Jump to content

Smita

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Smita's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз жевея близко до този Радиал и преди често ходих там. Едно време ставаха горе-долу, но сега са пълна скръб. И в другия големия ходих и там и навсякаде колата тресе, както човека е написал. Не стават за нищо и явно ретро машините им също!
  2. Здрасти, продава ли се главата още? Имам А4-B7/ 2.0TDI- BLB(engine code). Мисля че трябва от 6-ицата да стане, ако и твоят мотор е BLB. Спукана ми е главата, свалиха я, надуха я на 30 бара, била само крива се оказа. Сглобихме я, нови гумички и всякакви гарнитури, сума ти пари и колата пак меша. Свалихме наново, на 4то надуване я стегнали някак, все едно е върху блока и тогава чак цъфнала при клапаните с теч. Валове си имам, но ако неможеш отделно да ги продадеш, пак става. Въпроса е, съгласен ли си да я занесем и направим проба, за да съм сигурен, че не тече, защото като видях какво става, може и ти да не знаеш?
  3. За нищо, Цените който горе съм написал ги помня от моят познат, чр го одраха, защото не намери никаде тогава, но това все пак можеби беше преди 2г почти. Щом пича казва че има там 2 за 400лв звучи доста добра цена, ако е ок кутията взимай. Ако случайно не свършиш работа, обади се на Пепи от горният пост, той ги познава там по Симеон и по морги и тн. всички и мисля че ще ти намери. Но 400лв, направо слагай Успех
  4. Smita

    A4 B7 2.0 TDI

    "Турбото се прецаква от маслената помпа заради една пръчица (нещо като шестограм но незнам как се казва)" Точно за тази пръчица съм обчсни по-горе, че уж по- новия мотор BRE, не е с верижен модул за масл помпа и баланциращите валове, а с зъбни колела и тая пръчица влиза да върти маслената помпа и може да се счупи. Става явно изведнъж и айдее. С веригата поне месеци наред ми се усилваше шума, докато не я оставих и беше близо до късане, но така ине се беше скъсала и няма други последствия. Все пак за новия кит с пръчицата доколото подразбрах пак има случай на(колкото верижната система ми отиде) 180-200000 да се прецака, но е доста по рядкко срещано, не е задъжително май да се счупи, а веригата почти сигура износва оптегача и оттам чсно е какво се случва в зъбчатия механизъм. Относно дюзите, азсъм с 2ТДИ- BLB и понякога на нулева ми пдат оборотите с м/у 100/150 оборота някаде и разтриса колата за кратък момент само и като че ли комппа поддава леко газ и отива до към 1000 оборота и си затава пак мирно и някои ми казаха, че било дюза само като им го обюсних, друг каза, че можело и да зацапва отвреме на време, то рядко става. Когато преглездах веднъж колата в Порше и единин майстор ми обясни, че мойте 140hp i тези на Пасат 6цата са различни мотори, акто пасата е 8 клапанов, а мойта е DOHC 16 и той каза, че е добре мойта с дюзите, за разлика от Пасата хвърля дюзи м/у 80К+ до 100+ , защото били цинкови и на един приятел там някаде найстина му почнаха една по една. Мойта е на 180К и още не съм ги пипал.
  5. Предполагам си с проблема на Голф4/А3-първата 1,6 бензинов износва самата скоростна кутия. Доколкото съм подочул, лошото е че тва на някакви хиляди си е дефект и си я износват кутията и един по траен, но скъп консуматив, поради което един приятел не можа да намери никак лено никаде. Накрая намери в1на или 2ве морки и му казаха (+/- 100лв) примено 700 и после като отиде да я вима се бчха усетили, че е консуматив исе търси и няма никаде и му казаха 900лв. С труда му излезна бая, защото това са луди пари за такава кола за една ръчка-кутия! Но може от тогава да са се променили нещата и да са понавкарали доста. Колите са разпространени и ще има търсене щом има дефект, но може и да е пълно с вкарани ударени и тн. Втора ръка е варианта, нова мн пара. Може да видиш по ауди майсторите Мишо съм чъвал не го знам кои и какъв е, при Жоро, който го хранят обаче в в момента и мойто Ауди е при него и аз лично съм доволен от него. Тои може да звънне, че намира някви коли от който дават части и евентуално да ти намери, ако отидеш при него да ти я сложи се подразбира. Примерно понеже се занивате с аудита, ако знаеш каде да звъннеш и ако ми намериш какви пари за труда го питаш..на мен ми се стори, че за моита закъсвация добре ми обяви за труд. Отидох без никой да ме праща и за ми е първи път, нямам нищо общо със сервиза. Иначе ако си я свалил вече другаде или не искаш да ходиш там, най-вече 2ра ръка. Във форума никой ли не предлага? Днес се заговорих за Ауди с такси дриверчето и ми хвалеше мн частите на забравих как се казва, но магазина бил на Ботев посока Сливница вдясно някаде, мисля че ауто хит и продавал оригинални и алтернативни части, но нови. Давал му бил отстъпки, не съм ходил но ми даде тел. може да звъннеш да го разпиташ, нова как стоят нещата и за втора рука дали има някакви хрумвания-0889449186. Не съм търсил в ebay, но предполагам пишеш в сърч и така и нещо не видях и там такава кутия, което не ми се впрва. Натъкнах се на някъв линк, кадето има кутии, но нз дали ship-vat за БГ, а твойта май я няма, няма цена? иначе и проблема( O2K TYPE ) е описан: http://www.volks-apart.com/page.php?page=Gearboxes Понеже нали и аз съм в сервиз с мн. тегав ремонт и търсих нещо, което и не намерих, но приятели ми даваха хора, един се сетих който имали 3 магазина и също ходеше по-някви места за втора ръка и ги има контактите да ти провери. Не е зле да му зъннеш, търсиш Пепи, кажи на Васко познат съм, каза че може да ми помогнеш да намериш и няква отстъпка евентуално 0888307574. Успех
  6. Чувал съм, че някои ги конвертирали и щом е бензин найстина може би като повечето нормални коли, да си е с нормален, може би са го сложили за да направят колата по класна(ауди) и по- така. Но от друга страна, защо немеца го е сложил денферен и тези вибрации може да не са проблем само ако е бензин. Аз имам 2.0тди с денфер и въпреки това си има в педала вибрациики. На мойта съм сигурен, че ако и сложа нормален, ще тресе всичко и няма да има добро отражение в/у автомобила. Също така не са 70-80000, а 180000. Моита Б7-ца сега е на 180К и на моменти е ок, на моменти маховика изпада в състояние в което цялото купе като тругвам и карам- скростен лост, волан, абе някак си цялата кола се движи с едно фино тресене вибрация.Акто изфурсирам и се чува по-различно, даже и като набирам си набира с вибрации, все едно е минала нчкаква мека връзка, гумен тампон(примерно на двигателя) на твурда и финните вибрации се чувстват явно в купето. Ако ти стане така, ще е мн неприятно. Бих те посъветвал преди да чуеш от някой: собственик или майтор който ги е правил и е видял как е, точно твойта кола и агрегат, да не го правиш с нормален. Въпреки че мн глупости са изписани за Жоро в онази тема, сега колата ми е там за конвертиране от chain-driven oil pum and ballance shafts на gear-driven. Това е проблем на първите 2.0тди и сега продават целия кит да мине на зъбно задвижване за 2200лв само кита. Та по този повод, много от нещата, който прочетох и как само А8ци предревдали и найлони не слагали и т.н се упревергаха, даже с обратното на места. да не бързам да го хваля, ще видим като я взема, но доста-добри пари за труд ми каза, отидох без НЯКОЙ да ме праща и без А8. Мн. добре се държи асега човека с мен и ми обрна внимание, като отидох за 1ви път още. Ако не си настроян отрицателно от форумите, отиди да ти каже за твойта кола как стоят нещата, защото предполагам че ще знае. Затрупани са от Audi и VW.
  7. Smita

