SPALDING

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About SPALDING

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    B5 1.8T APU

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Бургас
  • Interests
    Силов Тунинг

Recent Profile Visitors

566 profile views
  1. @peshomastikata мога ли да те помоля за линкове ако е удобно разбира се ,че така или иначе и аз ще трябва да се ъпдейтна http://www.newcastlediagnostics.co.uk/6218652076474368/vag-can-pro-vcp-with-dongle тук намерих интересно сравнение което все още не съм дочел но ако на някой му е интерено @evg_eni Благодаря много
  2. @evg_eni честно казано го взех заради флаш файловете но има групи във фейсбук където качват даже новите почти до края на тази година но се чудя тия хора как ги съхраняват аз имам един хард външен 1тб дето като го напълня ще почна да трия сигурно не съм отварял моя донгъл да гледам какво ми е продал така или иначе съм чувал че е най-добре оригинален че тия почват да глеят при яка работа а оригиналния не мърдал грам даже малко ме е яд че изтървах един от олх но здраве да е все още разучавам тези диагностики до сега имах само vcds чиповете са два вида но не мога да намеря чуждестранния форум в който ги сравняваха за да ти ги покажа @peshomastikata https://www.vagupdate.com/buy-geko-account първия линк който излиза от нета само си избираш бранда и можеш да си го купиш за месец а ти от къде имаш тези по новите версии 6.2 и 12 ? аз видях в нета че се пускат нови версии но не съм ги теглил да не скапя нещо че и без това човека поне 30 мин ми е инсталира през teamviewer @zhelyazA6 да точно заради флаш файловете го взех от него иначе щях да го закупя от склада цените бяха и на двете места по 250лв така или иначе просто доплатих 50лв за тези флаш файлове и бюлетини който още не съм разбрал как се търся че е няква голяма база имам около 7-8 иконки на десктопа само одис odis s , odis e , tsb нещо си и т.н. човека ми каза че трябвало да стоят там за да работят tsb файловете по спомен ти от къде се сдоби с по-новите версии от нета ли или си купи донгъла направо с тях ?
  3. От човека който си взех ODIS-a каза че някъв руснак май ползвали негови клиенти и че си закупували някви акаунти ама не разбрах GEKO акаунт ли какво... Първо работили с руснака но той като затворил серзив ли какво има и оставали без online достъпа и после си взели акаунти явно работят до късно в София https://www.olx.bg/d/ad/full-chip-vas-5054-ne-vag-com-vag-kom-za-audi-seat-skoda-vw-CID360-ID5Egf8.html От тук си взех VAS 5054A още нямам кой знае какви впечатления но съвсем скоро ще му обърна внимание все пак е оригиналната програма на производителя А ти оригинален VCDS ли ползваш за диагностика или клонинг?
  4. Аз vcds имам имаш предвид hex v2 ли? Следя обд11 и да мисля да го поръчам, но какви са ти преките впечатления от vcp и оригинален ли ползваш или сивия кабел китайския? За сега не съм флашвал но от тук нататък това ще е част от ремонтите по автомобилите така че ще трябва да навлизам по малко когато имам време. Виждам че менюто изглежда доста различно и май е по опростено какво мислиш ти? Ти само за флашване ли го ползваш?
  5. @netizen @zhelyazA6 Колеги виждам в други теми че сте имали допир до интерфейсите бихте ли споделили вашия опит?
  6. Явно не им е приоритет Няма ли някой който да е по запознат с другите диагностични интерфейси който са по професионално насочени и ми се струват по интересни и обширни от obd11? https://vcpsystem.com/ виждам от сайта им че можеш да си купиш база за 270 евро и да е надграждаш в последствие. като за самото уствойство се плаща 50 евро за да дойде до България , а последващите плъгини се активират явно онлайн. за тези пари може да чете всичко над 2005 година ако някой иска да го ползва за по стари модели трябва да заплати 90 евро
  7. И аз се замислям и със сигурно ще е новата версия просто няма смисъл според мен от старата въпреки че iOS не е напълно готова ама ще я ползвам със huawei така че не ме бърка да стой телефона в жабката примерно със обд11 от колкото да ми прашасва стария телефон в някой шкаф вкъщи
  8. Благодаря за инфото явно няма да има файда от него щом в емаг продава и на още по високи цени
  9. Виждам че в https://obdeleven.com/en/products-page има промоциии с включени подаръци но в българският им сайт http://obdeleven.bg/ няма или просто не са отбелязали промоцията. Някой да е купувал от бг сайт?
  10. Холсета го гледам защото е много достъпен има налични средни части и като се строши мн бързо ще мога да я възстановя за не мн пари без да завися от други хора. Ще погледна s252 pulsar g25-660 ли? И каква горе долу му е цената? Добра ли е идеята за външен гейт или на тия коне мога да карам и с вграден да не се изхвърлям ненужно?
  11. Следя принципно и купетата куатро в мобиле и карс и ако мотора се държи добре(за сега около 6 000км след основния ремонт) не е проблем за няколко дена да го преместя в друго купе 4х4
  12. Здравейте имам Ауди а4 б5 1.8т на предно и след като си сложих ковани биели се двоумя при избор на турбо 1. Holset hx35/ Holset HE351W 2. Borg warner S200sx (257) Двигателя е с код APU биели с 20мм бутален болт и малките портове на главата с нови лагери , сегменти , клапани , водачи и т.н. като цяло търся нещо между 350к.с. - 400 к.с. като не държа на цифрите а колата да движи приятно и в градски и извънградски условия защото за сега ми е ежедневка Колектора ще е от черно с т3 фланец виждам че холсета идва с туйн скрол топла част но намерих и т3 за 80 долара някъде а борга идва повечето пъти без топла част. Мисля топлата част да е с .63 A/R имам китайско т3т4 (T3/T4 с вграден гейт (актуатор)Студена частTрим55Перка53/76A/R 50Топла частTрим73Перка 66/55A/R 63Регулируем актуатор 0,5-1бар което беше качено на колата преди да отворя мотора на сток налягане но не мисля да го качвам пак ако мога да си намеря нещо по истинско до 1500лв и външен гейт 38мм мисля ще е достатъчен Благодаря за вниманието
  13. Мисля че не но някой по запознат да каже Obdeleven може да чете и трие грешки и да активира деактивира екстри от модулите който са вградени с автомобила. За ключовете е нужен код който може да се извлече от автомобила за по старите модели с VAG Comander и VAG Tacho и да се обучат ключовете с VCDS за по новити всичко е онлайн с ODIS или някой ключар който има сериозна апаратура поддържаща платформата на автомобилите от последните години.
  14. Не съм колега и се чуда дали да не се обадя в склад66 да ги питам дали има вариант за ъпдейт към HEX V2 . Евентуално ако може да ми сменят платката и да остане с този корпус или да го изкупят защото е безупречен. Винаги много си пазя инструментите. Намерих тази статия в която много хвалят VCP а цената му е доста по ниска от HEX V2 , но предпочитам някой да сподели преки впечатления преди да съм го платил. http://www.newcastlediagnostics.co.uk/6218652076474368/vag-can-pro-vcp-with-dongle - това е китайския кабел но не вярвам черния донгъл да е по лош