ГАРГАМЕЛ
Members-
Мнения
91 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
.
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Not Telling
Последни посетители
1360 профилни разглеждания
ГАРГАМЕЛ's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Audi A6 C6 4F 3.0TDI или 3.2FSI
ГАРГАМЕЛ отговори в темата на Stoichooooo - Как и каквo Audi да си купя?
Неговата бешИ 3.2 на предно ръчка -
Току Що ми излезна един роман със записи на колата ми. @CVT
-
Въпроси отностно конкретно S5 и още нещо...
ГАРГАМЕЛ отговори в темата на kriss - Как и каквo Audi да си купя?
недей! -
Въпроси отностно конкретно S5 и още нещо...
ГАРГАМЕЛ отговори в темата на kriss - Как и каквo Audi да си купя?
На тази пише Secondary Damage - BIOHAZARD/CHEMICAL Това какво значи? Статуса й не е Total Loss a Salvage ? -
ВижСега Не си спомням да съм те намесвал пряко теб или да съм те обидил с нещо,така че по-кротко с квалификациите! Недей набутвай човек с твоите глупости,защото ако се поинтересуваш малко ще ти стане ясно ,че при С8 целия мотор е консуматив ! Там части за мотора няма и се сменя цял мотор ,а проблемните такива са много да не кажа почти всички! Отделно да те светна Олроуда с душегуб вътре се ползва са обикаляме с баща ми язовирите и върши отлична работа. Имам още 3 коли ,едната от които наказва и то много лошо 99% от колите излизащи с 500+ коне от завода,така че си спести малоумните коментари и давай акъл на пъпчивите тийнове. А И говорим за Д3 ,ако не си забелязал,не за Д2 Пеше Стига Бре човек Разбирам да са карачи в БГ ,ама иди на Банско зимата и преброй колко ги бутат. За качествени гуми не коментирам При положение ,че има опция за 4х4 няма никакъв смисъл да се мъчи някой със задно и кола с голям торк. Еле у СФ с "хубавия" асфалт дето като вал е само и става пързалка.
-
Темата е супер Глей кво инфо какво чудо е Решавай и не се чуди толкова
-
Понеже не мога да цитирам всички мнения да взема и аз да драсна два реда. Това,че на 3000об дизела е на половината си работен диапазон е меко казано нереално,при положение ,че след 4500об ефективността му е 0,а се реже до 5200. Моята бензинка започва да върви след 4000об ,ама до 8200 си тегли все нагоре и нагоре. Имам 2.5 в купе на Олроуд и пак казвам,че за нормално предвижване и круизване си е напълно достатъчен ,но сравнен с 2.7тт си е туч най-страшен. Какви графики,какви 5лева...... Да не ви разправям на диното на Келеша един горд собственик на С8 Д3 с неземните на хартия коне и нм как му стана лошо като заради автомата,големите гуми и т.н удари 33% загуби и на пътя отидоха някакви си 290коне,които на 2+ тона купе си е сеч най-страшна. Ръчна кутия е за предпочитане,защото съм имал досег с С8 Д2 ръчка и разликата с автомат е че няма прилика. Чипнат 2.5 автомат дава 150 коня на гуми и 380нм ,та смятам е ясно ,че пак получава бинокли от 2.7 250 магарета. Дизела е да се пътува спокойно ,но Нека е ясно ,че си създава субективно усещане за вървеж. След 4000об всичко е издевателство над мотора. Имам печка ,която е 6~ секунди до сто и с това филма свършва. Евала на колегите по-горе дето описаха за силните бензинки,благо ми стана. Стоян и Боби(робобъгавия и духа куче са си имали вземане даване доста и с двата мотора 1.8/2.7 и бих чел и внимателно какво пишат. Истината е ,че и двата мотора си искат грижи и поддръжка,а и си горят като им се дава газ. Всичко р относително. Шевито ми с педал до метала даваше на магистрала 11/100 при скорости 160-170 с 80 коня мотор,а другата ми бензинка дето подминава 600коня гори 9 със 160. В случая едно 2.7тт с един ремап после си струва в пъти повече,идва с много много богато оборудване спрямо миксера серийно. 2.5 тди си е за нормално возене ,каране и т.н Как може да се очакват чудеса от мотори с два тона купе ,с работен диапазон от 2000-4500 оборота незнам. Онзи ден давахме газ на една 4ф 215кв на гуми и на втория рън и интейка беше 80градуса.
-
Ами 500+ ги държи На Дизел Те и за автомата на 4ф разправят ,че се предава преди 600нм ама тука няколко човека сме с 600+ и държат
-
Колко???
-
С8 е много бъгав мотор и части за него не се предлагат,направо Ъпсурт
-
Карал или притежавал за повече от 20 000км,щото разликата е огромна? Какви глупости? Щото на Душегуба стария имам 70 000 км за две години и да ти кажа отлично си върви за кг/кс! Да не говорим ,че до 100 си тегли доволно без каквито и да е лагове и т.н. Нм ,които има в ниския диапазон са си много добре. Новия пък прави 6.5 до 100 на 2 тона купе пак с автомат За какви лагове и кутии ми говорите незнам! А това,че по-големия ми пост не си му обърнал внимание дава отговор на много неща! Успех с търсенето! МартоОлроудите са много добре оборудвани и тежат по 2т,това празни без хора и багаж. Разликата във вървежа с А6 с тоя мотор е голяма
-
ЧовекТи да не слизаш от кола 500 коня? Или колата ,която си карал е била оле мале?
-
Ако имах финансовата възможност,независимо от негативите като голям разход примерно,винаги съм имал желанието да се метна на едно такова чудовище! ГИ ще му слагаш ли?
-
Ами той и Николай се опитал,по - точно направо го е написал и не виждам Стоян какво трябва да обяснява. Тотално различни мотори. Това какво е на хартия няма нищо общо с това ,което е реално на пътя,най-вече заради състоянието на "новия внос" и последваща българска поддръжка. Горива и пътища. По едно време си имах работа с 6 коли едновременно,3 бензина и 3 дизела от атмосферни малолитражки до турбинирани шестаци. Ръчки,автомати и т.н 2.7 ще дойде с доста по-богато оборудване . Спрямо миксера всичко е х2 Мотора е доста по-тежък върху предния мост и за смяна на термостат примерно,мотора е долу. Имаш ЕГТ датчици и т.н С лек ремап отива на 300коня 2.7 мотора Важно е да се преценят конкретните нужди от ежедневна употреба,вървеж и разходи..... И дизели се намесиха и какво ли още не ..... Всичко си има +\- Хубуу 180 коня дизела има почти 400нм,ама след 100 и тоя автомат си иска обороти и коне,всичко друго е субективно като усещане. До преди 20г не бяхме чували за турбо кола,ся вече много претенции...... Всичко е до нагаждане до мотор,кутия,поведение на колата и т.н Единия ми душегуб е с перфектна кутия и мотор и не съм забелязал да е чак толкова лагав,но си иска свикване. Като карам 10 дена шевито с неговите 60 коня и после се метна на душегуба и все едно съм в космоса. 1.8т си е миксер и дори с чип няма как да доближи динамиката на 2.7тт.Изобщо не съм сигурен дали има А6 1.8т 4х4 и автомат? Данъци,ГО и т.н смятам са ясни,както и евентуално първоначално обслужване. Не си мислете ,че от тия години ,автоматите на другите марки са нещо космическо.
-