Jump to content

Стоян Тенев

Members
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Стоян Тенев

  • Рожден ден 22.12.1972

Друго

  • Kaра
    Ауди А4 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Ямбол

Последни посетители

637 профилни разглеждания

Стоян Тенев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря на всички за мнението! Пробвах да намаля парното на една две чертички и изглежда че всичко е нормално. Бавно вдига 90 градуса, но ги вдига. Изглежда съм сменил всичко без да има нужда.
  2. Здравейте колеги, Колата е А4 1,9 тди 95г. Проблемът е следния- забелязах че много бавно започна да загрява колата, а още не е много студено. След консултация смених термостат. Същата работа. До около 50 градуса е добре- значително по-бързо от преди. След каране около 9 -10 км. достигнах температура от 88-90 градуса по показания на блока за управление на климатроника на 51-ви канал и на таблото с уредите преди 90 градуса. Помислих че съм си оправил проблема. След влизане в градски условия на първия светофар забелязах че темпертурата започна да пада до 80 градуса. След още малко каране преди да изгася двигателя я оставих на място да поработи няколко минути и температурата стана около 68 градуса. На другия ден пробвах отново но реших да проверя и теста за виското на перката. Запалих двигателя и се опитах да спра перката с ръка и не успях. Изгасих двигателя и един приятел хвана перката. Запалих отново. Задържахме перката без усилие, но след като я пуснем тя започва да се върти и не може да се спре с ръка. Това става на 30 градуса на двигателя. Решихме че вискосъединителя е за смяна. Смених и вискосъединителя. Направихме теста същата работа. Не мога да спра перката с ръка при 30 градуса на двигателя. Не трябва ли да се върти по-бавно перката. Мисля че проблема е от там. Мисля че колата се охлажда повече отколкото трябва и затова не загрява както трябва и след достигане на оптималната температура на празен ход се охлажда до 68 градуса. Вентилатора върти здраво и охлажда. Какъв може да е проблема колеги? Някой ако му идва още нещо друго на идея. Просто не виждам логично обяснение колата да не държи работна температура. Само да кажа че проверих маркуча от радиатора до термостата- този долния и той е студен при показания 60-70 градуса. Предполагам че няма да е от новия термостат. Завъртях се в омагьосан кръг.
  3. Аз си поръчах по интернет пластмасовия водач на стъклото! Мисля че се занимаваха с изработване на жила по поръчка. Казват им жиларите, работят в София-Княжево. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47701 Мисля че струваше 16лв единия.
  4. Това клапанче което свалих от моето ГНП пуска и в двете посоки!!!! Клапана е еднопосочен но нали нафтата свободно ще отива към резервоара. Не дрябва ли да държи някакво налягане преди да пропусне нафтата към резервоара, нали затова е клапан. Другото клапанче, което сложихме нямах време да го проверя, но мисля че като го надувах с уста не пускаше. Благодаря колега за теста за херметичност. Ще видя какво ще стане днес след смяната на въпросното клапанче и ако не се оправят нещата ще пробвам с теста за херметичност.
  5. Не мога да кажа колко ми е тайминга нито процентите на авнсатора, само мога да кажа че момчето което ми гледаше настройките каза че нямам проблем с настройките. Той ми каза че имам проблем с горивото-оставам без гориво и след това въртя докато засмуче отново гориво. Това еднопосочно клапанче не е ли причина да испускам горивото. Изпробвах го в посока към резервоара и с уста когато го надувам то свободно си пуска вуздух през двата малки отвора в него. Нали става въпрос за клапанчето което е отзад на ГНП за обратната нафта?
