kerekovski
Members-
Мнения
174 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
05 Laguna Tiptronic
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
kerekovski's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Професионалист в София да помогне за 2 отвора за монтаж?
kerekovski отговори в темата на kerekovski - Автомобилни Газови Уредби
Благодаря за "отзивчивостта". След като никой не пожела да помогне, срещу заплащане, разбира се (а не са малко профитата, дето дращят в тоя раздел), накрая си купих качествен инструмент, за да не изпадам повече в такава ситуация. Темата може да се затрие. -
Здравейте, колеги, Предстои ми монтаж на ГИ на един от настоящите ми автомобили (Subaru Outback 2005 3.0), a в момента няма от кого да взема на заем боркорони Ф21 (за мобилната пълначка) и Ф50 (за коминчето на тороидалната бутилка). Цената на прилични такива, които ще ползвам веднъж, е доста голяма, предпочитам вместо това да отида при някой, който се занимава професионално с монтажи, и просто да си платя за 2-та отвора. Ако има някой в този форум, който е склонен да помогне, нека ми драсне едно лично съобщение с координати и ценичка. Благодаря предварително!
-
ГИ за двигател с моноинжекционна система
kerekovski отговори в темата на mitsubishi galant - Автомобилни Газови Уредби
Фобос 1 в автономен режим може би? Но как се активира и настройва такова нещо? -
Romano RIS HD не държи налягане на турбо мотор
kerekovski отговори в темата на kerekovski - Автомобилни Газови Уредби
Вижда се, как във високите натоварвания сместа обеднява, налягането пада до 1050 милибара и duty cycle-а отива на 100%, т.е. инжекторите остават постоянно отворени, има недостиг на газ и в следващия момент и бензиновото ECU се опитва чрез краткия трим да увеличи още времената, ама смисъл няма, тъй като газовите са постоянно отворени. В разговор преди малко с френда стигнахме до извода, че най-вероятно е пречупил тръбата на излизане от сондата, тъй като изходът от нивомера гледа право надолу, а отвора за излизане на тръбите от бутилката навън е по-встрани. И понеже не е имал в себе си щуцер на 90 градуса, там е понапънал тръбата, която явно стои под напрежение и опира в планката на дъното на бутилката, преди да излезе навън, та вероятно на това се дължи рязкото падане на налягането и невъзможността на изпарителя да изхрани мотора. Тръбата е от сивата термопластична на Faro, която по-малко носи на такива пречупвани. Първо ще се коригира това, ще вдигнем вероятно още малко налягането до около 1400 милибара и ще се тества отново. -
Romano RIS HD не държи налягане на турбо мотор
kerekovski отговори в темата на kerekovski - Автомобилни Газови Уредби
Температурата на изпарената газ е добра - по спомен 60 градуса и нагоре мисля, но не съм я наблюдавал, каква става в момент на яко натоварване. Колкото до отворите - трябва да го попитам отново, дали последно така ги е сложил - без калибриращите дюзи, но около празния ход (2.5 мс бензиново време) при 1300 милибара диференциално налягане отиваме на 3.5 мс газово време (около 1.3 коефициент в тая област), та не мисля, че са чак толкова големи отворите без калибриращите дюзи. Не съм си играл изобщо с турбо мотори и затова все още не е ясно, къде бъркаме. -
Здравейте. Не става въпрос за Ауди, но тук има компетентни колеги, които могат да дадат адекватен акъл, затова си позволявам все пак да пусна темата тук. Става въпрос за Лагуна 2 с турбо мотора 2.0Т сток (163 коня) на приятел. Монтира си ГИ Fobos 1, инжекторите са Barracuda (максимално отворени - изобщо без калибриращите дюзи, мисля, че 2.8мм идват така), изпарителят е Romano RIS HD с отделен клапан, тръбата е 8мм, нивомерът в бутилката е OMB на 8 мм съответно. Излязохме в петък вечерта да я настроим и се получава следното - при настроено диференциално налягане (делта P) 1220 милибара видяхме, че пада до около 1000 при не много яко натискане, а след 20-тина км обиколки, на празен ход държеше 1050, а в бууст падаше страшно много, което не ми се струва нормално изобщо. Увеличихме диференциалното налягане на 1300 милибара на празен ход и продължихме да разхождаме колата. Понякога след спиране на място при празен ход стоеше около 1250, понякога си отиваше на 1300-1320, доста непостоянно, но не това е основният проблем. В натоварен режим (бууст) продължава да пада до около 1050 милибара, при което се стига до един момент, в който не достига гориво. Включена е корекцията по делта P и инжекторните времена се увеличават до толкова, че примерно след 2-ра над 4к оборота и стабилно натиснат педал, duty cycle-а си става 100%, инжекторите остават постоянно отворени, не достига гориво и колата започва да придърпва и да не върви. Въпросът е - къде бъркаме? Няма как да разширим повече отворите на инжекторите. Не мисля, че е добра идея и да вдигаме още прекалено много налягането, тъй като ще дойдат прекалено къси времената около и под празния ход и няма да се отработват коректно от инжекторите. Това нормално поведение ли е за този изпарител? Или може би той не е подходящ за този двигател? В описанието го дават, че храни до 250 коня, но никъде не срещнах, дали става въпрос за турбо или атмосферни коне.
