Jump to content

kerekovski

Members
  • Мнения

    174
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    05 Laguna Tiptronic

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kerekovski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за "отзивчивостта". След като никой не пожела да помогне, срещу заплащане, разбира се (а не са малко профитата, дето дращят в тоя раздел), накрая си купих качествен инструмент, за да не изпадам повече в такава ситуация. Темата може да се затрие.
  2. Здравейте, колеги, Предстои ми монтаж на ГИ на един от настоящите ми автомобили (Subaru Outback 2005 3.0), a в момента няма от кого да взема на заем боркорони Ф21 (за мобилната пълначка) и Ф50 (за коминчето на тороидалната бутилка). Цената на прилични такива, които ще ползвам веднъж, е доста голяма, предпочитам вместо това да отида при някой, който се занимава професионално с монтажи, и просто да си платя за 2-та отвора. Ако има някой в този форум, който е склонен да помогне, нека ми драсне едно лично съобщение с координати и ценичка. Благодаря предварително!
  3. Фобос 1 в автономен режим може би? Но как се активира и настройва такова нещо?
  4. Вижда се, как във високите натоварвания сместа обеднява, налягането пада до 1050 милибара и duty cycle-а отива на 100%, т.е. инжекторите остават постоянно отворени, има недостиг на газ и в следващия момент и бензиновото ECU се опитва чрез краткия трим да увеличи още времената, ама смисъл няма, тъй като газовите са постоянно отворени. В разговор преди малко с френда стигнахме до извода, че най-вероятно е пречупил тръбата на излизане от сондата, тъй като изходът от нивомера гледа право надолу, а отвора за излизане на тръбите от бутилката навън е по-встрани. И понеже не е имал в себе си щуцер на 90 градуса, там е понапънал тръбата, която явно стои под напрежение и опира в планката на дъното на бутилката, преди да излезе навън, та вероятно на това се дължи рязкото падане на налягането и невъзможността на изпарителя да изхрани мотора. Тръбата е от сивата термопластична на Faro, която по-малко носи на такива пречупвани. Първо ще се коригира това, ще вдигнем вероятно още малко налягането до около 1400 милибара и ще се тества отново.
  5. Температурата на изпарената газ е добра - по спомен 60 градуса и нагоре мисля, но не съм я наблюдавал, каква става в момент на яко натоварване. Колкото до отворите - трябва да го попитам отново, дали последно така ги е сложил - без калибриращите дюзи, но около празния ход (2.5 мс бензиново време) при 1300 милибара диференциално налягане отиваме на 3.5 мс газово време (около 1.3 коефициент в тая област), та не мисля, че са чак толкова големи отворите без калибриращите дюзи. Не съм си играл изобщо с турбо мотори и затова все още не е ясно, къде бъркаме.
  6. Здравейте. Не става въпрос за Ауди, но тук има компетентни колеги, които могат да дадат адекватен акъл, затова си позволявам все пак да пусна темата тук. Става въпрос за Лагуна 2 с турбо мотора 2.0Т сток (163 коня) на приятел. Монтира си ГИ Fobos 1, инжекторите са Barracuda (максимално отворени - изобщо без калибриращите дюзи, мисля, че 2.8мм идват така), изпарителят е Romano RIS HD с отделен клапан, тръбата е 8мм, нивомерът в бутилката е OMB на 8 мм съответно. Излязохме в петък вечерта да я настроим и се получава следното - при настроено диференциално налягане (делта P) 1220 милибара видяхме, че пада до около 1000 при не много яко натискане, а след 20-тина км обиколки, на празен ход държеше 1050, а в бууст падаше страшно много, което не ми се струва нормално изобщо. Увеличихме диференциалното налягане на 1300 милибара на празен ход и продължихме да разхождаме колата. Понякога след спиране на място при празен ход стоеше около 1250, понякога си отиваше на 1300-1320, доста непостоянно, но не това е основният проблем. В натоварен режим (бууст) продължава да пада до около 1050 милибара, при което се стига до един момент, в който не достига гориво. Включена е корекцията по делта P и инжекторните времена се увеличават до толкова, че примерно след 2-ра над 4к оборота и стабилно натиснат педал, duty cycle-а си става 100%, инжекторите остават постоянно отворени, не достига гориво и колата започва да придърпва и да не върви. Въпросът е - къде бъркаме? Няма как да разширим повече отворите на инжекторите. Не мисля, че е добра идея и да вдигаме още прекалено много налягането, тъй като ще дойдат прекалено къси времената около и под празния ход и няма да се отработват коректно от инжекторите. Това нормално поведение ли е за този изпарител? Или може би той не е подходящ за този двигател? В описанието го дават, че храни до 250 коня, но никъде не срещнах, дали става въпрос за турбо или атмосферни коне.
  7. А дали изобщо е бедна? Автоматичните настройки са само някаква база, върху която да стъпите, когато преминете към ръчни такива и то най-добре в целия диапазон.
  8. Разликата в показанията зависи от много неща, но най-вече от настройките на ГИ. Ако ГИ е настроено да работи с богати смеси и се разчита на бензиновия компютър да ги обедни до получаването на "добра" смес, то показанията на бордовия компютър ще са към по-нисък разход и обратно. Освен това разликата зависи и от режимите на каране, тъй като все пак ГИ се настройва в общия случай с таблица със 144 клетки и в почти всяка клетка има различен коефициент, т.е. във всеки режим имаме различно количество впръсквано гориво спрямо бенина. Та в града може да имаш определена процентна разлика, а на магистралата - съвсем друга процентна разлика.
  9. Най-много да ти падне гаранцията.
  10. Аз пуснах запитване в петък през контактната формичка в сайта им, която ми се струва, че може и да не работи, най-малкото понеже още нямам отговор, но може и да не е в нея проблема. Вчера пуснах ЛС на колегата, който преди 3 дни е бил на линия все пак, надявам се на скорошен отговор. По телефона просто не става, няма как да покажа през слушалката, за какви лайсни става въпрос.
  11. След монтажа на чисто нов катализатор Bosal, се наложи да направя доста прецизна настройка на ГИ-то, за да спре да ми записва грешки, свързани с работата на катализатора. И това е за Лагуна, която по принцип изобщо не е толкова капризна към смеси и настройки. Ако на бензин нямате грижи с такива грешки, а на газ се появяват, в повечето случаи е въпрос на прецизно настройване на ГИ-то.
  12. Едни и същи работещи сонди на различни колонки реагират по различен начин.
  13. Какво се случва на бензиностанцията, когато бутилката се напълни до нивото, определено от поплавъка? В общия случай ако все още налягането в бутилката е по-ниско от това на помпата, тогава много бавно (с малък дебит) бутилката продължава да се пълни, което значи, че този поплавък не затваря напълно, а все пак оставя достатъчна проходимост за малък дебит, какъвто ти подаваш и надувайки с уста.
  14. При надуване с уста няма да успееш да я накараш да "затвори".
  15. Специално за нивомерите - аз лично нямам никакви оплаквания от BRC Europa 2 (с червената бобина) и от OMB. BRC-то е просто желязно във всяко отношение. Винаги спира на едно и също количество газ. OMB-то не отстъпва, с тази разлика, че при OMB се ползва външно (на друг производител) сензорче за нивото, което трудно се настройва, а и не всички сензорчета са особено читави. Проблеми с раздути и изплюти гумички не съм имал. Нито пък се е запушвало нещо по тях.
×
×
  • Create New...