-
Content Count
132 -
Joined
-
Last visited
About ilieff
- Currently Viewing Topic: Мнение за сервиз Адлер - Турбо
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Audi A4
Персонална информация
-
Location
Бургас
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Заскрежени тръби на климатичните система на Ауди А4, Б7
ilieff replied to Freestyler7's topic in type B6/B7
Здравей, Ето някои причини на твоя проблем (всички са свързани с ходене в сервиз): 1. Ниско ниво на охладителен агент (фреон) 2. Виско съединителя не работи 3. Капачката на съединителя на компресора 4. Компресора е за смяна Абе като цяло отиди в сервиз да ти решат проблемите П.П. това с тръбите е нормално да са заскрежени, но твоите сякаш са повечко от нормалното - пак опираме към ходене в сервиз. -
Супер, ама това го прави ПОНЯКОГА и само на студено което можеби изключва датчика... не е по темата, но по повод дюза и похапване на масло:
-
Да, поради тази причина съм писал, че утре ще го измерим Абсолютно е така, но не е нормално да "варира" толкова много според мен. На моменти (на студено) ми се е случвала да светне лампата за маслото, на фона на това, че щеката показва максимума (което е около 55мм теоритично). Та за това търся връзка с въпросната дюза или евентуално нещо друго, което би повишило налягането му (кофти вискозитет примерно?).
-
Здравейте, какви биха могли да бъдат причините за високо налягане на маслото при условие, че е сменена маслената помпа (с ОЕМ нова!)? Утре ще премерим "колко е високо", но като цяло (особено при студен двигател) нивото му варира между 35 и 52мм (по показания на VCDS). Освен маслена помпа са сменени масло и маслен филтър (след това). Имам проблем с на 2-ра дюза, при който показанията вече почнаха да се подобряват с добавки за почистване на горивната система. Възможно ли е високото налягане на маслото да е придизвикано от този проблем?
-
Здрасти, имах същия проблем няколко години. Пробвах със смяна на шайба, стягане с лепило и т.н. Естествено нищо не помогна и накрая просто смених компресора с рециклиран - https://shop.kfzteile-zentrum.de/klimatechnik/klimakompressoren/3355/klimakompressor-audi-a4-1-9-tdi-a6-1-9-tdi и вече четвърта година нямам проблем. П.П. провери си виското дали е ок.
-
За всеки случай измерихме и компресия - малко под 27 бара за втори цилиндър (и 4-те бяха долу-горе едни и същи показания). Ще му сложа една добавка за почистване на дюзи и да се надяваме, че ще се пооправи. Още веднъж благодаря за отговорите.
-
Да - дори ги накарах да сменят болтовете на всички дюзи в сервиза. Силно се надявам с времето нещата да се оправят и тези показатели да са така от “стоене” (извън двг) на новата дюза.
-
Точно така - проблема е след смяна на четвъртата дюза, която е сменена с "рециклирана" такава. Нарочно слагам кавичките, тъй като на външен вид изглежда рециклирана - всички уплътнения бяха нови, но не съм сигурен дали няма нещо скрито (като например частично запушен разпръсквач). На загрял двигател в 13 канал всички дюзи са 0.0Х показатели, а на студен само въпросната нова дюза е с -2 (като позагрее отива към 0).
-
Мерси - направихме въпросния тест - няма пропуски. Почнах да се съмнявам за полузапушени разпръсквачи. Ако някой има други идеи моля да сподели.
-
Благодаря за отговора. Всички уплътнения на дюзата със сигурност бяха чисто нови. Т.е. карам 20-30мин докато загрее и докато работи двг отварям капачката на резервоара да следя за изгорели газове?
-
Здравейте, някой може ли да обясни за какво точно са тези показатели и каква е нормата? След смяна на дюза с "рециклирана" в 13-ти канал са перфектни стойности, но на 23-ти показва от -80 до -110 (в движение), докато другите са между -10 и 30 (пак в движение). Симптоматиката е: от време на време при потегляне изпушва бял дим със силна миризма на суров дизел.
-
Да пораздвижа малко темата - след като отпушихме тръбичката за обратната нафта температурата на горивото стоеше около 70-75 градуса през лятото - сега е доста по-малко.
- 12 replies
-
Sygic, Waze
-
Благодаря за отговора ти - резервоара ми е пълен до горе - ще видим като намалее колко повече ще се вдигне. Надявам се някой, който разполага с VAG-COM да сподели в жегите колко градуса поддържа горивото
- 12 replies
-
между 70 и 80 градуса (или по-малко)
- 12 replies