Jump to content

rcs

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

rcs's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, купувам рейка за а8 1998г. Моля търсете на телефон 0896757166 или скайп: complex_vision, в краен случай на ЛС на профила.
  2. /не намирам буона едит, извинявам се/
  3. търся десни фар, мигач и халоген за Б3 89г. Мигача е бял, малко по-ксъно ще кача снимки на здравите за да няма разминаване. От Пловдив съм, скайп: rumen22 email:judoman@abv.bg
  4. на б3 1989г с ръчни прозорци,са 4 болта нали - в предната горна част, задната горна част, под ръкохватката и под капачето на ръчката за прозореца? На пъвам нагоре, но не мърда. Дали не съм пропуснал някой болт? едит: намерих още един на дръжката и под него още два доста дълги, обаче още не пада.
  5. купих си, балгодаря за помоща, колеги.
  6. Здравейте , колеги, трябва ми ключ фарове и мигачи за ауди 80 Б3 1989г. , цяла плочка за двете, знам че има и разделени. От Пловдив съм, skype: rumen22, gsm: 0885080909 Румен.
  7. rcs

    Фарове! Няма ги!

    За да не отварям нова тема, има някакъв начин да не сменяш целия климоред (ОМГ - нов е баси цифрата) някак си се прави с реле. Някой знае ли как се прави?
  8. Ще ги погледна после тези болтове, че го гледах на тъмно и не ги видях предния път. Как то казвате може и "майстора", който ми смени бронята да я е закрепил по побългарен начин. jordanik късметлия си с този отвор.
  9. Здравейте, гледам че пропката за смяна на маслото е под защитната кора на двигателя. Как се сваля тази кора, отвих 3те успоредни болта в задната й част, но явно има от двете страни още някъде хванато. Свалял съм я преди, но нямам спомен къде другаде беше хваната, а ми се струва глупаво да напъвам.
  10. не ми излизат снимките нещо
  11. rcs

    Проблем с палене на 80 1.8 PM

    така ще направя, някой от тези варианти дали са удачни: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31845&hl=%EA%E0%EA+%ED%E0%E9-%EB%E5%F1%ED%EE http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=83217 или от морга да взема , или нов?
  12. Здравейте колеги, имам проблеми с паленето на Ауди 80, 1.8 РМ с АГУ. Сутрин много трудно паля няма значение дали е бензин или газ. На място след 2-рото врътване пали, но не може да задържи оборотите, независимо от това, че натискам газта, трудно я държа в оборотите, а когато тръгна все едно, че се дави и гасне. Странно е, че като тръгне и мине 100 метра сякаш проблема изчезва - работи си стабилно. Преди оборотите полудяваха - държеше на празен ход произволни високи обороти на празен ход на двигателя - 1600, 2000 и т.н. Сега обаче не го прави, прави нов номер - карам дълго с 120км по магистралата и като пусна на празен ход гасне веднага. Ходих на сервиз, центроваха я ужким - никаква промяна. Имам две предположения - едното е, моторчето за оборотите на празен ход. Второто е по-неприятно и дано да не е то - гарнитура на главата (защото имах загуба на вода и то доста - около литър на 300-400 км, но само на дълъг път, като ги мина тия 300-400км градско на къси дистанции - 20-30км на ден не е изгубила нищо. Освен това водата я виждам на гюлче под колата, което значи, че не е в двигателя. Смених и затегнах скобите на маркучите и загубите намаляха значително.) Преди да предприема нещо реших да се допитам до съфорумците за предложения. Или поне да препоръчате някой читав сервиз в Пловдив, че само на някакви-никакви попадам.
  13. забравих да кажа, че ще трябва и калник и бял мигач (десни и двата)
×
×
  • Create New...