-
Posts
85 -
Joined
-
Last visited
About grindcore
- Birthday 05/23/1984
Друго
-
Kaра
80 B4 2.0 ABT
Персонална информация
-
Gender
Male
-
Location
Bourgas
Контакти
-
Skype
trifon.k
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
grindcore's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Свързването ми е по разпространената схема, плюс прегледах още един схеми. Днес замених оригиналния датчик с термо резистор и пак ми даде отклонение 10-11 градуса надолу. Утре ще проверя дали съм запоил качествено сигнала за скоростта... ако и това не е, явно дисплей ще се сменя ПС, това към по-компетентните: ако термистора , който вече си вързах, го сложа вътре в купето за вътрешна температура, как да направя схемата - копче, което да прехвърля от външен на вътрешен датчик, но трябва и същевременно да откача сигнала за скоростта?...
- 11 replies
-
- външна
- температура
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Предполагам, че си е зададено фабрично. В смисъл, за американски пазар - с дисплей във фаренхайт. Защото на моя дисплей се вижда, че означението за скала на градусите си е буквата "C", няма вариант там да е "F".
- 11 replies
-
- външна
- температура
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
значи термистор ще елиминира датчика като вариант. Благодаря.
- 11 replies
-
- външна
- температура
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Колеги, макар и да има няколко теми, искам да помоля за помощ (зная , че има доста проведени тестове) тъй като не открих решение на проблема до момента. Купих и вързах термометър за външна температура - датчик, букси, дисплей. От опит , веднага наместих датчика зад предната дясна решетчица - там ми даде около -25 градуса отклонение. След като попрочетох из темите , които открих, а пък и с доста премисляне ( изхождам, че немските инженери би трябвало да са достатъчно добре платени за да изчислят къде се облъхва, колко се отопля от двигателя, какъв сигнал получава за скоростта и тн.) сложих датчика зад предната централна решетка, леко вдясно, има и чоп (по-скоро ухо) за захващане. Толкова за монтажа - пак ми даде -5 при 5 градуса температура. т.е. 10 градуса надолу. Какво да пробвам - смяна на датчика със споменавания термистор 1 кОм, преместване ... логически щом дава изменение , значи отчита, значи трябва да показва правилно... има нещо като пластмаса, да поизрежа да се огрява от двигателя ли, да пробвам с позициониране зад лява решетка, да откача кабела за сигнал от скоростта... дали пък дисплея (и каквото там изчислява вътре) не е както трябва?... Естествено мога да си смятам температурата на ум, но все пак за какво го слагам ако няма да отчита точно а пък зная, че принципно отчита точно. Помагайте с идеи и съвети; благодаря предварително!
- 11 replies
-
- външна
- температура
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
на предходната Б4 ми светеше топката и съответно това бе едно от първите неща , които ми се завъртяха в главата за настоящата ... бих казал , че веднъж правено е доста елементарно... първият вариант, който е и на челна позиция в тази тема, е май най-често прилаган, но на мен ми бе проблем да намеря подходящо парче плексиглас; затова ми хрумна друг вариант - отделен смд диод на всяка цифра - повече играчка с поялника (нямам условия)- но невероятна гъзария ; http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538103.big http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538126.big в крайна сметка в момента сложих парченце лента и мисля , че това е толкова лесно , че няма на къде повече. всеки може да си светне топката без кой знае какви умения, познания и условия: http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538127.big http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538128.big - капачето се сваля и се изстъргват отдолу цифрите и пътечките (това , което би трябвало да светне) - с игла, тънко ножче ; поне моето много лесно стана - естествено топката се сваля и издълбава - пак поради липса на инструмент с ножка - горе-долу до металната втулка във вътрешността - диодна лента червена (6 диода) - на руло - със запоено кабелче към 50 см - кабелчето през кожата ( аз дори през тръбата) и към запалката - парче хартия под капачето за равномерност на светлината единствен минус ,че свети по-силно , но смятам да го коригирам ...
-
Щом си от Бургас, най-лесно и елементарно е да отидеш до "Минутката". Изхода на Меден Рудник към Средец, като минеш сфетофара веднага вляво, има малка бензиностанция и черен път, по който продължаваш 300-400 метра. отдясно има разни барачки, ведна жълта се подвизава въпросният майстор, прави брони и разни пластмаси .. аз там си правих капаци на "мъгленките", когато ми се спука стъклото и не ми се даваха луди пари за нови. Не става кой знае какво, но е прилично на вид и за 10-тина лева - какво да му търсиш. Смяна на лайстните с цели също е добра идея, но поне си запази старите - все пак дори декоративни отвори на мястото на халогените някакси придават друг вид иначе, скоро като гледах обяви, попаднах на един колега, явно също бургазлия, с авант абк и "тунинг" решетка на халогена, която макар че ми напомни на лада 7-ца, много ме изкефи
-
Доколкото може и сам да погледнеш в някой калкулатор, този размер почти няма разлика (0,0х%) , обаче офсета трябва да е 30 - 35 мм за да можеш да навиваш и по остри завои http://www.automobile-catalog.com/wheel/audi/80_5gen_sedan_quattro.html
-
Смяна на подсветката на копчета с диоди
grindcore replied to Stoian Dulgerov's topic in Направи си сам
не мога да отворя/видя снимките. дали ги имаш още или ако друг ги отваря да ми ги сложи някъде на едно архивче -
Цялостна подмяна на осветлението в купето АУДИ 80
grindcore replied to audi-krisi's topic in Направи си сам
усещам как се изказвам на на място, но не знам точно къде да си пост-на питането... сменям си и аз подсветката из купето, но бях свикнал от разни магазини да си намирам готови платки с по десетина диода и светеха прекрасно.. сега нещо не мога да попадна и се чудя какво точно да измисля понеже за големия плафон искам хубава светлина. Та днес ис купих нещо, което трябва да е лагерен фенер с три батериики, китайски за 2 лева. обаче ми хареса , защото е с 24 бели диода в огледална поставка... проблема ми е , че явно съпротивлението е смятано за трите батерии т.е. 4,5 волта ... нататък не ми е ясно. имам усещането , че този закон на Ом не го е имало в моя учебник по физика иначе много културно е направена платката, 24 диода , успоредно наредени, има един доста "дебел" резистор, явно няма да стане с него, пробвах нагря супер много, пробвах с още едно съпротивление, май към 1.2 кОма последователно , ама то пък хич не светят диодите ... много, много моля някой по-вещ да ми сметне какво да запоя за да си вържа лампичката и да си свиркам -
никакво сваляне на таблото. вдясно след въртока за зануляване на километража, изравненото с плексигласа е капачка, която се сваля(издърпва) с пинсети / фино ножче / нокти и под нея е въпросният тънък шестограм. Калибрирането и според дебелите немски книги си спомням , че е по гореописания от колегата начин: и при всякакви калибровки, имам един акт(50лв.) за спиране на пътното платно поради "повреда" (празен резервоар) - бях свикнал от бензин/газ-та да карам до последно, но нафтата няма алтернативен резервоар така че ,винаги поне на червеното , а пък като мина 60 км - по 10 лв
-
търся си стъкла за халогените ...