Jump to content

musset

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 90, 2.8l

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Montreal

Последни посетители

689 профилни разглеждания

musset's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Другата (дясната страна) ще я преправям днес. Добре че имам още две кори, та взех от тях недупчените "джобове", иначе си е трудно да се възтановят. Корите отзад са налепени с подобие на дайнамат - битумен фолиран "рууфпач" 1.5 мм дебелина. Нищо не вибрира, акустично също стана доста добре. Драйверите са сертифицирани също за лодки, т.е. при времето което е тук (70-90% влага целогодишно) са доста добре самозащитени. Пък и корите на вратите не са най-доброто място за драйвери от гледна точка на водо и влаго изолация. DLS, имаш ли наблюдение (допир) в Бг с тази марка POLK AUDIO. Тук в северна америка са много на почит. Не знам защо съм се заел да влагам пари в кола, цената на която е по-ниска от компонентите инсталирани в нея? Утехата е, че ако сменя колата ще си сваля всичко от нея, без може би някой кабел.
  2. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Те това грозно нещо се трансформира в друго не толкова грозно. И свири мнооого добре Плюс уфърчето в багажника дето си сглобих и задната линийка - предоволно. Остава още един усилител да му лепна, че тоя малко издиша. Новия идва до седмица..... и Rock'n'roll baby
  3. MB Quart OA800.4 цена около 115$ - заслужава си
  4. Принципно са 13см (5 1/4"), но може да се сложат и 6.5" (16,5 см), дори елипси 6*9 влизат. Изпробвано е.
  5. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Вероятно си прав. Като ми пристигнат другите драйвери ще преправя първо едната врата и ще сравнявам. Надявам се да се получи, че започва да ми писва, пък и експериментите на са много евтини.
  6. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Точно така съм направил, но не ми харесва особено. Нито на вид, нито на звук. http://postimg.org/image/a8nz3n8kl/ http://postimg.org/image/bc83flt7p/
  7. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Моят панел е същият, но вече му е..х мамата. Сега е с дупки за по 2 драйвера, а си взех друга линия. Трябва да го измисля нещо, някакъв декоративен панел с един отвор
  8. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Един въпрос към Цанчо: колко ориентировъчно смола и плат отиде за отливката, ако помниш разбира се? Също си мисля, т.е. съм сигурен че плата не се мачка защото се разрушава (така казват производителите), дори препоръчват да не се прегъва, а да се навива на руло само. И една може би глупава идея - какво мислите, дали може да се защити мястото с тиксо, или фолио, или нещо друго като наелон например и да се напълни с монтажна пяна. По така получилия се "калъп" да се излее по-лесно задната част на къстъм кутията? Още повече, че "калъпа" може да се моделира по-лесно и напасне по-добре преди да се направи самата отливка?
  9. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Mерси, ще разглобявам очевидно отново и ще ги отворя отзад към вратите. Дано се пооправи баса. Не вярвам да дрънкат вратите поради начина на изработка - доста солидна ламарина, няма тракащи лостове, има и фабрично заложена шумопоглъщата лента, даже са две. А и BOSE не са много басови поначало. Ако не ми хареса, ще сложа Polk Audio и отпред.
  10. musset

    Акустика в Ауди Купе

    Колеги, колко литра ориентировъчно трябва да е обема във вратите - в смисъл цялата врата ли да се ползва, или да се направи кутия в нея (не че има място за кутия де )? Ако се слагат два мидбаса, същата ли е ситуацията като с един? Аз съм сложил по 2 BOSE във всяка врата, но силно съм им ограничил обема, т.е. до кората само, не използват обема на вратите и да кажа само - баса е от много слаб до никакъв. Ако не е POLK-а отзад да помага все едно слушам радиоточка от едно време . Да уточня - през усилвател са, не са директно на ресивъра. Колата е Ауди 90 седан.
  11. Виждам че темата не е от скоро, но да попитам все пак: откога дебита се мери в барове (или други мерки за налягане)?
  12. Като смъкнах скоростомера, на тази 1-та букса тая синята имаше вързана 1 крушчица. При подаване на контакт светва, при габарит пак си свети, но при късите вече изгасва. Не съм я вадил нито пък съм я слагал после някъде. За какво и от къде се взе ??? Това е от доста отдавна, но да питам - ербег имаш ли? Ако да - трябва да е за ербега. Провери колко време свети преди да угасне и дали е свързано със превключване от габарит на къси, или просто и минава времето за тестване и спира да свети.
  13. Да поизтупаме темата от прахта. При мен се появи подобен проблем. Включвам на габарити и колата е на "контакт", НО непълен (всички уреди и лампи се задействат, НО с около 8-9 волта, не с 12)??? Досега съм проверил: ключ за светлините - изправен контактен ключ - изпревен по черно-жълтия кабел НЕ връща ток в контактния ключ при включени габарити се появява напрежение на черния кабел на конт. ключ, който задейства помпата и другите елементи? Реално ключа за фаровеве НЯМА връзка с черния кабел. Разплетох цялата инсталация от клемореда до таблото с бушоните - НЯМА късо??? Определено проблема е преди таблото с бушоните или в НЕГО, при извадени бушони 31 и 32 помпата и другите неща не работят вече, но ток на гнездата на бушоните има. Някой да има идея как се разглобява това табло? Колата е АУДИ 90, В4, 2,8 ААН, с климатик (обикновен), без ауто/мини чек, с ДРЛ заводски и заводска аларма Проблема е решен. Благодарностти на колегата ksi1 от друга тема: "Провери кабела на капака на багажника" Баси проблема, разкостих цялата кола за "няма нищо".
×
×
  • Create New...