
psycho87
Members-
Content Count
48 -
Joined
-
Last visited
About psycho87
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
kadett GSI, A4 AEB q
Персонална информация
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Ремонта на дюзите беше 1400лв. Помпа купих за 600. Останалото беше 5-6 спрея Brake cleaner, доста парцали, нов горивен филтър - 200лв и доста парцали за почистване на резервоара. Двете електрически помпи купих за по 100лв всяка. Тяхната смяна е задължителна че стават като таралеж Датчици по рейла и регулатора на налягането при мен бяха ОК. Сега си спомням че сменях и клапана за обратната нафта. Не знам в какво състояние беше, но единия щуцер се счупи при демонтажа.
-
@OvivO виждал съм корекции от +70-80мс и колата си върви без проблеми. Това на един Туарег 2011та 3.0capa.
-
На 6ти цилиндър не изглежда добре работата. В елса пише че при над -10мс на високото налягане, дюзата трябва да бъде сменена. на 1ви цилиндър и тя на там е тръгнала най-добре свали клапана на помпата и провери за стружки. Ниското налягане в рейла при фейс често е от застъргала помпа. Ако е чисто... друг евентуален виновник за налягането в рейла е клапана на дясната рейка. От пикаеща дюза не мисля че ще дава грешка. Тя трябва направо да тече като чешма. Отхлабвал съм тръбички да обезвъздушавам дюзите, и не ми е забивало грешка.
-
Имам cdya от няколко години. Купих го със стружки, ремонта излезе около 2000лв за части. По мое наблюдение е малко по тих от старите в6. Иначе е много приятен за каране, разхода е много приличен. Ако трябва пак да вземам, определено пак бих взел cdy
-
След 1 седмица каране с новия клапан ми се струва определено че върви по-добре. Корекциите на дюзите също паднаха доста, ама се чудя дали не е съвпадение заради застудяването на времето
-
А някой слагал ли е резистор последователно на датчика? Това с цел да нагрява по-силно седалката. Гледах някъде из чуждите форуми че така правят, но така и не намерих с каква стойност ползват.
-
На фейса е с 2 болта даже
-
Днес смених клапана. На фейс 239кс отнема около 5мин без да се маха нищо. Моя беше 0928400748. Цената с някаква отстъпка беше 190лв. Карах около 20мин след това, така че не мога да направя някакви сигурни заключения. Стори ми се че сменя предавките мн по добре от преди - като цъкам ръчния режим гледах оборотите да се убедя че е сменила :D Може и да си внушавам, но като чели не беше чак така мазно преди. Няма ритмично думкане от помпата, но то и преди се чуваше много рядко. Та... доволен съм че го смених, поне знам че е нов и работи добре. Утре си вземам и резервния комплект дюзи от рециклиране... и вече ще спя спокойно :D
-
Теча от шофьорската страна понякога е от мястото с буксите под мотора на чистачките - там където влизат сноповете с кабели. Много неприятен е ремонта, но пък лесно можеш да видиш ако легнеш вътре и някой налива вода отгоре.
-
Аз преди време го сменях пробно този клапан с този от старата ми помпа (3.0 cdya 239кс). Странно защо, от стоенето му беше станало нещо, и като подкарах колата набиваше грешка за високо налягане в рейла и влизаше в авариен режим. Та явно ако съвсем се скапе, компа все пак вижда нещо нередно
-
Здр колеги Замерих днес дебитомера. Стана ми странно че на място стойноста е с около 150 по висока от исканата. ЕГР-а ми е затапен и изключен софтуеърно. Като цяло колата ми се струва малко мудна последно време. Гледам дебитомера стига до около 1150, но като чели малко бавно работи. Беше леко зацапан и го почистих със спрей на Бардал, но няма разлика в показанията. Как ви се струва на вас? Мотора е 3.0tdi CDYA 2009та година. https://drive.google.com/file/d/1YmdMtDoNPZv9zLisaZtrKK7oPAESLB0x/view?usp=sharing
-
След намеса от petarik. Мното точен и отзивчив!
-
@tsborissov , моята причука един път и я прибрах на пътна помощ. След това отворих датчика и видях стружките. Имах корекция на 1ви цилиндър +5мг. Наложи се да я местя няколко пъти след това... работеше си пак така равномерно и без шум. Ремонта не е толкова страшен колкото го описват. Сам си я правих, и ми отне седмица, при положение че я имах от 1 месец и идея си нямах кое как става. С втора употреба части ми излезе около 1700лв ремонта. Всичко чистих с брейк клийнър и продъхвах с компресора за въздух. Колата е тип топ вече 7000км. Сега си пратих старите дюзи на колегата от форума за пълна ревизия, и си ги връщам на колата. Не се плаши толкова от този проблем. Има и вариант за смяна на CP4 помпата с по здравата CP3, но още не съм го направил. Като имам повече информация ще направя тема П.С. като източих нафтата от стария филтър, беше пълна с едни бели отлагания - мисля че беше парафин.
-
Тя и старата под купето си работеше ама... иначе проверих опциите, разглобих и помпата да видя. Продават се буталца и вал, но след стружките се надира и самото алуминиево тяло. Не знам до колко си заслужава да се ремонтира. До колкото четох старата помпа дава по добър дебит на ниски обороти и подмяната имала само +сове. Нямам лични наблюдения и мнения от хора с опит... само четено по чужди форуми основно за 2.0тди