Jump to content

Боро

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Боро

  • Рожден ден 18.02.1948

Друго

  • Kaра
    Audi A6 Avant TDI

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив
  • Интереси
    много

Последни посетители

697 профилни разглеждания

Боро's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мислех си, че съм единствения, дето се занимава с ISO 9000 и НАССР, ама имало и други. Обаче по образование със сигурност съм единствен - "Класическа филология" в СУ (то другаде няма такава специалност). (Tsvet40, сега вече сигурно разбираш защо си мисля, че всичко идва от латинския ). А бе Falcon, друг път недей да си признаваш публично, че и сертифицирате, и консултирате, че може и да стигне до ушите на TGA, а не дай боже и до IAF, че тогава и Oehmi, и вие тук ядове ще берете. То не че и другите не го правят, но все пак...
  2. Благодаря ти, grizzli! Ако некой ден се срещнем, имаш черпене Само да не толкова страшен, колкото е никът ти! Наздраве
  3. tsvet40, изказвам публичното си извинение към теб: 1. Защото съм възприел неправилно твоя пост като насочен към моето изказване, предхождащо непосредствено поста ти. Факт е, че не си ме цитирал. Въобразил съм си, че визираш мен. Може да е от възрастта (моята). 2. Защото смятам за моя вина, че не съм проверил, кои са модераторите на тази страница. Към този момент въпросът вече е изяснен. 3. Не обичам да се обяснявам, но още по-малко обичам да наранявам хората незаслужено. Това е първият форум, в който пиша, защото десега не бях попадал на място, където бих сметнал, че има какво да кажа. Поради това не познавам добре структурата и функциите на софтуера и досега не знаех, че има функция Лично писмо - сега си обяснявам съкращението ЛП в някои от постовете. Иначе не исках да вдигам шум. Но смятам, че когато някой е бил съпричастен към някаква общност и реши да я напусне, редно е да каже защо. Пък за топлофикацията и да кажеш защо искаш да я напуснеш, правилно - "отърваване нема". За авторите на следващите постове - не съм чакал публично извинение, още по-малко кланяне от когото и да било. Изобщо не смятам, че някой трябва да се унижава пред когото и да било. На Вертер ще отговоря в ЛП. А за останалите - за CDI сте прави. Знам и коя марка има такива двигатели, но, ако й напиша името в този форум може да се приеме и като кощунство. Бъдете сигурни, че не съм се опитвал да ви провокирам. Това грешка от категорията "грешка на перото". Дали една такава грешка заслужва толко сарказъм? Давате ли си сметка колко грешки има из постовете? Дори в моите...
  4. Така каза Tsvet40 по мой адрес: "Тежък случай.... Трябва освен с колани и усмирителни ризи да вържат някои господа.... " Понеже смятах темата за ВАЖНА, си позволих да напиша няколко, според мен разумни поста. Очевидно обаче оценката на форумната публика е се различава от моята и то толкова, че горецитираният господин ме заплаши с връзване, след което закри темата, та се налага да отговоря по този начин. Това е недвусмислен знак за мен, че моето присъствие в този форум не е желано. И понеже не ми харесва ролята на натрапник, а и тъй като досега не съм позволявал на никого да ме връзва, заявявам искането си, г-н Admin, да закриете акаунта ми в този форум. Пожелавам на форумците дълги, безаварийни километри и повече толерантност - не само на пътя. Сбогом с огорчение и облекчение! Борис Калинов
  5. Според мен спорът вече не е нито за коланите, нито за законите. Тук всеки се опитва да дефинира собствената си представа за понятията "свобода" и "не-свобода". С този проблем се занимават всички известни философи, без да стигнат до приблизително сходни идеи. Затова мисля, че спорът във форума няма да бъде разрешен, а ще се изроди в караница, каквото вече се и случи (по мое мнение).
  6. В моя пост няма немски хумор, даже никакъв. Противопоставянето е между вярването, т.е. несигурното знание и сигурното знание. Не че вярата, въоръжена с невежество, не е побеждавала знанието, ама това пък е съвсем друга история...
  7. Не е признак за добро възпитание, но се самоцитирах. Поразен съм от огромното количество енергия, употребена от толкова и очевидно и интелигентни хора, за да доказват, че правилата са за "послушковците". Ако само 10% от тази енергия би била приложена за спазването на правилата от всички, през уикенда не биха загинали 14 души. Тази теза може да се екстраполира за всяка област на нашето битие и все ще бъде убедителна - когато всички спазват правилата (не само за движение!), по-лесно и комфортно се живее. А за какво сме се събрали във форума? Ами, за да може човек да сподели с други, които смята за себеподобни, вълнуващите го неща. За да разбере, какво тях вълнува. За да научи нещо от другите. За да се опита да им даде нещо от своя опит и знание. И за забавление... Според мен за такива неща. И в този смисъл има място да се говори и за езика като такъв, и за законите като такива и за автомобилите, и за дълг, чест и достойнство, за толерантност, а и за още толкова много неща. Някой поиска превод на подписа ми - много добре пасва тъкмо на тази дискусия...
