Jump to content

biturbo

Members
  • Мнения

    203
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    kombi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2318 профилни разглеждания

biturbo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Телефона ми е samsung s21 ultra с достатъчно здрава батерия. Ползвам го доста интензивно за разговори и стрииминг на музика. Когато го ползвам с кабела в колата през деня, вечер се прибирам с около 45-50% батерия, без кабел при същата експлоатация вечер е с 10-13%. Със сигурност е по-удобно без кабели, а и по-бързо се свързва с автомобила, но телефон с по-слаба батерия няма да изкара деня. Разбира се всичко това е субективно и индивидуално спрямо техниката и експлоатацията, затова като ти пристигне машинката ще си направиш изводите без да се тормозиш предварително дали си направил правилен избор.
  2. Машинката си заслужава чакането, ползвам я вече 3 седмици и съм много доволен. Единствения минус засега е, че източва доста бързо батерията, особено ако и говориш повечко. Варианта е да си с безжично зарядно във phone box - a на колата.
  3. biturbo

    Интересни кодинги

    Здравейте! Някъде из форума бях чел за настройка интензитета на дневните светлини, при включени фарове. Порових с търсачката, но без успех. Някой може ли да ми каже как се кодира това? Благодаря!
  4. подкрепям колегата за OEM-ските спирачки. Навремето сменях на RS4 b5 предни апарати с дискове със такива от RS4 b7 и колата започна да спира, сега сменям на A6 4g 326кс цялата спирачна система от rs6 4g 560кс защото не спира, тежка е, 2 тона и отгоре. Rs6 4g 560кс излизат стоково без керамика и тази спирачна система не е добре оразмерена за тая кола, затова и в перформънса 605кс слагат керамика. По темата, моето мнение е, че ако се кара по-агресивно автомобила или по-големи спирачни дискове и апарати или поне ОЕМ дискове и накладки.
  5. biturbo

    RS4 b5

    Тая кола по спомен беше на един пазарджиклия, май Феликс се казваше. Ако е същата и не ме лъже паметта е убита от каране във всякакви условия. Тоя пич я караше все едно му бяха платили да я счупи.
  6. Много добре обяснено! Мога само да добавя, че разпределя повече обороти към колелото, което трябва да измине по-дългия път по кривата в завоя. Аз също съм със спортен диференциал в 4г. Сменях маслото на 80к и според мен, а и според механиците ни това което изтече си беше за смяна. Два вида масла са.
  7. NIKO, теб съм те запомнил през годините със смислени коментари и съвети, в тая връзка можеше просто да пуснеш линка за отстраняване на проблема като "още един начин", а не като средностатистически български форум-майстор Да правиш препратка за кадърността на хората. За теб операциите може да са елементарни за друг губене на време и излишно напрежение. Форума е да си помагаме , не да се окачествяваме.
  8. Моите ръце са си на мястото, но предпочитам това да го направи човек с опит, а не да има проба-грешка на моята си кола и това да ми вади очите. Най вероятно и ти не разбираш от всичко.
  9. Трябва да ти е като първата снимка. Отиваш при съвестен и сръчен майстор, вади ти целия модул и избутва ключа навън да застане на правилната си позиция. Работа за 10 минути.
  10. Същото е да не ми плати фара, който е 4800 с ддс за брой, какъв е смисъла тогава от застраховка? След като има доказан инцидент със наличието на счупени елементи, застрахователя е длъжен да плати. Ако ти направи отказ още по-добре, завеждаш им едно дело и нещата ги дублираш в собствена полза. 99% от тези случаи, делата се печелят от собственика на автомобила.
  11. Не си е направила регенерацията на ДПФ филтъра и вероятно това е свързано с проблем в системата за адблу. Закарай я в сервиз на Ауди, има акция за зареждане с адблу-5 пъти безплатно. Най малкото ще кажат как разчитат грешката те и ще я заредят с течността.
  12. За "удобното" наистина е удобно! Описах го по-подробно защото доста хора се ядосват, че не им се получава и си мислят, че е тъпа екстра или тяхната точно не работи. А на теб, ако ти се снима заповядай да ме снимаш, да си имаш яко клипче. От доста време попадам на коментарите ти и един смислен не съм прочел.
  13. Заставаш отзад в средата, и с десния крак риташ право напред, малко по-рязко, като внимаваш да не се удариш или да избършеш бронята. Ключа, разбира се трябва да е в теб. В инструкцията го бяха описали да застанеш леко посукан отзад по средата на автомобила, като дясното ти рамо да е по-близо до задницата, при което със кос рязък ритник с десния (по-близкия до бронята) крак се активира автоматичното отваряне.
  14. Показва без да е загряла, но трябва да си отвориш предния капак, след това натискаш старт/стопа започва да пищи, ако си с отворена врата, натискаш някоя от функционалните стрелки на левия лъч на волана и ти дава ниво на маслото на малкия дисплей, както и спира досадното пищене. Само да поясня, това го прави на фейслифта, за префейса не знам.
×
×
  • Create New...