Jump to content

Velislav Iliev

Members
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T Quattro

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Velislav Iliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Всичко си е наред, колата не беше палена две седмици и сега си запали от първия път без никакви ядове.
  2. Velislav Iliev

    A4 B6 Quattro Проблем

    Това ''тупкане'' го има и при мен и е супер дразнещо, аз смених тампона на диференциала и самия диференциал, няма абсолютно никаква разлика. Давайте някакви идеи, че това е ужасно. При превключване на скоростите се случва същото нещо. Иначе ми прави впечатление, че когато съм на скорост и подам рязко газта или я отнема рязко, май скоростния лост се движи повече от нормалното. Дали някой тампон на скоростите или двигателя не е заминал и да бута назад кардана и така да се чува ''туп'' отзад.
  3. Velislav Iliev

    турбо

    Ами обратно при майстора дето ти е правил ремонтите, а ако майстора си ти .....е време да отидеш на истински майстор Важното е само да не се ядосваш.
  4. Къде е правено рециклирането ? Моя мотор също е AEB и си рециклирах турбото при Вентомана и вече не малко километри всичко е наред. Иначе свалянето си беше от мен....няма такава игра на нерви.
  5. Моята не съм я карал от две седмици, че съм в чужбина и сега като се прибера ще видя какво се случва, след толкова престой.
  6. Дайте някой добър майстор за газови уредби в София, като идвам искам някой път да ми погледне колата.
  7. Със сигурност, газовите инжекциони дето ни монтират в България за по 1200лв. няма как да работят като твоя - безпорен факт, ама няма ли да се научат вече и тука да ги правят както трябва?
  8. Ами, така или иначе колата винаги пали на бензин, така че ако нещото е достатъчно качествено .... може и да върши работа, затова питах дали някой ползва такава добавка и дали има ефект. Туй то
  9. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=150811 Тук също може да си намериш нещо интересно.
  10. Цитиране на предходен пост! Ако не нямаш нищо нтересно за казване недей да дразниш поне. По-скоро имах предвид дали предотвратява проблема с дюзите, който се получава с времето.
  11. При мен, с бензин под 1/4 резервоар, колата продължва да си пали без проблем, но като се стопли времето ще сваля инжекторите за да ги почистя както трябва. Дано зимата не вземе да ми прави проблем. На една бензиностанция видях добавка за бензин на която пишеше, че е за коли с газови уредби - някой пробвал ли е такова чудо ?
  12. Velislav Iliev

    Поскръцване?

    Къде чуваш скърцането - вътре или отвън ? Пробвай да отвориш прозореца и да локализираш. Иначе между свирене на ремък и скърцане трябва да направиш разлика !!!
  13. Виж дали има искра, изкарай бобините една по една, вземи една стара свещ за да не развиваш твоите и виж какво се случва. В повечето случаи от комутатора спира само един цилиндър - аз също го сменявах. С вадене на бобините една по една и тестване с една стара свещ дето имам в колата разбрах, че проблема е в комутатора - нямаше искра само на трети цилиндър без значение коя бобина тествам.
  14. Опитайте да я дръпнете и да пробвате, но с мярка. Ако проблема е от дюзите ще запали, а запали ли или чисти дюзите по описания начин или сипвай повече бензин и слагай добавка за почистване на инжекциона - това при мен проработи.
  15. Стига де, никой ли не знае как става ???
×
×
  • Create New...