iason

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About iason

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. noticias medicas recientes fractura cabeza del radio clinica sanabria granada envio urgente comprar viagra generico como colocar las bolas chinas masaje drenaje linfatico precio fisioterapia granada precios kamagra 100mg oral jelly kamagra efectos uso de muletas comprar viagra estiramientos para la lumbalgia donde comprar contrareembolso comprar cialis vidalista contrareembolso fractura cabeza del radio kamagra efectos como usar muletas fisioterapeutas granada las bolas chinas dan placer
  2. колега сложи един номер за връзка и въпроси за цени на частите
  3. прегледай си гривните на карето за изместване или прекъсване по тях датчика на абс-то може да отчете грешка изваждаш датчика от местото му и през дупката с фенерче се вижда гривната преглеждаш внимателно като въртиш колелото естествено колата трябва да е вдигната на крик
  4. смятам да пробвам с маркуча а дали маркучите от бензинка са същите като и на дизелите а хидравличната помпа дали е същата
  5. здравеийте колеги проблемът ми е следният след протичане на рейката и смяната и сдруга втора употреба която си работеше добре протече маркуча за високо налягане следва сваляне носене на майстор който слага старите накраиници на новия маркуч плюс трабичката или клапан според други който е посредата на маркуча следва монтиране в резултат виеща помпа и стържеща рейка особенно когато загрее колата ,хидравликата работи нормално няма течове освен страшните звуци който издава ако някой е имал същия проблем нека сподели как го е решил ще съм му много благодарен
  6. според мен колега имаш разбит вътрешен накрийник на рейката някъде около 25лв струва ако не се лъжа това според мен може и да греша но лесно може да се провери
  7. аз се справих с досадният шум идващ между уплътненията на вратата по следният начин отвиват се двата болта на долната панта на вратата от към купето изрязва се ламаринка по размер на пантата където ляга към купето за предпочитане от неръждавейка ,ламаринката се поставя между пантата на вратата и купето като се отбелязват местата на болтовете разпробиват се отбелязаните места ,ламаринката си остава между пантата и купето поставят се болтовете и се стягат ,по този начин се повдига задният край на вратата с няколко мм по принцип увисва вратата на шофьора от постоянна употреба задният горен край на вратата не уплътнява добре и остава луфт между вратата и гуменото уплътнение от където идва шумът.