-
Какъв разход отчита борд компютъра на газ?
kerekovski отговори в темата на GiN - Автомобилни Газови Уредби
А дали изобщо е бедна? Автоматичните настройки са само някаква база, върху която да стъпите, когато преминете към ръчни такива и то най-добре в целия диапазон. -
Какъв разход отчита борд компютъра на газ?
kerekovski отговори в темата на GiN - Автомобилни Газови Уредби
Разликата в показанията зависи от много неща, но най-вече от настройките на ГИ. Ако ГИ е настроено да работи с богати смеси и се разчита на бензиновия компютър да ги обедни до получаването на "добра" смес, то показанията на бордовия компютър ще са към по-нисък разход и обратно. Освен това разликата зависи и от режимите на каране, тъй като все пак ГИ се настройва в общия случай с таблица със 144 клетки и в почти всяка клетка има различен коефициент, т.е. във всеки режим имаме различно количество впръсквано гориво спрямо бенина. Та в града може да имаш определена процентна разлика, а на магистралата - съвсем друга процентна разлика. -
Най-много да ти падне гаранцията.
-
Еверт ЛАК - Реставриране на рефлектори и др.
kerekovski отговори в темата на FXTG - Продава - други/услуги
Аз пуснах запитване в петък през контактната формичка в сайта им, която ми се струва, че може и да не работи, най-малкото понеже още нямам отговор, но може и да не е в нея проблема. Вчера пуснах ЛС на колегата, който преди 3 дни е бил на линия все пак, надявам се на скорошен отговор. По телефона просто не става, няма как да покажа през слушалката, за какви лайсни става въпрос. -
След монтажа на чисто нов катализатор Bosal, се наложи да направя доста прецизна настройка на ГИ-то, за да спре да ми записва грешки, свързани с работата на катализатора. И това е за Лагуна, която по принцип изобщо не е толкова капризна към смеси и настройки. Ако на бензин нямате грижи с такива грешки, а на газ се появяват, в повечето случаи е въпрос на прецизно настройване на ГИ-то.
-
Може ли да се регулира евросонда "brc europa 2"?
kerekovski отговори в темата на nedelcho_iliev - Автомобилни Газови Уредби
Едни и същи работещи сонди на различни колонки реагират по различен начин. -
Може ли да се регулира евросонда "brc europa 2"?
kerekovski отговори в темата на nedelcho_iliev - Автомобилни Газови Уредби
Какво се случва на бензиностанцията, когато бутилката се напълни до нивото, определено от поплавъка? В общия случай ако все още налягането в бутилката е по-ниско от това на помпата, тогава много бавно (с малък дебит) бутилката продължава да се пълни, което значи, че този поплавък не затваря напълно, а все пак оставя достатъчна проходимост за малък дебит, какъвто ти подаваш и надувайки с уста. -
Може ли да се регулира евросонда "brc europa 2"?
kerekovski отговори в темата на nedelcho_iliev - Автомобилни Газови Уредби
При надуване с уста няма да успееш да я накараш да "затвори". -
Специално за нивомерите - аз лично нямам никакви оплаквания от BRC Europa 2 (с червената бобина) и от OMB. BRC-то е просто желязно във всяко отношение. Винаги спира на едно и също количество газ. OMB-то не отстъпва, с тази разлика, че при OMB се ползва външно (на друг производител) сензорче за нивото, което трудно се настройва, а и не всички сензорчета са особено читави. Проблеми с раздути и изплюти гумички не съм имал. Нито пък се е запушвало нещо по тях.