vladi2828
Members-
Мнения
47 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
audi A6 2.0
vladi2828's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Продавам 4 броя алуминиеви джанти 16" с подарък летни гуми 4-5 мм грайфер .Цена 330 лева за всичките. Джантите са перфектни , готови за употреба качваш ги и караш. От София съм тел. за връзка 0885124288 Владо. джантите са 5x112 диаметъра на главината е 50мм
-
Продавам 2бр. летни гуми Мишелин 255/45/18 дот2011
vladi2828 отговори в темата на vladi2828 - Купува/продава гуми и джанти
Продавам 2бр. летни гуми Мишелин премаси 255/45/18 дот2011г. 5мм грайфер 230лв. комплект и 2бр. летни гуми Мишелин премаси 275/45/18 дот2011г. 3мм грайфер 70лв. комплект .Гумите не са пукани и нямат балони . Може лек коментар на цената. От София съм тел.0885124288 -
Купувам заден ляв стоп ъгъл за Ауди б4 комби тел.0885124288 от София съм.
-
Купувам датчик ABS за AUDI 80 1994г. От София съм тел 0885124288
-
КУПИХ СИ БРОНЯ
-
Купувам задна броня за Ауди Б4 комби - 70 лв. София тел.0885124288
-
Колега оттечката се търси така -окачаш минуса на акумолатора ,като преди това си заключил колата , застопоряваш на зотворено положение ключалката на багажника и предна дясна врата ако бушоните са ти в жабката , ако са под предния капак датчика за предния капак - след това свързваш Едната сонда на мултицета към минусовата клемата на акомулатора, а другата към откачения кабел ,включваш мултицета на ампери и чакаш един час да заспи колата, ако ти показва по голяма консумация започваш да вадиш бушоните един по един и гледаш от коя верига ще ти падне консумациятаи там търси причината. В случай че няма оттечка си възбуди добре акумолатора с устройство за зареждане виж си алтернатора да се свали и да се прегледа да се почисти има и плочки с четки ,които дават по добро зареждане,също така откачи плюса на алармата и виж как ти е кансумацията без нея , защото алармите имат акумолаторче което когато замине дава на късо. Ако не се справиш сам ,Отиди при добри алармаджии.
-
АЗ СЪМ РАЗДВОЕН ОТНОСНО ДОБАВКИТЕ - СЛЕД ТРЕИРАНЕ С ДОБАВКИ НЕ ПОЛУЧИХ РЕЗУЛТАТ А МИ ЗАМИНА БЕНЗИНОВАТА ПОМПА Е НЕ СЪМ 100% СИГУРЕН ЧЕ Е ОТ ТЯХ !!! ДОВОЛЕН ОСТАНАХ И ПОЧУСТВАХ ОСЕЗАТЕЛНА РАЗЛИКА СЛЕД ТОВА УПРАЖНЕНИЕ - Дюзите се махат много лесно -маха се металния щифт и след това си издърпват с малко сила , след като ги демонтирате ги закарайте да ги почистят с ултразвук /за софия - студенски град тел.0888709835/ общо ми взеха 40лв за четирите дюзи ,купих си коплект гумички които уплътняват дюзите ,оригинални за 18лв ,преди да монтирам дюзине смених едно маркуче кото беше се спаружило от топлината и маслените пари , почистих и една черна метална тръба в която има цедка за маслените пари - след всички тези урпажнения колата за почна да работи нормално и спря да мени оборотите също така и разхода ми падна
-
Моя съвет е да не давате излишни пари за добавки . Дюзите се махат много лесно -маха се металния щифт и след това си издърпват с малко сила , след като ги демонтирате ги закарайте да ги почистят с ултразвук /за софия - студенски град тел.0888709835/ общо ми взеха 40лв за четирите дюзи ,купих си коплект гумички които уплътняват дюзите ,оригинални за 18лв ,преди да монтирам дюзине смених едно маркуче кото беше се спаружило от топлината и маслените пари , почистих и една черна метална тръба в която има цедка за маслените пари - след всички тези упажнения колата за почна да работи нормално и спря да мени оборотите също така и разхода ми падна
-
ACE - Не пали, играят оборотите, иска да гасне по светофарите...
vladi2828 отговори в темата на koko_plioko - 100/200/V8
И аз имах същия проблем след обиколка на всички пишман майстори в софия започнах да сменям на ред дебитомер,кабели,капачка и палец на делко,датчик на хол,бял и син температурен датчик,моторче за празен ход,повдигачи и гумички на клапаните,резонансно гърне вместо катализатора,бензинова помпа,ламда сонда и пак почти никъкъв ефект колегата buzzi- Пепи от форума се потруди доста кото почисти дроселовата клапа , металнаната тръба за маслените пари и цедката, свалихме дюзите и ги занесохме да ги почистят с ултразвук като сменихме и гумените уплатнения около тях кото преди това почистихме един канал в колекторите по който минава въздух към дюзите който въздух спомага на дюзата да разпръсква горивото като мъгла и постигнахме прекрасен ефект колата стабилизира оборотите и намали драстично разхода . Крах и се кефех много на колата но само десетина хил. км сега отново се появи проблема с оборотите но този път като загрее колота оборотите отиват към 1200 ,като я изгася и запаля се стабилизират и след време пак отиват на 1000-1200 и незнам вече какво да правя ???? КЪДЕ МОГАТ ДА МИ ТЕСТВАТ КОМПА ??? -
като чета коментарите си мисля че карам друга кола ,защото на мойто а6 2,0 16v разхода му е доста по на долу - брах много ядове с тази кола и след 2 години ходене при "разбирачи" и вложени доста пари една част ,от които на вятъра и накрая един човек любител на марката ауди от този форум казва се Пепи "buzzi" така ми настрои колата че не мога да я позная става въпрос за вървене и разход ако искате вярвайте понеже така се случва да карам комбинирано градско извън градско 50% на 50% средният разход сега през зимата ми е 10л на 100км плюс минус 0,5л засичам я от капачка до капачка извън градско карам с 120-160км/ч колата не е имала агу,има няколко важни момента по този мотор , които колегата Пепи "buzzi" ги извади от руския форум и нещата се оказаха не чак толкова сложни е доста се потруди за което съм му много благодарен
-
може !!!!! аз съм а6 2,0 16v смених целия блок от 2,5tdi след което отидох в Горна баня при един майстор който се казва Станислав той ми препрограмира блока като ми сложи софтуер за моя автомобил и всичко това струваше 20лв климатроника рабити сега перфектно !!! блока от а3 а4 а6 94-97г година е един и същ само софтуера е различен това ми обясни той
-
когато си търсих бензинова помпа за същия мотор ми предложиха 3 варианта /китайска-150 лв, оригинална пиербург -380 лв и испанска от сеат ставала за 250 лв/