Jump to content

//RS 6

Members
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L 110ps

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1417 профилни разглеждания

//RS 6's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Оправиха ли ти се проблемите с паленето? Цитиране на предходно мнение!
  2. някой знае ли какви са симптомите на развален клапан и на какъв принцип работи той? Цитиране на предходно мнение!
  3. Колеги със абсолютно същия проблем съм и аз с паленето сутрин. намерихте ли някакви решения при Вас?
  4. Да и аз съм чувал че балонче до 1см не е проблем. През лятото първото палене е по лесно от колкото през зимата но пак изпушва и в първите секунди все едно на 2-3 цилиндъра пали. Вярно ли е че ако е развален клапана на филтъра прозрачния маркуч към помпата ще е празен? Какви са симптомите на развален клапан? миналот лято сменяха уплатненията на помпата и също я центроваха. проблемът го имах и преди това просто не беше толкова изразен
  5. Здравейте колеги, през последните месеци имам следния проблем: сутрин при първо палене върти около 5 секунди да запали и изпушва сив дим с мирис на неизгорял дизел. през лятото това по не се забелязва но като стане под 10градуса паленето става трудно. Проверих свещите и кабелите за тока към тях и няма проблем. В прозрачният маркуч към помпата няма въздух. рядко се образува мехур около сантиметър. Чувал съм че и клапана на филтъра може да не е наред, но все пак тогава трябва и прозрачният маркуч да е с много въздух. Знаете ли къде може да е проблема с паленето? Четох много подобни теми, но конкретни решения нямаше! Колата е а3 с 110кс asv
  6. повдигнах колата на крик и погледнах маркуча който идва от турбото. нищо му нямаше не беше и омаслен. интеркулера също.
  7. интеркулера отпред под десния фар ли се намира. Ако това е той към него виждам една пластмасова тръба която идва от ЕГР и се свързва с него. поне доколкото виждам на нея и няма нищо. ако има др маркуч той ще да е на доста недостъпно място
  8. онзи ден имах време да се поослушам от къде идва шума. оказа се че е в отдела на пистовия ремък. не съм сигурен дали не е лагер на динамото или нещо др. интересно защо като работи на място без газ не се чува. звукът се появява от около 1000 обр и е най ясен при 1400 обр.
  9. здравейте колеги, при ниски обороти 1000 2000 в купето на колата се чува странно виене от към двигателя като все едно вятър духа през неуплатнен прозорец. като отворих капака на двг този звук се чуваше от предната част на двг от ляво. знаете ли какво може да е. да уточня звукът не идва отзад от турбото. благодаря ви!
  10. Здравейте колеги, от определено време имам проблем с оборотите на място. като стои светофар от време на време оборотите падат с по 50-100 и после се възтановяват. това се случва на няколко секунди. Забелязвам че като карам с под 2000 оборота с постоянна газ ми прекъсва отвреме на време. Като че ли за секунди горивото и свършва и после се оправя. Третият проблем е че повече от 160кмч не вдига. До 140 горе долу добре и после има доста място да натискам педала но нищо не става. Знаете ли какав може да е проблема. Колата е а3 8л 1.9тди 2001г. 110кс. предварително благодаря
  11. мерси за отговора! някой да има линк към ръководство за ремонти на този модел ауди?
  12. поне за сега не се усеща да има проблеми с турбото. няма загуба на мощност не пуши по време на движения, няма някакви странични звуци. лекото секундно потрепване на мотора се случва не винаги. на какво се дължи това не заработване на цилиндрите? може ли да е от подгряващите свещи или пък от гумичките на клапаните?
  13. забелязах че сутрин като запаля се получава лек облак от синьо-сив пушек който мигновенно след секунди изчезва. охладителната течност със сигурност не се губи, следователно възможноста за повреда в главата отпада. някой има ли подобни наблюдения с такъв мотор? не съм му навил повече от 300км зада установя дали гори масло.
  14. Благодаря да колегите за отговорите! Знае ли някой, ако си сменя сам маслото и то не е лонглайф задължително ли е да ходя на сервиз да ми пренастроят управяващия блок за нормали сервизни интервали? При настройка на лонглайф компютъра смята сам колко км ти остават до смяна на масло, а ако искаш да сменяш твърдо веднъж в годината на всеки 15000км съм чувал че трябва да ти го настроят в сервиз?
  15. Здравейте колеги, онзи ден си купих горе посоченото ауди. Естествено като всяка стара кола и то си има своите недостатъци. По тази причина имам и няколко въпроса, за които се надявам да можете да ми помогнете. 1. Какво масло ми препоръчвате? В сервизната му книжка пише че са ползвани само лонг лайф масла. Те по добри ли са или годишната смяна си е най добра? Мисля че годишно ще карам 12 -15 хил км. Трябва ли да се пренастройва бордкомпютъра ако се мине от лонглайф към нормални масла? Вярно ли е че разходът на масло се качва с лонглайф? 2. Имам и малък проблем с таблото. Когато спра на светофар стрелката на оборотомера внезапно пада за секунда на 0 оборота и като дам газ се вдига пак. Другият проблем е че резервоара все пълен ми го показва макар че не е. Предварително благодаря!
×
×
  • Create New...