Jump to content

ilieff

Members
  • Мнения

    132
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ilieff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, Ето някои причини на твоя проблем (всички са свързани с ходене в сервиз): 1. Ниско ниво на охладителен агент (фреон) 2. Виско съединителя не работи 3. Капачката на съединителя на компресора 4. Компресора е за смяна Абе като цяло отиди в сервиз да ти решат проблемите П.П. това с тръбите е нормално да са заскрежени, но твоите сякаш са повечко от нормалното - пак опираме към ходене в сервиз.
  2. Супер, ама това го прави ПОНЯКОГА и само на студено което можеби изключва датчика... не е по темата, но по повод дюза и похапване на масло:
  3. Да, поради тази причина съм писал, че утре ще го измерим Абсолютно е така, но не е нормално да "варира" толкова много според мен. На моменти (на студено) ми се е случвала да светне лампата за маслото, на фона на това, че щеката показва максимума (което е около 55мм теоритично). Та за това търся връзка с въпросната дюза или евентуално нещо друго, което би повишило налягането му (кофти вискозитет примерно?).
  4. Здравейте, какви биха могли да бъдат причините за високо налягане на маслото при условие, че е сменена маслената помпа (с ОЕМ нова!)? Утре ще премерим "колко е високо", но като цяло (особено при студен двигател) нивото му варира между 35 и 52мм (по показания на VCDS). Освен маслена помпа са сменени масло и маслен филтър (след това). Имам проблем с на 2-ра дюза, при който показанията вече почнаха да се подобряват с добавки за почистване на горивната система. Възможно ли е високото налягане на маслото да е придизвикано от този проблем?
  5. Здрасти, имах същия проблем няколко години. Пробвах със смяна на шайба, стягане с лепило и т.н. Естествено нищо не помогна и накрая просто смених компресора с рециклиран - https://shop.kfzteile-zentrum.de/klimatechnik/klimakompressoren/3355/klimakompressor-audi-a4-1-9-tdi-a6-1-9-tdi и вече четвърта година нямам проблем. П.П. провери си виското дали е ок.
  6. За всеки случай измерихме и компресия - малко под 27 бара за втори цилиндър (и 4-те бяха долу-горе едни и същи показания). Ще му сложа една добавка за почистване на дюзи и да се надяваме, че ще се пооправи. Още веднъж благодаря за отговорите.
  7. Да - дори ги накарах да сменят болтовете на всички дюзи в сервиза. Силно се надявам с времето нещата да се оправят и тези показатели да са така от “стоене” (извън двг) на новата дюза.
  8. Точно така - проблема е след смяна на четвъртата дюза, която е сменена с "рециклирана" такава. Нарочно слагам кавичките, тъй като на външен вид изглежда рециклирана - всички уплътнения бяха нови, но не съм сигурен дали няма нещо скрито (като например частично запушен разпръсквач). На загрял двигател в 13 канал всички дюзи са 0.0Х показатели, а на студен само въпросната нова дюза е с -2 (като позагрее отива към 0).
  9. Мерси - направихме въпросния тест - няма пропуски. Почнах да се съмнявам за полузапушени разпръсквачи. Ако някой има други идеи моля да сподели.
  10. Благодаря за отговора. Всички уплътнения на дюзата със сигурност бяха чисто нови. Т.е. карам 20-30мин докато загрее и докато работи двг отварям капачката на резервоара да следя за изгорели газове?
  11. Здравейте, някой може ли да обясни за какво точно са тези показатели и каква е нормата? След смяна на дюза с "рециклирана" в 13-ти канал са перфектни стойности, но на 23-ти показва от -80 до -110 (в движение), докато другите са между -10 и 30 (пак в движение). Симптоматиката е: от време на време при потегляне изпушва бял дим със силна миризма на суров дизел.
  12. Да пораздвижа малко темата - след като отпушихме тръбичката за обратната нафта температурата на горивото стоеше около 70-75 градуса през лятото - сега е доста по-малко.
  13. Благодаря за отговора ти - резервоара ми е пълен до горе - ще видим като намалее колко повече ще се вдигне. Надявам се някой, който разполага с VAG-COM да сподели в жегите колко градуса поддържа горивото
  14. между 70 и 80 градуса (или по-малко)
×
×
  • Create New...