Jump to content

Koliu

Members
  • Мнения

    69
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMW 320i

Koliu's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Koliu

    A4 B8 Не загрява

    Колеги, става въпрос за А4 2009 2.0 ТДИ 143 к.с., мултитроник - на мой приятел. Проблема е следният - колата е купена декември(т.е. все е студено от както я има колегата)не загряваше въобще - не стигаше до 90 градуса и при градско и при извънградско. Колегата ходи на сервиз и му казаха - термостат. Смени термостата и я покарахме днес - стигна 90 градуса докато бяхме на околовръстното и карахме сравнително бързо, но след това нарочно карахме много бавно из града и отново падна температурата. Някой има ли иедя от какво може да е този проблем? На диагноистика не излиза никаква грешка!
  2. Продавам Ауди А4 1.6 седан на 120 000 км .Тъмно сив. Абсолютно без забележки! При мен е от март 2011, закупил съм го Порше.бг на 90 000км. По-интересните екстри на колата са кожен салон, подгр.на седалките, допълнителен блутуут, лети джанти "Борбет" и др. 2 компелта гуми, зимните са чисто нови(купени пред 2 дни). Преди 10 000 км сменени ремък+ролки+водна помпа+свещи. Продавам я защото ми е нужен по-голям автомобил. Цена: 15 700 лв. Очаквам предложения за бартер. Утре ще кача снимки. Тел. за контакт:0879295277
  3. Колега мултироника го спират не само за следващата А4-ка, а вьобще за всички модели Ауди. В нета има множество статии, вкл и официални от Ауди - минават на ДСГ. А относно здравината му в последните модели на Ауди, може да погледнете една моя тема за 2.7 ТДИ с Мултитроник на мой близък купена НОВА и ремонтирана по гаранция безброй пъти + още няколко подобни теми+снимков материал в този форум + безброй теми в немски форуми на Ауди. Общо взето е на късмет - ти си случил на читав модел...
  4. Колега, прав си за познатите На мен обаче идеята ми е, че мултитроника си е бъгав, защото ако се оправяше лесно (или ако въобще се оправя) щяха да са му ги направили досега Според тях не могат да я сменят с нова, защото те не могат да установят нито електронен, нито механичен дефект. Просто нещо ъпдейтват софтуер или нещо подобно... Освен това(вече субективно според мен) тоя мултироник е много "гумен" като усещане и вьобще не подхожда на такъв двигател. Има 8 предавки(т.е. настроен е за 8 фиксирани предавки) и пак(субективно субективно) никога не нацелва точната. Единствено става ако караш до 70-80 км/ч без резки ускорения - сменя много плавано... Абе с 1 дума - не нзма Ауди докога ще се излгата с него. Досега не съм чул някой с куатро и типтроник да има подобни проеблеми...
  5. Не знам... Той ги познава половината шефове от Порше БГ - едва ли го прецакват нещо... Всъщност проблема е, че като цяло не дава дефекти - т.е. няма нещо генерално, постоянно и категорично да дефектира. А когато ис поиска прави гафове, които обаче понякога са много неприятни - стоиш си недно място и не можеш да мръднеш, докато колата не реши... Много неприятно...
  6. Колеги, писах в друга тема, но нямах отговор и затова си позволявам да пусна нова тема... мой приятел с А4 2010 2.7 ТДИ, автомиатик(мултитроник) се е видял в чудо с колата - закупена е нова, с гаранция е още, в момента е на към 87 000. От както е на 10 000 км обаче, постоянно му прави проблеми със скоростите - напр. даваш на "Д" и не тръгва или придърпва или други подобни - прави го без причина, абсолючно когато си иска... В "Порше" влиза вече 4 пъти по гаранция - ъпдейтват софтуери и разни други подобни "магии" и уш се оправя, но после пак същото... Засега не сам у сменяли цялата скоростна кутия, защото според тях си работи и дори като се прави пробо шофиране или като я закачат на комп не даван никави проблеми... В крайна сметка, вече е вдигнал ръце и е готов да закара колата някъде другаде и да си плати. Ако имате идеи, къде може да потърси компетентна помощ извън "Пореше БГ"? Или решението е да я продва, защото с 400 н.м. и мултитроник май си е приклюение по дефоулт...
