Jump to content

krasi0264

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно krasi0264

  • Рожден ден 14.07.1978

Друго

  • Kaра
    A4 1.9 AVF Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Stara Zagora

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

krasi0264's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря Ви за коментарите. Ще покарам няколко дни, ще видя как ще се държи и ще преценявам тогава.
  2. А, от приплъзването от време на време до по-честото припълзване има ли резев от километри за пътуване? Опитвам се да преценя, дали трябва да го сменя веднага или ще успее да ме прибере до Германия.
  3. При изцяло пуснат съединител (и махнат крак от съединителя). На 4та предавка ускорява до около 2300 оборота и се фурсира след това, все едно съм на свободна. Тествам го при изкачване.
  4. Здравейте Колеги, Днес при изпреварване на 4-та предавка ми пробуксува съединителя. Бях изминал 300 км и ми оставаха около 5 до пристигане на дестинацията. Тествах я още веднъж и отново пробуксува. Зарязах я и се зарових из нета, за да видя какви разходи ме чакат за смяна на съединител. След като ми попремина яда (след около 3ч) излязох да я тествам. Ами....не буксуваше. Изтормозих я малко, съединителя загря и отново пробуксува на 4та и 5та предавка. Малко след това спрях на място, дръпнах ръчната и с около 2500 оборота на 3та скорост изгаси двигателя. Започнах отново да я тормозя. Изключих ESP-то и се опитах да превътя гуми при старт – не се получи. Ускоряваше без да буксува съединителя. Аз и не знам, дали въобще може да превърти на асфалт – до днес не съм опитвал никога. Колата е quattro. Стъпих на сипица, тогава превъртя гумите и отново се изстреля без да приплъзва съединител на нито една предавка до 5та. На 6та не съм пробвал. Та, въпросите са ми: Четох за тук-там за саморегулиращ се съединител. Възможно ли е, след като е пробуксувал, да се е напаснал? Ако Да, това сигнал за смяна ли е и колко може да ме изкара още? Може ли да не е съединител? Има ли още някакъв начин за тестване? След 2 седмици ми предстои да се прибирам в Германия. Мога ли така да тръгна на път или дори и да има още „живот” в този съединител да го сменя преди да тръгна? Колата е AVF 1,9 quattro 2004 година на 200 000 км. Това нормален живот на съединител ли е? С изключение на пътуванията до България, пътувам кажи-речи повече градско. Моля Ви за мнения, че с това ту ще приплъзва, ту няма да приплъзва, съм се забъркал и не знам какво да правя. ПС: Нищо не открих във форума за аналогичен случай. Ако все пак съм пропуснал, се извинявам и моля за линк.
  5. Здравей, При мен е абсоютно по същия начин, но и никога не е било различно. В режим АВТО не духа от средната конзола, а само от страничните за ляво и дясно стъкло, както и на предното стъкло. Предполагам и на краката, но утре ще проверя - не съм обърнал внимание. От средната конзола в режим АВТО ми духа лятото студено, но зимата според мен е логично да духа на предното стълко, а не в средата, за да не ти се поти стъклото по време на движение. В противен случай трябва пътувайки да не си на АВТО и да обдухваш специално предното стъкло. Иначе на ръчен режим веднага ми обръща топлото в средата, ако имам потребност от това. Ако това, което твърдиш е проблем, то значи и аз го имам същия. Но все пак си мисля, че е логично през зимата да духа топло на стъклото, а не от средната конзола. През лятото няма нужда от студено обдухване на предното стъкло и за това духа в средата. Дано и други колеги изразят мнение - може да се окаже, че имаме един и същи проблем.
  6. Фаровете са купени от Германия. Карал съм ги по-малко от 2 месеца докато си отремонтирам рефлекторите на оригиналните. Фаровете са с дневни светлини. Крушката е H7, а крушката за мигача си върви с комплекта. Нямат наранявания по стъклата за периода на експлоатация. Цена като нови: 400 лева Цена за продажба: 300 лева тел: 0885 72 62 05
  7. Благодаря, ще видя какво ще направя утре и ще споделя, когато имам резултат.
  8. Да, имам и преден. Нито предните, нито задните реагират. Интересното е, че това се случи сутринта като тръгвах за работа. Колата беше мръсна и си помислих, че мръсотията е побъркала дадчиците. Като си тръгвах от работа ги забърсах и всичко си беше наред. Помислих, че наистина е било от мръсотията. Паркирайки обаче пред нас отново същата работа - пищи около 3 секинди, спира сигнала, но остава да мига лампата на бутона. Ходих на автомивка, но явно проблема си го има и няма връзка с мръсотията. Ще я закача, но дали ще има някой да работи по празниците, не знам. Вероятно ще е чак другата седмица.
  9. Добър вечер колеги, Сутринта включвам задна и сигналът за активирането на дадчиците беше, вместо еднократно пискане както си е нормално, продължително около 3 секунди и лампичката на бутона започна да мига. На някой случвало ли му се е подобно нещо и каква им е болката на дадчиците? Потърсих подобна тема, но не намерих такава. Ако все пак не съм бил достатъчно сръчен в тъсенето, моля за извинение. Ще бъда благодорен на всеки съвет от ваша страна!
  10. krasi0264