    A4 B7 2.0 TDI

    Общо взето всичко постнато от a.peychev е истина! Аз каракм A4-B7 Avant S-Line края на 2005та. В момента (въпреки че прочетох темата за сервиза Жоро), колата е там, защото само досега няколко от обвиненията с/у сервиза в мойте очи се упровергаха. Както и де е, реших да я дам за проблем с chain-driven oil pump и balnce shafts. Това е веригата, която върти балансиращите валове и маслената помпа. Сега ще я правая на gear-driven, че нямам избор. Въпреки, че уж неможело да се намери веригата с обтегача нова, Жоро намери 2 коли със здрави вериги, понеже каза че нова няма(мои познат работи с авточасти и каза, че ще ми намери и нови) Проблема обаче е, че освен ролката на балансиращият вал и самата верига, е много зле износена(самите зубци са свалени значително) и ролката на коляновия вал, а тя не може да се сменя и не се и предлага съответно като резервна част. Сега ме чакат 2500+лв, предимно за части, защото нямам варянт да мина без целият кит, които от ауди продават, за да им оправяме грешките. ККолата както пише не на 1но място се преработва на задвижване със зъбни колела. За целта и маслената помпяа е с различно задвижване и балнсиращите валове също и от там идва нуждата за новичт кит. Също и маховик(flywheel) ми трсе по един специфичен начин, точно както е описано в UK-ския форум. За две години и 40000км ми светна со веднъж сигнал за ниско ниво на антифриза и долях. Нз защ беше намаляло и възможно л ие да се е изпарявало по магистралата в жефгата на макс скорост като я зоря, но може би мн. бавно губи(не е осезаемо и не пуши) Нз. дано не е глава, че ще си пръсна мойта накрая.Преработения кит(или по-новите с BRE агрегат) бил по-надежден, но и пак се чупила някаква пръчица, която влизала да върти маслената помяпа и последствията пак фаталити(не съм напълно запознат) Но не взимайте 2.0TDI особено BLB. Аз така понеже намерх хубава крола, s-line, запазена с нави и т,н, си казах абе 3.0тди мн на дебело стъпвам, там нещо да не ми се преебА, затова 2.0тди. Жалко, 3.0 върви много добре и няма такива проблеми.
  8. Ето впечатления за мотор 2.0TDI помпа дюза на Б7. Истина е че са глупости за мотора, че не бил сполучлив и тн. Това е мотор произведен в големи количества, слага се на много коли, започва от голф 5 първо и е нормално да има и проблемни, но съотношението е абсолютно приемливо. Аз карам такъв мотор на Б7 2005та 10ти месец на към 170000км е и е ток. Все пак трябва да отбележем, че има поне 3 агрегата с тази сигнатура. Един комън рейл, по-нов, един на Пасат 6, за който знам че е с цинкови дюзи който на около 100000 ги хвърля и ти става лошо, а също е ис един разпределителен вал. На Б7 2.0 ТДИ не е с цинкови дюзи и затова не ги и жвърля и също е DOHC двувалов. Аз не казвам , че никой не е имал проблем и няма основание да го храни, но лично аз съм доста доволен до 160000км, а и мисля, че е нормално да се случват и проблеми, особено при по нивите автомобили.Ето малко за четене за Б7: http://www.insideline.com/audi/a4/2005/ful...i-a4-avant.html
×
×
  • Create New...