Jump to content

werti

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.8T

werti's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Поне пиши коя година е това А3? 1996г? 2010г? с кой мотор е?
  2. Продавам Въпросните елипси Pioneer Ts-A 6913Is ,които са почти нови ползвани са 1 месец.Купувани от магазин Деком Пловдив.Слушани са само на СД Pioneer-DEH6400BT. В идеално състояние са без драскотина без точка дори. Свирят перфектно.Както от магазина.Пълен комплект с кутия,кабелчета,видийки,решетки,скоби,книжки-всичко.Могат да се видят и чуят в Асеновград.Работя и с ЕКОНТ. Цена:80лв. 0886 795 755 Л.С.
  3. Дистанционното е на една седмица работи без забележки .Като ново с кутия,книжка инструкций.Купувано от магазин Деком Пловдив.Цена 30лв. Може да се види пробва в Асеновград.За другите градове Еконт с опция за Тест преди плащане. 0886 795 755 или Л. С.
  4. Е щом тече толкова много лесно ще се хване.Почисти основно двигателя подсуши го да стане като нов.И запали колата да работи и почвай да светиш с фенерче за да видиш откъде е теча.Качи колата на канал така ,че да можеш да слизаш и отдолу да гледаш ,и отгоре.Ще го хванеш няма къде да се скрие теча. Има голяма вероятност да имаш микро пукнатина на капака на клапаните щом е омазан целия мотор.А уплътнението на масления охладител как е?
  5. Купувам управление за климатроник за Ауди А4 1998г. с правите копчета номер: 8L0 820 043 B Държа да е запазено и да работи безпроблемно.
  6. А така сега.При мен Управлението си бачка и без 213-то реле.Значи изпълнението на схемата е различно при различните коли.Странно ама факт.
  7. Всаяко управление си има номер и буква отзад след номера.Пиши Какво е оригиналното ти и какво е новото което ще слагаш.Може да се прекодира ако разбираш от кодировка с Вагком.
  8. При мен 213-то реле управлява единствено и само шайбата на компресора.Цялото реле измъкнах от стойката -перката продължава да си върти(включва- изключва).Проследих и кабела от релето дебел "зелен-жълт" кабел който отива директно в компресора без да се разклонява никъде. Почти съм сигурен,че и при теб е така. А пеката не ти включва защото като не работи компресора фреона не вдига налягане в системата и няма за какво да се включва да охлажда. НО дори и без да ти е включен компресора на климатика,ако антифриза почне да достига много висока температура перката ще се включи за да помага на "виско" перката в охлаждането на радиатора за антифриза.Така,че реле 213-то пряко не е свързано с охлаждащата перка.
  9. Виж това реле за управление на перките да не е заминало.Подай му 12V на управляващата верига и виж дали ще зацепят перките.Ако пак не развъртат-релето е заминало.Ако завъртят с директното напрежение причината е по-напред във веригата.
  10. Е те оборотите ти играят от друго не от шайбата на климатика.Иначе-да 213-то реле е за зацепване на електромагнитната шайба на компресора.Напиши какво ти е управлението на климатроника кой номер? А старото управление с което също имаше проблем то същия номер ли е?
  11. Според мен релето не се управлява само от управлението на климатроника,а от още някакви датчици по системата. При мен проблема е обратен на вашите-"нещо" държи релето(213) постоянно зацепено дори когато климатроника не е включен и компресора работи постоянно.
  12. Да май е така захранването идва по тънкия зелен-кафяв кабел от снимката.Но страното е ,че по него не върви "+" а маса.Може би блока управлява релето със подаване на маса,а "+" да си седи постоянен на релето. А това е блока за управление.Изпълнен е изцяло с интегрални схеми няма транзистори в него.Ако някой от Пловдив,Асеновград и околноста има такъв и е съгласен за 5 мин. проба да се обади ще почерпя.
  13. Релето е намерено.Но проблема не е в него.Замерих го токущо работи си нормално.Това е най-обикновенно 40А "нормално отворено" реле,което задейства шайбата на компресора.Проблема е ,че до него винаги има 12V и то стой постоянно включено. Още като дам колата "на контакт" и веднага идват 12V на управляващата верига на релето и то щраква"задейства компресора" Та сега проблема е от къде идват тия постоянни 12V, които държат винаги Релето залепено. От управлението на климатроника ли? От "Пресостат"? Или някой друг дефектирал елемент пуска 12V към релето? Дайте съвет къде да търся? ПП. Временно съм сложил едно ключе което прекъсва управлението на релето и така спирам и пускам компресора принудително,ама не е работа това.
  14. Освен релетата под кората отдолу на Волана другаде има ли релета на А4 Б5?
×
×
  • Create New...