Jump to content

dimitarquattro

Members
  • Мнения

    97
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно dimitarquattro

  • Рожден ден 22.12.1994

Друго

  • Kaра
    Audi 100 2.0 16V

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София/Стара Загора

Последни посетители

1182 профилни разглеждания

dimitarquattro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, колеги. Дали все още има някой, който би могъл да ми направи някой вариантите на АСЕ-то, срещу съответното заплащане , разбира се. Проблемът ми е, че при първото палене на колата - оборотите на газ са много ниски (колата глъхне и тръгва да гасне. Това е дори и при 30+ градуса навън). На бензин държи нормални обороти. Малко по-трудно пали на бензин, но си пали. В момента съм без стъпков мотор. По маркучите на въздуха има един с кран , от където пускам или намалявам количеството въздух. След като минат 4-5 минутки се оправят оборотите на газ, но в някои моменти : Да кажем след дълъг път, освобождавайки от скорост отново тръгва да глъхне. Дали има някой в София, който би могъл да свърши работата.?
  2. 14 -ти номер е бушона отляво-нядясно като ги брои. Иначе аз си имах задни светлини, сменях крушките на номера, дадох на късо, смених 2 бушона, крушките светнаха, но задните не. Забаелязах , че имам скъсани кабели на гумичката на 5-тата врата, но странното е ,че преди 4 дена - преди да дам късото светеха. Крушките също са здрави....
  3. Колегги, колата е АУДИ 100 АСЕ 94 комби. Температутата на водата не ми показваше адекватно на таблото. Първо на дълъг път ми показваше 60-70, което няма как да е така, в градски условия показваше адекватно, но чак след като загрее. Като разбутах датчика, който е до щеката на маслото нещата се оправяха, проблемът беше, че щипката беше адски нагоряла и я счупих. И по принцип щипката ми е с 4 букси, а датчикът с 3 пина. Та Играх си, сменях, бутах не мога да оцеля разположението. Има го и момента, че оттам, ако не са по някакакъв определн начин сложени буксите, светлината на бутоните изчезва. Сега съм го направил да свети, но още при врътване на ключа температурата отива на 70 градуса. Някой със същия двиагтел може ли да ми снима буксата си и нейното разположение, за да пробвам да ги сложа. Гледах от 2.3 Ауди 100, но кабелите са различни.
  4. Честит празник, колеги. Днес забелязах,че ми върти едната перка. Малко преди 90 я пуска. Преди, доколкото си спомням, работиха е двете. Когато пусна парно/климатроник пак не се пуска другата перка. И лак стига максимум 85-6 градуса по табло. Дали е изгоряла или ..... Колата е 100 2.0 16в АСЕ ?
  5. Колеги, къде в София или Стара Загора мога да отида някой да ми види АСЕ-то. Но някой, който разбира. Имам следния проблем. Колата е и със стъпков мотор и с кранче за регулиране на въздуха. На газ няма никавки проблеми, но на бензин не мога да я запаля. Това съм го прежалил. Проблемът ми е, че работеше на бензин след като прехвърля от газ. Изгърмя няколко пъти и бензинът умря. Пипах с шестограмам, пипах и стигах до няколко положение. Държи обороти на бензин, но не мога да изфорсирам повече от 2000 оборота. Другото положение държи обороти форсира се долу-горе нормално, но при тръгване на първа между 1100 и 2000 е мудна и едва отлепя, следващото положение е да изгасне естсествено и последното, в което работи и в момента- Перфектно работи двигателя и на бензин и на газ, с уточнението,обаче, че на бензин не държи празен ход. Премина ли от газ на бензин работи, върви като луда, (досега колата не е върявала толкова добре и на бензин и на газ, откакто я имам,) но не ми държи обороти на празния ход на бензин и гасне. Ако пипна с шестограма, със сигурност, ще прееба сегашното положение. Дайте ми идеи кво да правя?
  6. Здравейте, Колеги ! Имам следното питане : Преди известно време в завой при 90-100 км/ч се чуваше едно тракане отляво. Според слуха ми някъде отзад. Също, когато давам на заден ход и рязко пускам съединителя се чува това тракане, особено когато я качвам на някакъв наклон назад. Ходих на 2-3 места да гледат предницата, където ми казваха, че е добре и няма нищо за смяна. Преди във времето пак имах подобна слчука. Около 60-80 км/ч при ускоряване и спиране тракаше. Оказа се вътрешно дясно каре. Затова отидох да сменям вътрешно ляво. Майсторът каза, че външното било отишло.(майсторът е уж доверен човек). Смених ги и двете. Това се случва преди 2-3 седмици. Засилвах я, спирах рязко. Давах назад. Звук нямаше. До вчера, когато давайки назад пак се чу това тракане. И пак от същото място го чувам, някъде отзяд отляво. Възможно ли е нещо по задния мост. Един друг майстор, пък, ми каза, че средната част на гърнето ми се било удряло, та уж го бута на другата страна, ала-бала, но не мисля, че е гърне. Дайте идея какво може да е? Има ли ли сте подобен пробелм .Колата е Ауди 100 (Ц4) 94 Авант. 2.0 16В.
  7. Колеги , от месец някъде имам един проблем. На 2,3 ,4 ,5 при 1800 -2000 оборота ,като подавам газ се усеща сякаш недостига гориво.Не е претрисане ,а просто все едно недостига гориво. След 2500 оборота се оправя. На 1-ва не ми го прави. От 2500 -3000 оборота няма проблем,на която и да е предавка и колата върви. Аз мисля ,че може да са свещи,понеже вече 16-7 хиляди не са сменяни. Вие какво мислите? Да отивам ли да взимам нови свещи.Колата е ц4 асе 2.0 16в с газ.На бензин по принцип имам малко проблем с оборотите , но и там се усеща някаква подобна тенденция.
  8. Колеги преди месец някъде ми светна лампата на акумулатора.Оказа се ,че генератора не зарежда.Смених четките и нещата се оправиха. Днес пътувах извънградско около 220км и изведнъж лампата на акумулатора премигна и повече не светна.Усетих леко по-слаби светлини в купето.Колата ме закара до крайната цел.Загасих и когато завъртях да паля въобще не ми светна лампата на акумулатора (което значи ,че директно дърпа ток от акумулатора. Извадих да видя да не би да е станало нещо с четки , уви ,бяха си наред. Какво може да е ? Заминал алтернатор ? Колата е АУДИ 100 2.0 16в 94г
  9. Купувам зимна гума DAYTON dw510 195/65/15 на един сезон. 0888 122 171
  10. Колеги ,търся кабелите за Ц4 , 2.0 16В. Всъщност ми трябва кабелът само за първия цилиндър , но едва ли ще се намери само той. И ако може да ми кажете ориентировъчно какви пари са.
  11. Колега ,аз съм с 100 авант и лостчетата са ми от седан ,при което няма как да ползвам задната чистчка. Можеш ли да ми обясниш по-подробно дали и аз мога да направя така като теб? Цитиране на предходно мнение!
  12. Би ли го написал и тук ?! Цитиране на предходно мнение!
  13. Няма намиране ,човек ... тоест има намиране ,но просто трябва да се инвестират едни 700-800 лв,които нямам ,а и не ми се дават общо взето. Говорих с двама майстори от София (под моста Чавдар-САШО и Евелин) и ме посъветваха ,че няма смисъл . Майсторът ,при когото ходя в Стара Загора от самото начало ми го каза това,че много много трудно би се оправило това + големи инвестиции .. Цитиране на предходно мнение!
  14. Напълно подкрепям... Цитиране на предходно мнение!
×
×
  • Create New...