  7. Колеги, мой приятел с А4 2010 2.7 ТДИ, автомиатик(мултитроник) се е видял в чудо с колата - закупена е нова, с гаранция е още, в момента е на към 87 000. От както е на 10 000 км обаче, постоянно му прави проблеми със скоростите - напр. даваш на "Д" и не тръгва или придърпва или други подобни - прави го без причина, абсолючно когато си иска... В "Порше" влиза вече 4 пъти по гаранция - ъпдейтват софтуери и разни други подобни "магии" и уш се оправя, но после пак същото... Засега не сам у сменяли цялата скоростна кутия, защото според тях си работи и дори като се прави пробо шофиране или като я закачат на комп не даван никави проблеми... В крайна сметка, вече е вдигнал ръце и е готов да закара колата някъде другаде и да си плати. Ако имате идеи, къде може да потърси компетентна помощ извън "Пореше БГ"? Или решението е да я продва, защото с 400 н.м. и мултитроник май си е приклюение по дефоулт...
  8. Колега, кабрио и дизел е абсолютно грешка. Имал съм 2 кабриолета - естествено бензин - като свалиш тавана двигателя се чува много и според точно това е смисъла на кабриото... Честно казано, направо не мога да повярвам, че има кабриолети дизел...
  9. Е колега как ще няма гарнция за километрите - на всяко обслужване или сервиз за ремонт се вкарва в компютъра на колко км е влязла и какво точно е правено.Естествено ако не е поддържана при някой гаражен майстор.
  10. Колеги, какво ви е мненето за тази обява? 170 хил км по българските пътища и с бъгарската нафта... Но пък ако наиситна е купена от БГ би трябвало километрите да са гаранирани, че са толкова. Някой има ли А6 с подобни седалки? Много добре изглеждат(предполагам на вид са като на S6/RS6) но дали са удобни за дълъг път? Малко ми е странно - с такива седалки, а пък не е С-ЛАЙН... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11332155855558246&f1=details Thanks in advance
  11. Колега, не си написал, но автоматик ли си? Това с гаснененто е една от многото "екстри", които дава мултитроника. Така, че, когато говорим за Б8 - да споменем и единственото, което "по правило" се прецаква - мултироника. P.S.Колега честито за колата!
  12. Колега не съм малоумен Днес карах още една с-лайн с 18" - по мойте стандарти вози ОТВРАТИТЕЛНО твърдо и някакси(пред АУДИ-то имах 3-ка м-пакет с 19" и беше далеч по-добре) Възможно ли е да е от калпави амортисьори - и двете са на по над 140 хил км (повечето от тях в БГ) и са оригиналните амортисьори. Мойта с нормално окачване със 17" вози като облак сравнено с тези...
  13. Колега, половината от А6-ците в БГ са без подгрявка(най-вероятно щото са от Италия. Мойта си е от България и тя без подгрявка... Иначе на волана подгрявката е супер екстра. А за 3.0 ТФСИ - карах А7 с такъв двигател - няма какво да го коментирам, всеки който го е карал знае за какво ства въпрос... Но нямам финанси за фесйслифта с такъв двигател... Така, че май ще си остана на А6, но с фул екстри. В тази връзка, карах с-лайн с 19" джанти и съм супер недоволен от твърдото возене - всики с-лайн ли са с такива дървени амртисьори или само от 19"-ките...
  14. Koliu

    Q7 4.2FSI vs 4.2TDI

    За съжаление това е най-готина екстра, но наиситна я 90% от случаите скърца яко (както при X5). Иначе аз като гледам кола за купуване на 1-во място гледам да е със спортни седали - на Ауди са просто уникално удобни!!! Не са тесни и твърди като на БМВ спортните седалки(поне за 3-ката имам наблюдения) и в този ред на мисли - повечето Q7-ци които гледаш са с обикновени седалки - мисля че са много недуобни - малко са като корито...Без странична опора... Специално със дедалките не бих направил компромис.
×
×
  • Create New...