Jump to content

stakito

Members
  • Мнения

    112
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    C4 2.5 TDI quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

900 профилни разглеждания

stakito's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. защото четох някъде че това от турбната не трябва свободно да пропуска въздух.
  2. така и така поръчах вече клапанчето,как може да се провери дали функционира правилно.на моето горните два отвора каточели са свързани като дъхна през единия излиза безпрепятсвено през другия а долния е абсолютно затворен.изобщо не пропуска като го надуя.
  3. не,няма записана грешка.съмнявам се че турбото не прави налягане или прави когато си иска.ама ще видим
  4. черен дим,една тромава става и когато я вкарам в ограничител на втора пуши яко.самият двигател започва да реве повече да се мъчи един такъв.на 140 се товари колата,а онзи ден като вървеше 160 не ги усеща,тишина в купето. изобщо когато върви ,си върви с малко подаване на газ,пъргава е.А като се прецака натискам тя не отлепя,особено на светофар при големи жеги на климатроник все едно карам трактор.имам уж човек който разбира и тази седмица ще направя това.казваш авансатора да гледа.ще се повозим с лаптопа той знае какво да гледа.
  5. поръчах втора употреба от ebay,и докато чакам карам без него .и вчера както си вървеше супер изведнъж стана пак мудна и започна да пуши, не знам какво да правя.никаква логика няма да върви без него и после да се прецака,нито съм я цедил нито нищо,просто вървеше с много малко газ беше пъргава,разхода ми падна значително.от какво друго може да е?
  6. значи стария клапан е разтоварвал постоянно и не е могла да качва налягане?благодаря за отговора!а някаква алтернатива за нов,защото втора употреба не се знае колко ще изкара и дали изобщо ще върши работа както трябва.
  7. не, не съм!но не е в това проблема, тя си върви когато иска. и сега разбрах че е от тоя клапан, въпросът ми е къде е логиката да върви супер много без него?
  8. здравейте колеги!от много време имам проблем, тромавост особенно на климатроник,трудно ускорение пушене.Закачал съм я десетки пъти ма ваг в различни сервизи и нищо. добре била колата. толкова си можела.на скоро имах проблем с агр и го отстраних на цяло,пушенето намаля но тая мудност и тежест аи остана.натискам педала прекалено за да тръгне.та поради проблема с агр попрочетох доста за тея клапани н18 и н75.остана сега н75 до колкото знам разтоварва турбината.извадих му маркучето към турбината да видя дали смуче тоя клапан, ако не греша трябва да създава вакум и да я разтоварва когато се налага.верное аз не мога да я натоваря толкова на място но все пак трябва да дърпа по малко.като видях че не смуче.го махнах и сега карам без него. колата върви като изоглавена.и не знам дали има логика.ако някой има обяснение на ситуацията моля,за помощ!майсторите ми казват че не можело от него да е.проверих за такъв нов,и няма никъде само на старо.искам да си го сменя.
  9. Цитиране на предходен пост! и аз така знам колега.На -5 като не работи подгрева пак пали.За това търся проблема другаде.ама хората гледаш,побългаряват и карат,аз като не мога така...
  10. Ще ви го запиша аз,обаче по-ме притеснява,че при тръгването изхвърля облак черен дим.А при паленето бял дим.И тръгването е трудно,става с повече газ, когато излязат черните облаци ,се отпушва колата и тръгва нормално.А днес когато запали от четвърт,нямаше никаво пушене.и псоле ми вървеше перфект.
  11. Днес направих експеримент,откачих датчика преди да запаля сутринта.Лампичката на свещите не угасна ,т.е. греят,колко там 30 секунди ...не знам точно..и запали от четвърт.Отидох и закачих датчика докато работи колата.Веднага оборотите и утихнаха.Работи перфект,и като тръгнах отзад нямаше черния дим който всяка сутрин ме съпровожда.Изводи?Всяко следващо палене на колата е от четвърт,без проблем.Въпросът ми е,защо само при първото палене иска помощ от свещите?Тоя датчик според мен има много по голяма роля от това да казва кога да включва подгрева.За мен ,нещата клонят към 55лв и hella
  12. За предварението съм пробвал,и моята кола не върви по-добре.При от 3-4 градуса и 2,5-2,8 мг гориво,се държи най добре,според мен.Тая помпа е толко капризна че вече ръце съм вдигнал от тая кола.Малко да се бутнат настройките и гори много пък не върви и пуши,запомнил съм при кои ми върви най хубаво и само така ми я правят вече.Както казах по рано, бил съм от 13 градуса предварение до 7 закъснение.ако знаех че в бг е толко трудно да намеря кой да ми прави центровка,нямаше да взимам таква кола.Значи датчика ако само му казва кога да се включи,наистина няма файда да го сменям, майстора ме увери че имал значение и за предварението при старт,за това питах,ако той греши,няма смисъл да сменям.Чакам някой ден да не запали изобщо и тогава ще гледам ,пак грешките на ваг.Винаги съм бил против тезата:"Като искаш да ен перфект,купи си от магазина!" е явно че не мога да си купя и ще се примиря,че е барака.
  13. Споко,още не съм купил датчикС предварение не върви добре колата,иска си точните настройки.За да пали добре иска 6 градуса предварение,тогава не върви.Сега е идеална,само да пали по добре.И там е работата на датчика,че когато си иска включва над 5 градуса подгрева,по някога и над 10 градуса,а когато не го включва,трудно пали.Ако и влияе на центровката,както ми каза монтьора е напълно възможно да е от него.
  14. И момчето в сервиза така каза,изчисти ми ги и ще ходя пак утре да видим дали пак ще са се изписали.а факт е че колата пак пали много трудно без подгряване.скапания датчик на hella е 55лв а брандиран на vw е 136:-(
  15. Колеги,относно моят проблем с чукането :смених повдигачите,не е от тях,същата работа:-( а за паленето,на ваг излизат грешки:температурен датчик и умна дюза.Първо ще сменя датчика,защото майсторчето ми каза че ако подава грешна информация температурния датчик,може да бърка центровката при палене.
×
×
  • Create New...