-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Ivo.A
- Рожден ден 1.01.1979
Друго
-
Kaра
Audi A4
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Варна
Последни посетители
819 профилни разглеждания
Ivo.A's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, Имам Ауди А4, 1.8; 125 к.с., 20V, бензин, 1995 г. Търся два маркуча за хидравличната течност: - дебел маркуч от казанчето до помпата - по-тънък маркуч от рейката към охладителя Благодаря предварително! Поздрави, Иво Ангелов
-
Здравейте, Някой ми е отлепил цифра 4 от надписа на задния капак. Модела е А4, 1995 г. бензин, 1.8 20 V, 125к.с. Можете ли да ми кажете откъде мога да си я закупя?
-
Благодаря, колега! Много ми помогнахте и на мен
-
Здравейте, След проливния дъжд във Варна от четвъртък колата ми протече. Както си карах в дъжда на път за вкъщи, при натискане на съединителя протече вода точно над крака ми. При всяко натискане на съединителя текваше вода. Така се прибрах с намокрени крака. Впоследствие установих, че и на мястото до водача също е текло. Прави ми впечатление, че когато мия колата вляво под чистачките, където е компютъра се събира много вода и не може да се оттече. Можете ли да ми кажете къде трябва да бръкна, за да отпуша пътя на водата и тя да не влиза в купето? Благодаря предварително!
-
Нова цена 50лв.
-
Намалям до 55 лева за брой
-
Цената става 58лв за брой.
-
Гумите са германски, GENERAL, в отлично състояние. Грайфер 7мм, ДОТ 04/2017. Цена 64 лв/бр. При покупка на 4бр отстъпка и подарък! Телефон за връзка 0889513027
-
-
Аз закъсах на Тракия с бензиново ауди, но колата тотално спря. Оказа се сцепен маркуч на бензиновата помпа. Не знам при дизелите как стоят нещата...
-
Здравейте, Аудито е от първите четворки (А4 / В5). Бензиново, 1.8, 125к.с. 20v -по 5 клапана на цилиндър. Колата е на 333 000 км, обслужена е за тази година, има и Каско. Цената е 2800 лева. Телефон за връзка: 0889915652 Иво, Варна
-
Здравейте, От м.Май 2014г. - м.Юни 2014г. се появи проблем с паленето на колата. Трябва да задържа ключа по-дълго време, за да мога да запаля, когато колата е студена (3-4 секунди, а преди палеше от четвърт оборот). Ако я спра и запаля в рамките на 3-4 минути, пали бързо. Остане ли по-дълго време, пали трудно. Странното е, че когато беше студено зимата, сутринта ( след като е престояла 8-10 часа) колата палеше по-бързо и по-лесно. А при топло време се мъчи... Смених свещите, заредих акумулатора, почистих дросела, даже бензиновия филтър смених, (включително едно вакуум маркуче и един друг маркуч), но проблема си остава. От диагностиката ми казаха, че в двигателя влиза прекалено богата смес и при по-студено време колата ще пали по-лесно. То си е и така, но как да реша проблема с топлото време?
-
Благодаря, Евгени! Това е добра идея. Досега съм пробвал да дам на контакт без да паля, после връщам, пак давам на контакт и така паля, но става пак от втория път. Ще пробвам и с подаване на газ! Цитиране на предходен пост!