зеФс

Members
  • Content Count

    3,494
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About зеФс

  • Rank
    Млад Меринджей 24
  • Birthday 01/26/1975

Друго

  • Kaра
    1.2 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://dagoeva.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    на София
  • Interests
    безинтересен съм

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Бубсъна имаше същия проблем и го реши със смяната на някакъв датчик някъде над едната полуоска. Питайте го него.
  2. Ти си добре... при мен като пусна вентилатора и духа. Натискам копчето екон за да включа компресора и затваря клапите, при което вентилаторът духа, та се къса, а в купето не влиза и супена лъжица въздух през духалките. Ще посещавам скоро Спас да си взема друго управление....
  3. Има едни въздуховоди в краката, които се изваждат и в началото на въздуховода, там от където е измъкнат се вижда клапа. Даже, ако не е затворена, стърчи напред и не можеш да махнеш тръбата. Вероятно се е преебала, но винаги съм бил фен да се пробва с друго управление. Вземаш от някой приятел с А8, слагаш го, пробваш и ако пак не духа, тогава остава клапата. Ако не знаеш как да смениш моторчето, поне винаги може да я изтръгнеш псувайки и така вече ще духа в краката. Форевър.
  4. Абе не е така Бубса. Аз бих посочил сервиза на Жоро срещу Пирогов. Жоро - 0888607862 Колкото и да е "трудно" понякога комуникирането в този сервиз, това е мястото при някакви странни и шантави проблеми с Ауди. Очевидно системата от струйни помпи не работи. Колата е с 2 резервоара, а помпата е доста високо и щом ежекторите не работят и помпата остане на сухо, направо нагълтва въздух. За да не работят ежекторните дюзички, вероятно е разкачен маркуча за високо налягане, който подава бензин към тях. Друг вариант е помпата да не ляга добре в кафеза си. По-точно кафеза на помпата да не ляга добре към онази част, дето е потопена в резервоара и се с тягат една към друга с един болт 30 санта.
  5. Има реле за време. Не знам кое. Вероятно в краката на "пасажера".
  6. Според мен за тези скорости, това е много висок разход. Аз така съм на 9.3
  7. Защо? Това за сефте го чувам. Градското е смъртоносно за автомобила.
  8. И аз вече стигам до същото убеждение. Ако ти дреме за мотора, след 7К се ориентираш към скорошна смяна.
  9. До полуоската е. Една тапа за шестограм при дясното вътрешно каре.
  10. Благодаря за предложението. Просто за сега не ми се занимава. Колата трябва да има някакви бъгове, щото ако оправя текущите, веднага ще излезнат други. Това е нещо, като съдба.
  11. Аз си мислех, че просто сменяш блока. Добре, че и броните не са кодирани, та мога да ги сменям сам, като ме дерне някой.
  12. Що не покараш с друг климатроник? При мен прави един номер, като пусна климатика и спира да духа. Вентилатора бучи, но клапите се затварят. Изключвам ЕКОНа - почва да духа и тк.ака докато изключа вентилатора на включен компресор. Като пусна после и духа студ. Явно се бъгват с времето и мисля да го разменя с друг и да пробвам.
  13. Или прибоксува или ти мърдат кормилните накрайници в тампоните на реглажните шпилки. Ако разбирам правилно какво ти светка.
  14. Това ми го е показвало, като закачих друг блок за ESP-то и всичко се бъгна. После го кодираха и изчезна. Принципно означава проблем със спирачната система. Трябва да се прочете грешката. Може и да показва дефект в ABS или липса на спирачна течност.
  15. Абе правят го, ама трябва да намериш някой, който знае как. Лепяли се некви антени по прозорците, после климатика не работил та за незнам си кви стотици левове, някой му слагал някаква платка, та да тръгне, пък нещо друго не ставало... аз имах като твоята и мислех да си подаря една неработеща навигация, и накрая си взех фейслифтово Ауди. Навигацията не бачка в Бг, сега и телевизията ще спрат, остана шареното радио...