Jump to content

hristoffy

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно hristoffy

  • Рожден ден 29.04.1982

Друго

  • Kaра
    A4 1.9 116hp

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

623 профилни разглеждания

hristoffy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, може ли някой да помогне с намирането на предно/челно стъкло за Ауди 100 (C3, седан 1982-1991г.). Благодаря предварително.
  2. Моя е грешката, не се изразих правилно. Аз всъщност не знам дали температурата е 60 градуса, просто стрелката не мърда от там, а това е най-ниската стойност на стрелката на уреда.
  3. Благодаря за отговора. Въпроса е, че въпреки грешката в датчика, когато в таблото ми показва 60 градуса, то най-вероятно наистина е така, защото реално нямам парно. Едва едва се усеща парното да духа топло, което ме навежда на мисълта за неизправен термостат. Ще направя проверка на датчика да видя какво ще излезе и тая грешка ще се появи ли отново.
  4. Това, ще го направя, но въпроса е дали има връзка с работата на термостата. Ако няма такава, при смяна на датчика да поръчвам и нов термостат.
  5. Здравейте, гледам че така да се каже е намерено решение, но сигурно би било от полза да споделя и моето такова на този проблем. Симптомите бяха същите като описаните от колегата ZEVSA, като и колата е същата година и със същия мотор. При мен проблема също в началото се появяваше на моменти и при диагностика, нямаше връзка с контролера. След известно ровене из чуждите форуми се оказа, че именно ABS модула Bosch 5.3 има слабо място в електрониката и с времето и вибрациите алуминиевите връзки се спукват. Това е снимка на ремонтирания два пъти модул, един път от майстор (заграденото в червено), който по невнимание беше прекъснал съседната връзка (в зелено) и втория от мен, като вече година не са ми светвали лампите. Като се отвори модула всичко е залято в желе заради вибрациите, но въпреки това, както писах по-горе тия алуминиевите връзки (мисля, че е масата), макар и дублирани се прекъсват. А тия до тях са още по-тънки и много лесно прогарят като запояваш с поялника. Дано съм полезен на някой.
  6. Здравейте, за да не отварям нова тема, защото моят въпрос е свързан с термостата, ще пиша в тази. Преди две години сменях термостат и в началото след смяната си работеше перфектно, но преди време започна периодично стрелката в таблото от 90 градуса, да пада до 70 и после пак да се покачва до 90. Докато в момента, то вече и времето е студено, но не мърда от 60 градуса. Въпроса ми е, възможно ли е да не е виновен сам по себе си самия термостат? Моите съмнения, че може да не е термостат са породени от това, че при сканиране с VAG-COM на Address 17 (Instruments) ми дава следната грешка: 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Възможно ли е термостата да си работи, а този датчик да го лъже? Тази грешка се изчиства, но съм я чистил и преди и пак се появява. Надявам се някой се е сблъсквал с този проблем преди мен.
  7. Здравейте, търся да купя мотор за парно за Ауди 100 87' година, нов или втора употреба. Номера му е 443 959 101 А. Ето това са снимки на оригиналния мотор: За връзка: yordan.hristov@gmail.com
  8. hristoffy

    VAG-COM

    Здравейте, купих си кабел като този на снимката и след инсталацията първо на драйвери, смяна на COM порта от 5-ти на 1-ви и накрая инсталация на VAG-COM 409-1, не можах да вляза в никой от контролерите на колата. След многократни опити и смяна на COM портове стигнах до извода, че независимо кой COM порт съм задал от Device Manager в Windows при избор на COM4 във VAG-COM само тогава изализа следното: Port Status: OK Interface: Found Type: Serial Pass-Through Opto/ISO: Yes Ross-Tech Design: No - тук доколкото четох също трябва да е Yes за да мога да се свържа с контролерите. При всяка друга комбинация излиза: Port status: OK Interface: Not found! или Port does not exist. Interface: Not found! Лаптопа е HP Compaq 6720 с WindowsXP, колата е Audi A4 1,9TDI 2000, като преди това е връзвана успешно с друг кабел и лаптоп. Също така пробвах и на същия лаптоп с друг подобен кабел, отново без успех, което ме навежда на мисълта, че или бъркам настройките или проблема е нещо с портовете на лаптопа. Ако някой има решение на проблема, ще съм му много благодарен.
  9. hristoffy

    Проблем с ABS/ASR

    Днес проблема се появи отнво. Отворих капака и при разбутване на куплунга, се чува искрене вътре като при лош контакт и ту се появява алармата ту изчезва. Видимо няма пеоблем, но явно проблема е от там. Утре мисля да го отварям да видя.
  10. hristoffy

    Проблем с ABS/ASR

    Днес най-накрая успях да закарам колата на ВАГ-КОМ. Отначало програмата не можа да се свърже изобщо с ABS/ASR-a. След това даде грешка в комуникацията. Човека, който я гледа каза, че може да е куплунг, кабели или самия комуникационен модул. Извадихме куплунга, видимо няма проблем, сложихме го пак. При второто връзване с компютъра грешката беше изчистена. Направих само няколко километра и нямаше проблем, утре ще я пробвам повече. Дано да е била лоша връзка или нещо замърсено в куплунга.
  11. hristoffy

    Проблем с ABS/ASR

    То и при мен не всеки път пищи алармата, но първо ме дразни и второ като писне и светне лампата на ABS-а и/или ASR-a съответната система не работи.
  12. hristoffy

    Проблем с ABS/ASR

    А ти водил ли си я твоята на доктор? А решението на проблема имаш ли представа какво е?
  13. hristoffy

    Проблем с ABS/ASR

    Ако не стане нещо непредвидено в сряда ще я водя на Ваг-Ком и ще пиша за резултата. По принцип пича дето ще я гледа разбира.
  14. hristoffy

    Проблем с ABS/ASR

    Знам, че това ще ме посъветвате и мисля да го направя, но ако отида и в момента грешката я няма, дали компютъра пази нещо като история на алармите, защото в противен случай нищо няма да се види.
  15. hristoffy

    Проблем с ABS/ASR

    Здравейте, имам проблем с ABS/ASR системата. Преди известно време започна на моменти да се включва звукова и светлинна аларма на таблото и същевременно с това са се включва и лампата на ABS или ASR, а понякога и двете. Известно ми е, че датчиците и на двете са едни и същи. Проверих и почистих и четирите датчика, работят всичките. Понякога се получава в движение и изчезва от самосебеси, понякога се получава след като съм спрял и запаля двигателя, понякога пък обратното седи грешката при изключване на двигателя и при паленето вече я няма. Има ли някой представа какво може да бъде, някъде някой кабел или нещо друго? Сигурно е съвпадение, но това нещо взе да се получава след като извадих перката на климатика за смяна на четки. Възможно ли е да са се натрупали грешки в компютъра? Друго, което ми прави впечатление, че от известно време при изписване след колко километра трябва да сменям масло си стои на едни и същи километри: SERVICE 14300
×
×
  • Create New...