колегата е прав 8л. при 100км.на 9л. 120-140км. на дълго грацко 10-11л. бензин ако натискаш вече става друго доливам 2л. масло на 100 000км. при лек теч от единия капак на едната глава мотора е куче
никои ли не знае как се източва при мен като е студена е добре но след минута в едната посока започва да задържа от какво може да е нямам течове но съм долял 100 гр. масло феби несам сигурен за цвета но ще проверя какъв е
ремъка се опъва сам има си оптегач несе мачи казаха ми че ако нямам течове най вероятно е заминал маркуча за високо налягане като го сменя ще пиша дали има подобрение зависи от мотора де
помагаите нямам течове маслото е на макс а при завиване волана става ту твард ту мек все едно заяжда на моменти и в двете посоки но всеки път на различно положение на волана някой имал ли е този проблем и евентуално каде да търся проблема в рейката или помпата има ли някакви филтри евентуално за почистване по хидравликата
по добре 3,0 -те без турбо то рано или късно ще те предаде а и са 2 така мисля аз покарай и двата мотора и избери сам но мисли и за евентуалните разходи по мотора атмосверките издържат повече казжам ти го от опит но все пак всичко е на късмет
здравеите имам следния проблем при отпускане на гаста а ипонякога и спирачка и при подаване на гас се получава едно леко ритмично тресене отпускам и подавам гас исе оправя прави го много рядко на D когатое на 5-та между 70-80 км. накой имал ли е този проблен каква може дае причината.
колата е 99 година сменено масло и филтъп на скоростите