Jump to content

ocool

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

ocool's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Някой знае ли какви са тези диоди които се намират под страничните огледала и светят постоянно в бяло-син цвят:
  2. Човек имал съм и Delta I още 92ра година и ако това ти е идеала за Lancia значи си жестоко в грешка. Тази кола е много по-чуплива и капризна, отколкото Lancia Lybra и няма нищо общо.
  3. Не е хубаво да броиш парите на другите и да ги преценяш без да ги познаваш. Кофти правите, че буквално нападате и не се замисляте над нещата, а гледате просто да защитите подобаващо любимата си марка. Ние знаем много добре какви проблеми ни чакат като си вземем италиански автомобили, но повечето от нас въпреки проблемите които са преживяли и разходите които са дали по поддръжка на автомобилите си отново си взимат, понеже просто им харесват. Същото важи и за вас, но в тази тема голяма част от вас просто плюят без да знаят и буквално си спамят за кеф. И стига с тея "вечни коли" и простотията "от спагетаджии и минетаджии коли не стават". Какво общо имат минетите и спагетите с автомобилите, или вие просто и минети и спагети не харесвате? Хубава кола няма! Индивидуалния вкус не е знак за качество и съвършенство. Автомобилите вече се произвеждат като мобилните телефони, а и качеството на материалите след 1996та година значително спадна. Хора в съседния цех произвеждат електрически инсталации за Renault и Ford. Няколко пъти съм надничал в кашоните им, за да видя аджаба за какво става дума и направо съм се отвращавал от качеството на което разчитат тези хора. Вие представяте ли си чисто нов кабел, само че целия нацепен и изгнил? Очакванията за 2008ма са, че през два дена ще излиза по един нов модел автомобил на пазара. Е щом пазара е толкова пренаситен значи за всеки влак си има пътници, а качеството няма как да се сравни при такъв голям наплив на пазара. Сравнения правят големите агенции и списания като Auto Bild. Това не е работа за нас, понеже малко хора могат да си го позволят. За 160 000км със 166 по нея освен консумативи (около 500-600лв), заден мост (към 3000лв) + предни горни и долни носачи (към 1200лв) и моторчето за парното (700лв) друго не е имало нужда да се пипа. Много неща ми липсват в тази кола, но най-вече поставка за чаша. Въпреки това едното за сметка на другото. Да не говорим за горивата, че това е просто цяло бедствие и не виждам кой дизелов автомобил би оцелял в нашата мила родна страна. Един колега тук беше споменал за някакви изоставания по пътя, изгорели електроники и какво ли още не, ама замисляли ли сте се, че повечето коли карани тук са десета употреба на по 400-600к километри и може би просто им е дошло времето? Това си е божа работа независимо от марката. И аз съм се качвал на отвратителна италианска кола, която те изоставя на пътя и прави каквото си иска, но тя просто не е моя и не е поддържана както моята, а е същия модел и на почти същите километри. Много спорно е това и за жалост оттам тръгва и цялата тази омраза. Някои хора си взимат италиански автомобили просто защото нямат пари и когато дойде време да ги вкарат в сервиза им става лошо и започват да се чудят как да минат по тънката лайсна и да вземат някое ментенце, да си спестят някой лев от профилактично почистване и регулиране на дюзите, или просто да не отидат да си направят компютърна диагностика или тест на airbag-а, само защото не им пречи че свети лампата на таблото, а след това се чудят защо човека до тях е загинал в катастрофа заради неотворен airbag... За 10 000лв не очаквайте да си вземете читава италианска кола! Това са измислици! Ако искате да видите колко може да издържи нещо, то го вземете ново и тогава си правете преценката. За мен една кола трябва да се сменя на 2-3 години максимум (просто вече ги правят еднодневки, а не както едно време Lada 1200), иначе започват проблемите и разходите, а и вече ти е писнала от каране и салона се е протрил и закъсал.
  4. Подкрепям мнението на колегата, но въпреки това с последното си изречение влезе отново в другата категория, а си мислех че е над всички ни... По-добре трийте. Евала правя на колегите от Saab. Там поне няма такава дискриминация и подобни изказвания. Адиос от мен! ПС: На колегата успех при покупката. Каквото и да вземе, важното е на него да му харесва, а не да се влияе от мненията на другите.
  5. Е и? Това все пак не е кола за всеки ден... Ти като караш B4 да не би да имаш фабрично инсталирани поставки за чаши, или си си звел онези гадни червени грозотии от Shell? Лично аз искам да имам такова нещо когато пътувам на дълги разстояния, понеже ми писна жена ми да ми държи кафето.
  6. Така понеже предполагам, че до сутринта ще се изреди целия форум с подобни коментари, то моля ви спестете си го. Ако искате да кажете нещо с което да защитите достойно Audi, то направете го като хората и не плюйте до безобразие. В тази тема вие започнахте първи все пак, а не аз. ПС: Лека нощ! До утре.
