ефенди
Members-
Мнения
35 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно ефенди
- Рожден ден 4.07.1966
Друго
-
Kaра
WV-PASSAT-V6-2500cc.
Контакти
-
AIM
karnnakefendi
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Добрич
ефенди's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
здравейте.. ориентирай ни за цена..това за пчеларите е мн.интересно..
-
търся капачки за тези джанти
ефенди отговори в темата на ефенди - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
благодаря ви... -
-
колега ,ако беше изгорял въпросния диод/транзистор/колата влиза в авариен режим ине излиза докато не се оправи..
-
на едно място бях написал,че съм един от първите,които кара този мотор.. доколкото разбрах-колата не пали,след като е загряла.... а студена/сутрин/си пали-и за това дадох категорично мнение-ротор на нафтовата помпа... ...загрятата нафта е по-"тънка"и този /износен/ротор не може да направи необходимото налягане.. ..ако беше зима-колата ти щеше да ти пали без проблем...и щеше да забравиш..този ротор в Б-я е 800-1000 лв-номера и е -146 843 60 63 .. ..но при отварянето на помпата няма как да не смениш и буталцето,което е с номер-146 704 50 02-и струва 203 лв.. ..и е дин ремонтен комплект-уплътнители,семеринги 57 лв ..и труд.... ..та затова си помисли и прецени..аз съм нов във форума.. ..рециклирана в Б-я е 3250 лв..открих един англ.сайт--http/w.w.w.pbasher.com не знам английски-но тяхната рециклирана струва 605 паунда..ако си с добър английски и се свържеш с тях ..моля те пиши,защото ние тук сме си безбожници във всяко отношение..провери и за номерата на ротора и буталцето.. доколкото разбрах имат и една година гаранция.. ..само някаква малка възможност има тр.палене да е от друго-та тази помпа си има и комп.-както знаеш..та в него влизат две кабелчета,които/мн.рядко може да са нагорели и са се оголили жичките и при допирането,при загрята кола да ти прави проблем...но това е хипотеза,граничеща с нула.. а по-горната съм почти 100%сигурен... дано си помогнем...успех..
-
ротор на нафтовата помпа...
-
близо 5 години карам пасат с 150 коня мотор....2500 сс-ТДИ-2000г. 1.ангренажните ремъци и пистовите се сменят на 60 000 км/включително водната помпа и ролките/ 2.маслото на ск.кутия на 100 000 3,разход-градско10-12:извън градско/до 110 км/ч/-7,7 л.над 110 км ч-8-10 литра 4.дава следните дефекти: =чупи едно и също бутало/там където е ел.дюза/-и в моргите е пълно с такива мотори с един и същ дефект: =разпределителните валове на по-старите мотори-се износват и издават багажа/не са редки и случаите на счупен/букв.на две/ ,безпричинно вал: =най-често повреждащите се нафтови помпи/рецикл-цена 2000- 3500/вт.употр.трудно се намират/в Англия-същата помпа-605 паунда/ =др.често срещани повреди-изгаря някакво съпротивление на комп.на нафт.помпа-и доста хора вече я магарят/от 50- 750 лв/: =често се поврежда вак.клапа на турбото/нова 200-350 лв/-вт.употреба 100-200 лв: =климотроника-също нередки проблеми/защото мн.хора не знаят,че има една "цедка" за почистване/-с буталата и лагерите: =поврежда се и дебитомера: =за по-"дребните"неща не пиша: 5.не е за пренебрегване и факта,че автомонтьорските услуги в България-надвишават до няколко пъти цените в др.страни,/кач-то им е отд.въпрос/: Извинямам се-на всички фенове на този мотор-но той е НЕДОИЗМИСЛЕН/потв.го множеството промени на по-късните модели/ Та се една дума-моят дом беше сервизът ... Всичко гореизложено /с доста съкращения/-остовя на много заден план-екстри като-ускорение,возия,адреналин...СЪЖАЛЯВАМ.. по-горе забравих,че сменях и "електронната "газ ,която се намира под педала на газтта/не е с жило/
-
новобранец съм във форума,но ми направи впечатление,че данните на регистрираните са доста оскъдни..няма дори и нас.място..да не говорим за скайпе или тел номера-или кой с какво се занимава-в края на краищата форумите са за взаимопомощ..та ако има някъде нещо подобно и аз не съм го открил-извинете ме...и ме насочете...че да си напиша "кой съм и за какво се боря"благодаря..
-
близо 5 години карам пасат с 150 коня мотор....2500 сс-ТДИ-2000г. 1.ангренажните ремъци и пистовите се сменят на 60 000 км/включително водната помпа и ролките/ 2.маслото на ск.кутия на 100 000 3,разход-градско10-12:извън градско/до 110 км/ч/-7,7 л.над 110 км ч-8-10 литра 4.дава следните дефекти: =чупи едно и също бутало/там където е ел.дюза/-и в моргите е пълно с такива мотори с един и същ дефект: =разпределителните валове на по-старите мотори-се износват и издават багажа/не са редки и случаите на счупен/букв.на две/ ,безпричинно вал: =най-често повреждащите се нафтови помпи/рецикл-цена 2000- 3500/вт.употр.трудно се намират/в Англия-същата помпа-605 паунда/ =др.често срещани повреди-изгаря някакво съпротивление на комп.на нафт.помпа-и доста хора вече я магарят/от 50- 750 лв/: =често се поврежда вак.клапа на турбото/нова 200-350 лв/-вт.употреба 100-200 лв: =климотроника-също нередки проблеми/защото мн.хора не знаят,че има една "цедка" за почистване/-с буталата и лагерите: =поврежда се и дебитомера: =за по-"дребните"неща не пиша: 5.не е за пренебрегване и факта,че автомонтьорските услуги в България-надвишават до няколко пъти цените в др.страни,/кач-то им е отд.въпрос/: Извинямам се-на всички фенове на този мотор-но той е НЕДОИЗМИСЛЕН/потв.го множеството промени на по-късните модели/ Та се една дума-моят дом беше сервизът ... Всичко гореизложено /с доста съкращения/-остовя на много заден план-екстри като-ускорение,возия,адреналин...СЪЖАЛЯВАМ..
-
Всичко за вашите аудита:)
ефенди отговори в темата на thesaint11 - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
колега имаш ли нафт.помпа номер-0470 506 002-и каква е цената ..благодаря..