти евтино. От него взехме вакуумния регулатор и го монтирахме на преправено делко от Фолксваген Голф 1.4. Диаметрите на захващането са различни, но старото делко някога е било приспособявано за мотор като моя и затова стана. След това се появи проблем с бензиновата помпа, защото за нейното включване явно е отговаряло нещо по старото делко, който е подавал инфо към ЕКУ-то. Затова се наложи да сложим друга бобина с друг комутатор. Ток за бензиновата помпа взехме от бобината, сложихме и допълнителен бушон и колата заработи като нова. Така ние напълно сме изолирали компютъра и той съвсем не знае, че двигателя работи. И пали и работи и на газ и на бензин. Накратко - ново делко с вакуумен регулатор, нов комутатор и ново захранване с ток на бензиновата помпа. Допълнителния проблем, който се появи бе, че при работа на газ във филтърната кутия влизаше доста повече въздух от необходимото за газта. Този проблем засега съм го решил с една силна "кирилизация" - вестник върху филтъра, закрепен с хартиено тиксо. Сега ще поработим върху ограничаването на количеството въздух във филтърната кутия и след това ще пиша какви ас резултатите. Временно ще я покарам предимно на газ за да видя дали ще върви добре и какъв разход ще даде. След това ще ще доработвам, за да мога да кача снимки, от които да не ме е срам.
  14. Предложението дойде от майстора. Аз съм прост юзър. Мога само да опиша каквото съм видял. За по-дълбоки въпроси го питайте него (ще го помоля да следи по-отговорно темата). Два двойни карбуратора осигуряват по-добро смесване на въздуха с горивото и се регулира отделно за всеки цилиндър. Все пак стремежът е да се запази мощността на двигателя. Нищо не е пипано по бензиновата помпа. Единствено на бензинопровода след горивния филтър е сложен редуктор с по-малък диаметър и разклонение за обратно вливане на бензина.
×
×
  • Create New...