Колеги вече седмица се главоболя със следния проблем и няма грам изход от него.Светна ми лампата на маслото масло има но явно налягането не е добре.Отварях картер чистих цедки смених масло и филтри датчик но абсолютно никакво развитие лампата продължава да се свети.Днес извадих датчика и сложих манометър и стойностите бяха на студен мотор 4 до 4,50 атмосфери и след като мотора загрява налягането на маслото пада след като стигна 90 градуса налягането пада до 1,5-1,7 бара .Оставих манометъра и покарах така карах 1 километър и манометъра показваше 1.5 покарах още малко сигурно около 3-4 километра и усетих как почнаха да претракват повдигачите слязох да погледна манометъра и показанието му беше под едно около 0,5-0,7 и я угасих. Въпроса ми е следния от какво може да променя това налягане защо почва да трака горе в главата от къде може да идва проблема турбината е ново и и маслената помпа от къде може да губи това налягане като мотора загрее. Благодаря предварително.