Jump to content

koko82

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно koko82

  • Рожден ден 24.11.1982

Друго

  • Kaра
    AUDI A4

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

koko82's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. koko82

    Не пали

    Някой колега от Пловдив който може и разбира да ги погледне тия електроники?
  2. koko82

    Не пали

    Много трудно намерих същия компютър но и с него карах няколко дена и нищо по различно от моя,разлика няма
  3. koko82

    Не пали

    Сменена е бензиновата помпа преди 2 седмици колега,с нея всичко е наред ,държи около 3,5 бара на рейката.А точно на моята помпата тръгва да нагнетява когато почне да върти стартера.
  4. koko82

    Не пали

    Приятелю и аз съм така от 2 години с А4,б5 1,8i,но моята поне след 30,40 Мин въртене благоволи да запали.Всичко съм сменил като тебе но проблема си остава(даже преди една седмица основен ремонт правих на двигателя) и неще и неще да запали.Проблемно ми е първото палене за деня и после пали от раз.Само алармата и тоя имобилайзер не съм пипал още!
  5. Банда търся бобинка за А4,97 г,125 коня ако има някой да пише
  6. Братле помпата я смених преди няколко месеца, допълнително възвратен клапан сложих след филтъра, работното налягане мерих преди време беше около 3,5 бара а и между другото като дам на контакт помпата не тръгва а чак като почна да въртя тогава
  7. Извинявам се ако може админа да я премести в правилния раздел
  8. От една година имам проблем с първото палене за деня и кво ли не смених и пробвах и неще и неще,иначе после си пали целия ден нормално и си върви перфектно
  9. Колеги може ли да работи колата нормално (да си пали и върви) с разкачени букса на разпределителния вал. Питам щото имам проблем с паленето от 1 година и вчера при поредната проба на дюзи, рейка и т. н съм забравил буксата да я включа и така съм си карал цял ден?
  10. · Вакуумен регулатор – той е предназначен да изменя момента на подаване на искра в зависимост от натоварването на двигателя. Вакуумният регулатор дава закъснение в запалването при голямо натоварване на двигателя и изпреварване – при малко натоварване в границите от 0? – 16?
  11. колега това е вакумен регулатор,какъв ти клапан за обратно гориво.
×
×
  • Create New...