  8. О, от професорите тръгват и още по-дразнещи неща: ноторно известен = известно известен!? от лат. notus, a, um - основно значение "известен, познат" Преди недълго време един ТВ водещ (тоя дето замести Волен Сидеров в СКАТ) се изцепи по повод на някого "ноторно неизвестен"! криминално престъпление = престъпно престъпление!? от лат. crimen, is, n - в правото е прието да се разбира "престъпление", макар че може да означава и обвинение, престъпник, вина, прелюбодеяние, недостатък; Има и доста други, на прима виста ми идат тези примери на ум. С поздрави!
  9. Само бъди така добър, моля те, да си гасиш задните фарове за мъгла при ясно време, щото окьоравях от каране след такива с включени задни фарове за мъгла при ясно време! Мисля, че всички коли имат отделни бутони за включването на предните и на задните фарове за мъгла. Благодаря за разбирането. С приятелски поздрави:
  10. Въпроса за превода на подписа ми го постави ти - добре би било да знаят хората какво пишело. За да се разбере добре какво е казано на немски и защо, сметнах, че трябва да напиша онва в предходния пост по темата. Май трябва да напиша малко повече и за PS, за да изясня мисълта си. Когато работех в TÜV, често използвах конструкцията "ich glaube" в случаите, когато исках да си оставя някаква вратичка. Тогава обаче моите немски колеги питаха в упор: " du glaubst oder du weisst?" и добавяха "man muss wissen, und nicht glauben!" Т.е. когато се изказват публично, отговорни твърдения, те трябва да бъдат плод на знание и да са проверени. Иначе се сеят какви ли не заблуди под формата на слухове. Мисля, че сега успях да разясня каквото исках да кажа с изречението в постскриптума. А твоето новоизковано прилагателно "своеверни" ми хареса адски и това е другата причина да спретна тоя каламбур в постскриптума. Иначе въпросът с тунинга не ме вълнува лично, защото няма да карам на рали. Наличните ми коньове ми стигат да постигам онова, което аз лично приемам за удоволствие - по шосетата има достатъчно състезатели и без мен. Благодаря за разбирането, че наистина не се заяждам за превода. Изобщо с цялото си философстване за тунинга исках първоначално само да намекна, че то може и да е опасно за автомобила. При цените на ремонтите съотнесени към нашите касии е редно човек да се замисли за какво му е всичко това. (Имаше и подобни гласове в някои постинги по темата.) Наистина не очаквах да се разгори такъв дебат. Май-ползата е още една гледна точка към темата. И това е нещо.. Mit freundlichen Grüßen!
  11. Благодаря за оценката (не я възприема саркастично - може би поради наивност). Благодаря и за корекцията - тутакси ще я оправя. Съжалявам, ако този пропуск ти е утрепал някои и друго време. Махнах и курсива, за да се чете по-лесно. Съжалявам и за още нещо - че не аз съм успял да синтезирам такава мъдрост... С дружески поздрави
  12. Това с превода на откъсчето е вече ясно (макар че става дума не точно за колянови валове - Kurbelwelle, а за задвижващите, но това не е от особено значение - все валове; и не се нараняват, а просто се късат - abscheren). Wizi, не го приемай като заяждане - просто съм професионално изкривен в посока прецизност на изказа. Източникът са две статии от: http://magazin.autoscout24.de/magazin/mz_s...ial_vt_audi.asp и текстът е компилиран - цитатът е от статията за А4, но си мисля, че отнасяйки се за двигателя, е валиден и за А6. Заглавието е от статията за А6. Относно подписа ми: Това е мисъл от Конрад Лоренц (Konrad Zacharias Lorenz (* 7. November 1903 in Wien; † 27. Februar 1989 in Wien)), австрийски учен, получил Нобелова награда за 1973 г. за физиология или медицина заедно с Karl von Frisch и Nikolaas Tinbergen за тяхното откритие относно създаването и предизвикването на индивидуални и социални поведенчески елементи [у животните] (в английския оригинал: „for their discoveries concerning organization and elicitation of individual and social behaviour patterns“). Смятам, че мисълта на Лоренц не може (или поне аз не мога) да се преведе на български така сочно, както е на немски, затова ще я преразкажа разбираемо за българското ухо: "Че си казал нещо не означава, че са го чули; че са го чули не означава, че са го разбрали; че са го разбрали, не означава, че са го одобрили; че са го одобрили не означава, че ще го направят." Очевидно е, че комуникационните проблеми са типични за всички хора, което се доказва и от постовете в този форум. PS А вярването е за вярващите - своеверни, суеверни, верни или само вярващи. Знанието е и за тях.
  13. Хей приятелю, TÜV се интересува само от едно-единствено нещо - твоята кола да е безопасна за теб и за движението, а това дали ще си я строшиш, както ти правилно казваш - всеки решава за себе си. И за рисковете си прав - всеки сам ще реши, ако е добре информиран. Гледай на предишния ми пост само като Andeutung или като Beistand. Само толкова и нищо повече.
  14. Gebrauchtwagentest Audi A6 Empfehlung aus Ingolstadt … Abzuraten ist von Exemplaren mit Tuning-Chips. Zwar lassen sich die Turbodiesel leicht auf 170 PS (1.9 TDI) bzw. 220 PS (2.5 TDI) hochschrauben, doch das Leistungsplus geht eindeutig zu Lasten der Haltbarkeit. Abgescherte Antriebswellen (zu hohes Drehmoment) und defekte Turbos (zu hoher Ladedruck) können die ärgerliche Folge sein. Wichtig: Unbedingt darauf achten, dass der Zahnriemen pünktlich gewechselt wurde. Durch das hohe Drehmoment reißen die Riemen beim Diesel manchmal frühzeitig. … Без коментар
×
×
  • Create New...