psycho87

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About psycho87

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    kadett GSI, A4 AEB q

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ремонта на дюзите беше 1400лв. Помпа купих за 600. Останалото беше 5-6 спрея Brake cleaner, доста парцали, нов горивен филтър - 200лв и доста парцали за почистване на резервоара. Двете електрически помпи купих за по 100лв всяка. Тяхната смяна е задължителна че стават като таралеж Датчици по рейла и регулатора на налягането при мен бяха ОК. Сега си спомням че сменях и клапана за обратната нафта. Не знам в какво състояние беше, но единия щуцер се счупи при демонтажа.
  2. @OvivO виждал съм корекции от +70-80мс и колата си върви без проблеми. Това на един Туарег 2011та 3.0capa.
  3. На 6ти цилиндър не изглежда добре работата. В елса пише че при над -10мс на високото налягане, дюзата трябва да бъде сменена. на 1ви цилиндър и тя на там е тръгнала най-добре свали клапана на помпата и провери за стружки. Ниското налягане в рейла при фейс често е от застъргала помпа. Ако е чисто... друг евентуален виновник за налягането в рейла е клапана на дясната рейка. От пикаеща дюза не мисля че ще дава грешка. Тя трябва направо да тече като чешма. Отхлабвал съм тръбички да обезвъздушавам дюзите, и не ми е забивало грешка.
  4. Имам cdya от няколко години. Купих го със стружки, ремонта излезе около 2000лв за части. По мое наблюдение е малко по тих от старите в6. Иначе е много приятен за каране, разхода е много приличен. Ако трябва пак да вземам, определено пак бих взел cdy
  5. След 1 седмица каране с новия клапан ми се струва определено че върви по-добре. Корекциите на дюзите също паднаха доста, ама се чудя дали не е съвпадение заради застудяването на времето
  6. А някой слагал ли е резистор последователно на датчика? Това с цел да нагрява по-силно седалката. Гледах някъде из чуждите форуми че така правят, но така и не намерих с каква стойност ползват.
  7. Днес смених клапана. На фейс 239кс отнема около 5мин без да се маха нищо. Моя беше 0928400748. Цената с някаква отстъпка беше 190лв. Карах около 20мин след това, така че не мога да направя някакви сигурни заключения. Стори ми се че сменя предавките мн по добре от преди - като цъкам ръчния режим гледах оборотите да се убедя че е сменила :D Може и да си внушавам, но като чели не беше чак така мазно преди. Няма ритмично думкане от помпата, но то и преди се чуваше много рядко. Та... доволен съм че го смених, поне знам че е нов и работи добре. Утре си вземам и резервния комплект дюзи от рециклиране... и вече ще спя спокойно :D
  8. Теча от шофьорската страна понякога е от мястото с буксите под мотора на чистачките - там където влизат сноповете с кабели. Много неприятен е ремонта, но пък лесно можеш да видиш ако легнеш вътре и някой налива вода отгоре.
  9. Аз преди време го сменях пробно този клапан с този от старата ми помпа (3.0 cdya 239кс). Странно защо, от стоенето му беше станало нещо, и като подкарах колата набиваше грешка за високо налягане в рейла и влизаше в авариен режим. Та явно ако съвсем се скапе, компа все пак вижда нещо нередно
  10. Здр колеги Замерих днес дебитомера. Стана ми странно че на място стойноста е с около 150 по висока от исканата. ЕГР-а ми е затапен и изключен софтуеърно. Като цяло колата ми се струва малко мудна последно време. Гледам дебитомера стига до около 1150, но като чели малко бавно работи. Беше леко зацапан и го почистих със спрей на Бардал, но няма разлика в показанията. Как ви се струва на вас? Мотора е 3.0tdi CDYA 2009та година. https://drive.google.com/file/d/1YmdMtDoNPZv9zLisaZtrKK7oPAESLB0x/view?usp=sharing
  11. След намеса от petarik. Мното точен и отзивчив!
  12. @tsborissov , моята причука един път и я прибрах на пътна помощ. След това отворих датчика и видях стружките. Имах корекция на 1ви цилиндър +5мг. Наложи се да я местя няколко пъти след това... работеше си пак така равномерно и без шум. Ремонта не е толкова страшен колкото го описват. Сам си я правих, и ми отне седмица, при положение че я имах от 1 месец и идея си нямах кое как става. С втора употреба части ми излезе около 1700лв ремонта. Всичко чистих с брейк клийнър и продъхвах с компресора за въздух. Колата е тип топ вече 7000км. Сега си пратих старите дюзи на колегата от форума за пълна ревизия, и си ги връщам на колата. Не се плаши толкова от този проблем. Има и вариант за смяна на CP4 помпата с по здравата CP3, но още не съм го направил. Като имам повече информация ще направя тема П.С. като източих нафтата от стария филтър, беше пълна с едни бели отлагания - мисля че беше парафин.
  13. Тя и старата под купето си работеше ама... иначе проверих опциите, разглобих и помпата да видя. Продават се буталца и вал, но след стружките се надира и самото алуминиево тяло. Не знам до колко си заслужава да се ремонтира. До колкото четох старата помпа дава по добър дебит на ниски обороти и подмяната имала само +сове. Нямам лични наблюдения и мнения от хора с опит... само четено по чужди форуми основно за 2.0тди