Jump to content

grindcore

Members
  • Posts

    85
  • Joined

  • Last visited

About grindcore

  • Birthday 05/23/1984

Друго

  • Kaра
    80 B4 2.0 ABT

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Bourgas

Контакти

  • Skype
    trifon.k

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

grindcore's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Търся си заден десен стоп - външен (мигач) за Б4-ка. Търся черна хела на разумна цена. Евентуално два червени. 0888 27 59 43
  2. Свързването ми е по разпространената схема, плюс прегледах още един схеми. Днес замених оригиналния датчик с термо резистор и пак ми даде отклонение 10-11 градуса надолу. Утре ще проверя дали съм запоил качествено сигнала за скоростта... ако и това не е, явно дисплей ще се сменя ПС, това към по-компетентните: ако термистора , който вече си вързах, го сложа вътре в купето за вътрешна температура, как да направя схемата - копче, което да прехвърля от външен на вътрешен датчик, но трябва и същевременно да откача сигнала за скоростта?...
  3. Предполагам, че си е зададено фабрично. В смисъл, за американски пазар - с дисплей във фаренхайт. Защото на моя дисплей се вижда, че означението за скала на градусите си е буквата "C", няма вариант там да е "F".
  4. значи термистор ще елиминира датчика като вариант. Благодаря.
  5. Колеги, макар и да има няколко теми, искам да помоля за помощ (зная , че има доста проведени тестове) тъй като не открих решение на проблема до момента. Купих и вързах термометър за външна температура - датчик, букси, дисплей. От опит , веднага наместих датчика зад предната дясна решетчица - там ми даде около -25 градуса отклонение. След като попрочетох из темите , които открих, а пък и с доста премисляне ( изхождам, че немските инженери би трябвало да са достатъчно добре платени за да изчислят къде се облъхва, колко се отопля от двигателя, какъв сигнал получава за скоростта и тн.) сложих датчика зад предната централна решетка, леко вдясно, има и чоп (по-скоро ухо) за захващане. Толкова за монтажа - пак ми даде -5 при 5 градуса температура. т.е. 10 градуса надолу. Какво да пробвам - смяна на датчика със споменавания термистор 1 кОм, преместване ... логически щом дава изменение , значи отчита, значи трябва да показва правилно... има нещо като пластмаса, да поизрежа да се огрява от двигателя ли, да пробвам с позициониране зад лява решетка, да откача кабела за сигнал от скоростта... дали пък дисплея (и каквото там изчислява вътре) не е както трябва?... Естествено мога да си смятам температурата на ум, но все пак за какво го слагам ако няма да отчита точно а пък зная, че принципно отчита точно. Помагайте с идеи и съвети; благодаря предварително!
  6. продвам борд-компютър с мини-чек(охладителна и спирачна течност). Съфорумници - 115 лв. малко снимки качих в продавалника: http://olx.bg/bord-kompyutr-audi-80-i72666086 с платчицата за корекция на гориво, карта за разните настройки; не е с ръчок, а с копче. инсталацията е доста лека. твл 0888275943
  7. на предходната Б4 ми светеше топката и съответно това бе едно от първите неща , които ми се завъртяха в главата за настоящата ... бих казал , че веднъж правено е доста елементарно... първият вариант, който е и на челна позиция в тази тема, е май най-често прилаган, но на мен ми бе проблем да намеря подходящо парче плексиглас; затова ми хрумна друг вариант - отделен смд диод на всяка цифра - повече играчка с поялника (нямам условия)- но невероятна гъзария ; http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538103.big http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538126.big в крайна сметка в момента сложих парченце лента и мисля , че това е толкова лесно , че няма на къде повече. всеки може да си светне топката без кой знае какви умения, познания и условия: http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538127.big http://agarchist.snimka.bg/automobiles/123.846656.34538128.big - капачето се сваля и се изстъргват отдолу цифрите и пътечките (това , което би трябвало да светне) - с игла, тънко ножче ; поне моето много лесно стана - естествено топката се сваля и издълбава - пак поради липса на инструмент с ножка - горе-долу до металната втулка във вътрешността - диодна лента червена (6 диода) - на руло - със запоено кабелче към 50 см - кабелчето през кожата ( аз дори през тръбата) и към запалката - парче хартия под капачето за равномерност на светлината единствен минус ,че свети по-силно , но смятам да го коригирам ...
  8. Щом си от Бургас, най-лесно и елементарно е да отидеш до "Минутката". Изхода на Меден Рудник към Средец, като минеш сфетофара веднага вляво, има малка бензиностанция и черен път, по който продължаваш 300-400 метра. отдясно има разни барачки, ведна жълта се подвизава въпросният майстор, прави брони и разни пластмаси .. аз там си правих капаци на "мъгленките", когато ми се спука стъклото и не ми се даваха луди пари за нови. Не става кой знае какво, но е прилично на вид и за 10-тина лева - какво да му търсиш. Смяна на лайстните с цели също е добра идея, но поне си запази старите - все пак дори декоративни отвори на мястото на халогените някакси придават друг вид иначе, скоро като гледах обяви, попаднах на един колега, явно също бургазлия, с авант абк и "тунинг" решетка на халогена, която макар че ми напомни на лада 7-ца, много ме изкефи
  9. Доколкото може и сам да погледнеш в някой калкулатор, този размер почти няма разлика (0,0х%) , обаче офсета трябва да е 30 - 35 мм за да можеш да навиваш и по остри завои http://www.automobile-catalog.com/wheel/audi/80_5gen_sedan_quattro.html
  10. не мога да отворя/видя снимките. дали ги имаш още или ако друг ги отваря да ми ги сложи някъде на едно архивче
  11. усещам как се изказвам на на място, но не знам точно къде да си пост-на питането... сменям си и аз подсветката из купето, но бях свикнал от разни магазини да си намирам готови платки с по десетина диода и светеха прекрасно.. сега нещо не мога да попадна и се чудя какво точно да измисля понеже за големия плафон искам хубава светлина. Та днес ис купих нещо, което трябва да е лагерен фенер с три батериики, китайски за 2 лева. обаче ми хареса , защото е с 24 бели диода в огледална поставка... проблема ми е , че явно съпротивлението е смятано за трите батерии т.е. 4,5 волта ... нататък не ми е ясно. имам усещането , че този закон на Ом не го е имало в моя учебник по физика иначе много културно е направена платката, 24 диода , успоредно наредени, има един доста "дебел" резистор, явно няма да стане с него, пробвах нагря супер много, пробвах с още едно съпротивление, май към 1.2 кОма последователно , ама то пък хич не светят диодите ... много, много моля някой по-вещ да ми сметне какво да запоя за да си вържа лампичката и да си свиркам
  12. никакво сваляне на таблото. вдясно след въртока за зануляване на километража, изравненото с плексигласа е капачка, която се сваля(издърпва) с пинсети / фино ножче / нокти и под нея е въпросният тънък шестограм. Калибрирането и според дебелите немски книги си спомням , че е по гореописания от колегата начин: и при всякакви калибровки, имам един акт(50лв.) за спиране на пътното платно поради "повреда" (празен резервоар) - бях свикнал от бензин/газ-та да карам до последно, но нафтата няма алтернативен резервоар така че ,винаги поне на червеното , а пък като мина 60 км - по 10 лв
×
×
  • Create New...