  7. По малко отговор на всички: 1 - Купете си нова Lancia или Alfa Romeo и тогава ми говорете "абе те за тея пари са добре". 2 - Сравнявайте колите спрямо годината от която се произвеждат, т.е. искам да ми сравнявате Audi A4 от 99та година с Lancia Lybra, а не А4 2007ма. 3 - Азис е грешка на природата, но въпреки това има уникален талант и това не може да му се отрече (аз мразя чалгата, но на черното бяло не можеш да кажеш). 4 - Всички сме прости споко! 5 - За максимална остатъчна стойност съм съгласен. Наистина цените на италианските падат ужасно много. В момента един приятел продава Seat Ibiza 2003 1,2 за 9500лв.... да ме биеш с пръчка няма да я купя, ама все пак нали е немско уж... който иска да си я купи. Предпочитам да дам още толкова по ремонт, ама поне да карам нещо което е поне с хидравлика. Изгледайте това филмче ей така за кеф. В него Джеръми Кларксън перфектно описва италианските бараки. http://youtube.com/watch?v=ZoFZddyNfuw (На клипчето е последната ми барака) 6 - За разхода съм съгласен. Немските са по-икономични, но френските също не изостават. Немска нафта 1,9TDI Common Rail с 6-степенна механична скоростна е супер икономична кола. Ама все пак кой ви отвори очите за common rail системата? 7 - Дизайн...я посочете една награда за дизайн която сте печелили? Да се уточня преди да стане кавгата. Защитавам италианската марка не като фанатик, а по-скоро като критик. При немските автомобили единственото което не харесвам е интериора и масовостта им, но не казвам че не стават за нищо. Историята на Audi е интересна, но поне на WRC-то и Audi и Lancia допринесоха значително много (поне никой все още не може да бие нашия рекорд ). Харесвам много немски автомобили, но ако реша някой ден да си взема Audi, то то ще е Audi Sport Quattro. Както виждате изтъквам и доста недостатъци на италианските и някои предимства на немските, но някои хора от пишещите тук приказват просто... Вие прекалено много критикувате, а никой от вас не изтъква поне един плюс...фанатици...
  8. Леле хора тая кола има толкова много повече екстри и нафтата върви толкова повече от скапаната А4ка, че просто ви е бедна фантазията. Окачването е доста по-чуплива от това на Audi, предницата е също по-грозна, но за комби варианта може да си пикате на дизайна на А4 combi (изключение прави RS4, което все пак е някакъв еталон сред спортните "комби" автомобили (не знам кой е измислил тая простотия, но сигурно е същия който е измилсил и Ferrari 456 Venice) и не влиза според мен в класа на нормалното семейно комби) /ама поне никой не може да бие по грозотия BMW 5-а серия комби производство до 2001 година и Fiat Multipla/, а също и на интериора. Единственото гадно нещо на италианските автомобили е, че не държат цена и че окачването е слабо за българските пътища. Въпреки това не ги конкретизирайте като боклуци, понеже както знаете всяка една кола си е пълен ташак. Най-хубавото нещо, което е най-голямото предимство на италианските автомобили е, че са рядко срещани и че се откроявате от тълпата с индивидуалност и стил. Пикльовците с A8 и A6 могат само да си броят конкурентите по пътищата и за тях ще е най-добре да знаят, че когато отидат на почивка в Монако със супер скъпата си лимузина да не се чудят защо там ги карат като таксита и никой не им обръща внимание. Lybra не е забележим модел, но за Thesis там жестоко сте в грешка. Все пак сред колекцията на бившия папа освен Mercedes и Ferrari има и Lancia Thesis. Този автомобил повечето от нас могат да си го позволят само втора употреба. Екстрите са нечовешки за това което можеш да си купиш за 15 000EUR. За разлика от повечето "мутренски" лимузини, тази не може да се кара с анцунг и маратонки (още по-добре). Харесвам много Audi A8, но ако имам парите на куп и се чудя м-у двете ще си взема Thesis. Просто искам да съм уникален. Не искам в града ми да има друг като мен. Бих си взел даже скапан Jaguar с двигател на Ford пред това да карам А8. А сега що се отнася до Lybra - брат ми е с туй така ненавиждано комби и личните ми впечатления от него са - мотора 2,4JTD е доста по-шумен от бензиновите двигатели и се усеща доста в купето. Това сравнение го правя на базата на Lancia Kappa и Alfa Romeo 166. На празен ход е доста шумна и вибрациите на волана се усещат много. Над 120км/ч е по-шумна от посочените 2 италиански автомобила, но за сметка на това ги разцепва и двата по ускорение. Теста е правен с Lancia Kappa 2,4TD 124hp, 166 136hp, а Lybra-та е 140hp. Последния тест предстои скоро, и ще се проведе м-у 166 150hp и Lybra-та. Скоростната кутия за жалост е 5степенна, а не както на по-високите класове. Автомата е добър, но за жалост не е comfortronic както на Lancia Thesis или sportronic както на 166. За разхода нищо не мога да кажа, понеже хич не съм го засичал. Абе лапат си. Не са на изпарения както немските двигатели. 2.0 петака е най-откачения мотор за тази кола. Звука и кефа са невероятни. Интериор - Отпред разполагаш с абсолютно всичко което ти е необходимо, за да пътуваш комфортно. Жабки колкото искаш, поставки за чаша (бах мама му първата италианска барака с такова чудо /тая екстра много ми липсваше при другите модели/), мултифункционален волан (всички модели Lybra го имат като стандартна екстра) който е супер удобство, компютър с цветно LCD (не като на повечето тъпи Audi-та монохромен), но за жалост е малко муден и разхода на гориво според мен лъже винаги с +- 1л. Колата е с невероятен салон от кожа, алкантара или текстил (много рядко се среща текстил), като най-готина е алкантарата, но за жалост се осира за нула време. За предпочитане е кожата. Аудиото на този автомобил е буквално "да си е*е джан франко босето". Bose 12 (или май бяха 10) говоритела + subwoofer. Всичко това е фабрично и е просто невероятно за класа си. Багажника на комбито ми се струва тесен, но въпреки това върши работа. Абе каруца като всички останали, но поне цената е достъпна за всеки и поне за мен е нещо повече от А4. В София каквато и кола да караш е все тая. За предпочитане е някоя каруца за 1000лв, че то туй град ли е, път ли е? ПС: Така като гледам повечето негативни коментари са написани от хора които карат 80 комби... божееее боже.......
×
×
  • Create New...