Jump to content

ГАРГАМЕЛ

Members
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    .

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Not Telling

Последни посетители

1360 профилни разглеждания

ГАРГАМЕЛ's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Току Що ми излезна един роман със записи на колата ми. @CVT
  2. На тази пише Secondary Damage - BIOHAZARD/CHEMICAL Това какво значи? Статуса й не е Total Loss a Salvage ?
  3. ВижСега Не си спомням да съм те намесвал пряко теб или да съм те обидил с нещо,така че по-кротко с квалификациите! Недей набутвай човек с твоите глупости,защото ако се поинтересуваш малко ще ти стане ясно ,че при С8 целия мотор е консуматив ! Там части за мотора няма и се сменя цял мотор ,а проблемните такива са много да не кажа почти всички! Отделно да те светна Олроуда с душегуб вътре се ползва са обикаляме с баща ми язовирите и върши отлична работа. Имам още 3 коли ,едната от които наказва и то много лошо 99% от колите излизащи с 500+ коне от завода,така че си спести малоумните коментари и давай акъл на пъпчивите тийнове. А И говорим за Д3 ,ако не си забелязал,не за Д2 Пеше Стига Бре човек Разбирам да са карачи в БГ ,ама иди на Банско зимата и преброй колко ги бутат. За качествени гуми не коментирам При положение ,че има опция за 4х4 няма никакъв смисъл да се мъчи някой със задно и кола с голям торк. Еле у СФ с "хубавия" асфалт дето като вал е само и става пързалка.
  4. Темата е супер Глей кво инфо какво чудо е Решавай и не се чуди толкова
  5. Понеже не мога да цитирам всички мнения да взема и аз да драсна два реда. Това,че на 3000об дизела е на половината си работен диапазон е меко казано нереално,при положение ,че след 4500об ефективността му е 0,а се реже до 5200. Моята бензинка започва да върви след 4000об ,ама до 8200 си тегли все нагоре и нагоре. Имам 2.5 в купе на Олроуд и пак казвам,че за нормално предвижване и круизване си е напълно достатъчен ,но сравнен с 2.7тт си е туч най-страшен. Какви графики,какви 5лева...... Да не ви разправям на диното на Келеша един горд собственик на С8 Д3 с неземните на хартия коне и нм как му стана лошо като заради автомата,големите гуми и т.н удари 33% загуби и на пътя отидоха някакви си 290коне,които на 2+ тона купе си е сеч най-страшна. Ръчна кутия е за предпочитане,защото съм имал досег с С8 Д2 ръчка и разликата с автомат е че няма прилика. Чипнат 2.5 автомат дава 150 коня на гуми и 380нм ,та смятам е ясно ,че пак получава бинокли от 2.7 250 магарета. Дизела е да се пътува спокойно ,но Нека е ясно ,че си създава субективно усещане за вървеж. След 4000об всичко е издевателство над мотора. Имам печка ,която е 6~ секунди до сто и с това филма свършва. Евала на колегите по-горе дето описаха за силните бензинки,благо ми стана. Стоян и Боби(робобъгавия и духа куче са си имали вземане даване доста и с двата мотора 1.8/2.7 и бих чел и внимателно какво пишат. Истината е ,че и двата мотора си искат грижи и поддръжка,а и си горят като им се дава газ. Всичко р относително. Шевито ми с педал до метала даваше на магистрала 11/100 при скорости 160-170 с 80 коня мотор,а другата ми бензинка дето подминава 600коня гори 9 със 160. В случая едно 2.7тт с един ремап после си струва в пъти повече,идва с много много богато оборудване спрямо миксера серийно. 2.5 тди си е за нормално возене ,каране и т.н Как може да се очакват чудеса от мотори с два тона купе ,с работен диапазон от 2000-4500 оборота незнам. Онзи ден давахме газ на една 4ф 215кв на гуми и на втория рън и интейка беше 80градуса.
  6. Ами 500+ ги държи На Дизел Те и за автомата на 4ф разправят ,че се предава преди 600нм ама тука няколко човека сме с 600+ и държат
  7. С8 е много бъгав мотор и части за него не се предлагат,направо Ъпсурт
  8. Карал или притежавал за повече от 20 000км,щото разликата е огромна? Какви глупости? Щото на Душегуба стария имам 70 000 км за две години и да ти кажа отлично си върви за кг/кс! Да не говорим ,че до 100 си тегли доволно без каквито и да е лагове и т.н. Нм ,които има в ниския диапазон са си много добре. Новия пък прави 6.5 до 100 на 2 тона купе пак с автомат За какви лагове и кутии ми говорите незнам! А това,че по-големия ми пост не си му обърнал внимание дава отговор на много неща! Успех с търсенето! МартоОлроудите са много добре оборудвани и тежат по 2т,това празни без хора и багаж. Разликата във вървежа с А6 с тоя мотор е голяма
  9. ЧовекТи да не слизаш от кола 500 коня? Или колата ,която си карал е била оле мале?
  10. Ако имах финансовата възможност,независимо от негативите като голям разход примерно,винаги съм имал желанието да се метна на едно такова чудовище! ГИ ще му слагаш ли?
  11. Ами той и Николай се опитал,по - точно направо го е написал и не виждам Стоян какво трябва да обяснява. Тотално различни мотори. Това какво е на хартия няма нищо общо с това ,което е реално на пътя,най-вече заради състоянието на "новия внос" и последваща българска поддръжка. Горива и пътища. По едно време си имах работа с 6 коли едновременно,3 бензина и 3 дизела от атмосферни малолитражки до турбинирани шестаци. Ръчки,автомати и т.н 2.7 ще дойде с доста по-богато оборудване . Спрямо миксера всичко е х2 Мотора е доста по-тежък върху предния мост и за смяна на термостат примерно,мотора е долу. Имаш ЕГТ датчици и т.н С лек ремап отива на 300коня 2.7 мотора Важно е да се преценят конкретните нужди от ежедневна употреба,вървеж и разходи..... И дизели се намесиха и какво ли още не ..... Всичко си има +\- Хубуу 180 коня дизела има почти 400нм,ама след 100 и тоя автомат си иска обороти и коне,всичко друго е субективно като усещане. До преди 20г не бяхме чували за турбо кола,ся вече много претенции...... Всичко е до нагаждане до мотор,кутия,поведение на колата и т.н Единия ми душегуб е с перфектна кутия и мотор и не съм забелязал да е чак толкова лагав,но си иска свикване. Като карам 10 дена шевито с неговите 60 коня и после се метна на душегуба и все едно съм в космоса. 1.8т си е миксер и дори с чип няма как да доближи динамиката на 2.7тт.Изобщо не съм сигурен дали има А6 1.8т 4х4 и автомат? Данъци,ГО и т.н смятам са ясни,както и евентуално първоначално обслужване. Не си мислете ,че от тия години ,автоматите на другите марки са нещо космическо.
×
×
  • Create New...