  6. Здравейте отново! Филма продължава! Отново не мога да запаля. След като си смених акумулатора вече въртя здраво на акумулатор и стартер,нямам мудно завъртане както беше преди със стария акумулатор. Всичко беше ок докато не се застуди сериозно. Отново не мога да запаля. Закачвах колата отново на Ваг-ком и всичко излиза, че е добре, няма никакви грешки, а колата не иска да запали. Майстора се кълне че няма нищо нередно по "електрониката" на ГНП. Каза ми че стартирам без гориво, т.е. , че на колата и пада горивото. Някой може ли да ми каже този "болт" или клапан който е отзад на ГНП, този който е свързан с обратното гориво как действа и какво му е предназначението. Взех друг втора употреба и го сложих, но все още не съм установил дали това е същинския проблем, понеже много набързо стана смяната не можах да разбера дали новия клапан изпускаше когато го надуя с уста или не. Моят клапан когото го надуя си изпуска през отворите за обратното гориво. Така ли трябва да е или нещо трябва да спре горивото да не изтича свободно. Това не играе ли роля на клапан за обратно гориво, не трябва ли да има нещо което да не позволява свободното изтичане на горивото през малките отвори на този клапан?
  7. Колеги край на проблема с паленето. Проверете си акумулаторите преди да започнете да си разваляте колите и да ходите при разни майстори, които ще ви вкарат в много филми. Мисля че се разминах по най-безболезнения начин. Ремонт на ГНП за теч - смяна на гарнитури и гумички, настройки на ГНП с Vag-com и нов акумулатор. Успех и на вас при справянето с подобни проблеми. Благодаря на всички за безценните съвети.
  8. Колеги край на проблема с паленето. Проверете си акумулаторите преди да започнете да си разваляте колите и да ходите при разни майстори, които ще ви вкарат в много филми. Мисля че се разминах по най-безболезнения начин. Ремонт на ГНП за теч - смяна на гарнитури и гумички, настройки на ГНП с Vag-com и нов акумулатор. Успех и на вас при справянето с подобни проблеми. Благодаря на всички за безценните съвети.
  9. Купих нов акумулатор. Когато измерихме стария показа че е заминал. След стартиране с новия акумулатор усетих голяма разлика при въртене, нама такова мудно завъртане. Ще наблюдавам днес как ще се държи и може да окаже че причината е акумулатора.
  10. Ами при мен ситуацията е следната: Днес при първото палене при външна температура 1 градус след подгряване колата си запали от раз. Това което ми направи впечатление че се включи подгрева и след стартиране, завъртането беше малко мудно и запали на четвърт. Никакви лампи не светеха като признак за слаб акумулатор. Проблема ще е след час ако пробвам да запаля отново. Мисля да замеря акумулатора днес и ако трябва ще го дозаредя.Предполагам че подгрев днес повече няма да има.
  11. Сутрин се включва подгрев и пали. Карам половин километър, спирам и след 5мин когато пробвам да запаля не се включва подгрев и не пали от първия път, че и от второто въртене не пали. Върти така все едно е без гориво. Пали чак на третия път. Вчера ми казаха да проверя дали не ми изтърва горивото. Е то горивото и лятото щеше да пада. А аз лятото нямах такъв проблем. Проверявал съм скобите по маркучетата и мисля, че всичко е наред. Няма ли начин да се провери дали изтърва горивото или не.
  12. Здравейте колеги и при мен е същото. Свещите са на 6. Центровка ГНП на 6. Преди 20 дена направих ремонт на ГНП- смяна на гумички, гарнитури и всичко от което се нуждае - имаше теч от нея. След това всичко беше добре до вчера. Температурите станаха малко по-ниски и хоп проблем. При мен само сутрин се включва подгрев и пали. Мисля че е от подгрева проблема.
  13. Здравейте колеги днес пак проблем! Сутринта запали без проблем от раз. След около час запали от петия път с голям зор. Забелязах, че подгряването не се включва. Само сутринта се включи и след това макар че колата не беше загряла температурите бяха около 0 - подгряване няма! Това вече май е електрически проблем. Но какъв не може да се разбере. На диагностиката ми казаха, че това може да се установи само когато колата е с този проблем и го направи на място. Но аз когато закарам колата за диагностика тя си пали нормално. Въртя се в омагьосан кръг. Колеги помагайте със съвети! Благодаря предварително.
  14. Здравейте колеги! Сложих една добавка за почистване на дюзи разпръсквачи и сега нямам проблеми при паленето на двигателя. Не знам дали проблема е бил от дюзите! Добавката е Liqui Moly Super Diesel Additive. Те и температурите се вдигнаха малко, но ще наблюдавам как ще се държи когато захладнее. Двигателят значително утихна след добавката.
×
×
  • Create New...