колега не се претесниаваи това е егр.клапан служи за намалиаването на вредните газове за околната среда ас моиа сишто сам го изолирал заштото се скапват но несе претесниаваи на дава никакав ефект на варвежа на колата
колега мислиа 4е ти знам проблема и при мене го имаше само 4е намирах колата отклу4ена и свалени стакла ---- проблема е в самата машинка на бравата на шофьорската врата вьтре има едни коп4ета които дават информасиа за закл/откл/ самото коп4е се е преебал на заклучено положение а примене беше на отклучено. Аз имам такава машинка и мога да ти го оправиа.
колеги не забелиазвам конденз да се сти4а под колата при работа на колата на климатик поне 1 4ас. имам самнениа 4е се сти4а в купето интересува ме каде се намира отдушника за конденза.благодариа предварително
колега как 74 амп. акомулатор ами доколкото знам 2,5 мотора е сас 100 амп. акомулатор намене ми светваше преди да издаде багаша стариат акомулатор така 4е споко проблема ти идва от нискиа ампераш на акомулатора
колега спорет мен си за нов дебитомер казваш че сиго почистил но това просто е времено решение при мене сашто влизаше в авариен режим при ускорение и се оказа че е от дебитомера това с почистването е времено успех
установих 4е стаклата се свалиат по малко на 2 секунди цък цък цък цък на по 2 сантиметра докато стигнат до долу.Дали може проблема да идва от алармата койато е сложена допалнително заради каското.