    Съвет за джанти

    Аз съм с куатро и също нямам проблеми с 235/45/17
  11. Хм..и аз ще вдигам капака утре да търся! Същия мотор съм и не мога да се похваля, че ми загрява бързо. Беше ми изгърмял термостата и едвам стигаще до 70 градуса, но като го смених преди 2 седмици, вече загрява на 90, но много бавно! Ако съм разбрал правилно и тези подгревни трябва да са някъде по блока или бъркам?
  12. Никой не си мисли, че купуват на обявените цени. Получават си пакетни цени за количества най-вероятно. И колите, като по-долу описаната, сигурно им илиза за 3500-4000 Евро. Пък тук ще я продаде за 12 000 лева след необходимите корекции. Да де, може в Германия, ама над 300 000 км От класът, за който се говори в темата, най-евтиното обявено в Мобиле.де в момента е за 5000 Евро на 378 000км
  13. Здравейте, Аз не се причислявам към спецовете, но бих споделил мнение и опит от покупката на автомобил за себе си в края на декември. Според мен за тази сума можеш да намериш А4, но доколко е читаво, дълбоко се съмнявам. Три месеца "преравях" немския пазар и това, което виждам, е че, има подобни ауди-та, за по 5000 Евро, но са на по 300 000+ км Нашите търговци ги купуват, смъкват им малко цената в Германия, напудрят ги и ги пускат на 150 000 км в България за по 11-12 000 лева. (може и малко надолу с пазарлък) В интерес на истината, колите дето са по над 300 000км изглеждат много добре (поне тези, които аз съм виждал) и ако не им виждаш километража, няма как да им дадеш тези километри - определено една така поддържана кола може спокойно да мине в България за няма и 150 000км. Приятели в Германия ми помогнаха и взех А4 Куатро 1,9tdi 131ps 2004 за 8 600 Евро на 127 000 км! Колата е с кожен салон, РНС-Е навигация, мулти волан, шибидах, подсветки на вратите и в краката на всяко едно място - само темпомат няма. Колата беше обявена за 10 600 и основния аргумент, с който я смъкнахме на 8 600 беше, че колата е Евро 3, а от 2013 в Германия вкарват тестова забрана за коли, които не са Евро 4 да влизат в центровете на големите градове. (поне така ми казаха). На практика колата е трудно продаваема в Германия и стигнахме до споразумение, макар че пъвроначално за под 9000 Евро и дума не даваше да се издума. В България всеки ми казва, че парите са много и за тези пари съм щял да взема кола 2007 година - сигурно е така, само че на половин милион километра и напудрена...защото кола 2007 година на 130 000 - 150 000 км под 13-14 000 Евро в Германия няма. Сигурно ще има хора, които ще кажат, че не съм прав - може..но това е моето мнение, за себе си смятам, че е така и съм страшно доволен от автомобила си. Не съжалявам за нито един цент. Ходих до Ауди в Германия за да ми разчетат ПИН Кода на навигацията. До него момент сам не бях сигурен, доколко покупката е изгодна и дали не съм направил грешка, но докато четяха ПИН кода, направиха и оглед на колата и я оцениха на стойност над 10 000 Евро, оценка, която споделиха и в един от големите им сервизи, когато си смених маслото преди да си тръгна за България. Чак тогава се успокоих, че не съм се минал. Сега съм супер доволен. Не знам, дали ти бях от полза по някакъв начин. Ако трябва да обобщя - според мен за тази сума вероятно ще намериш (макар и трудно) желаното Ауди, но ще бъде компромис с неизвестни км и условно читаво. Спорна 2013 на всички
×
×
  • Create New...