Jump to content

sirgeorge

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sirgeorge

  • Рожден ден 22.04.1981

Друго

  • Kaра
    ОООО Аз

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

sirgeorge's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За размера ли питаш? Ако не ме лъже паметта мисля, че задната чистачка бе 38 см. Аз съм с по-голяма 41 см за да чисти по-голяма площ, макар да осъзнавам че може да си прецакам рамото.
  2. Ще бъде пресилено ако кажа, че не ме интересува хорското мнение, но със сигурност не придавам важност на това, важното е на мен да ми харесва пък и не искам да съм част от масовката. Често експериментирам с визията на околните ми вещи, дори и с мен. Еднообразието бързо ми доскучава.
  3. На мен хрома много ми допада, особено как стои на по-тъмните цветове за да контрастира (комшията има тъмно син Пасат Б5.5 с хромирана решетка, лайсни на броните и вратите, както и по уплътненията на прозорците - много ме кефи как изглежда). Ринговете на таблото със сигурност остават, предна решетка също ми допада как се получи, може би ще оставя и долните лайснички на фаровете, защото покриват луфтовете на бронята, останалото най-вероятно ще отпадне.
  4. Вярно, че си начесах крастата и не се сърдя. И аз си мисля, че стана прекалено. П.п. Хубавото е, че лесно се слагат и премахват.
  5. Цитиране на предходен пост! А стелките не си ги махам (забравих да спомена за тях, но те са ми по-отдавна гумени имитиращи рифелова ламарина) , ще покарам ден, два и след това ще поизчистя някои детайли, че стана доста кич.
  6. Така, засега приключих с аматьорското хромиране на елементи по колата. Малко стана претруфено, но все ми искаше още и още, може би ще отпаднат някои лайсни. Всичко започна с поставянето на рингове на таблото: Ефекта от ринговете ми допадна и реших да разширя линията с поставяне на U-образни лайсни (8мм) на решетките на парното: След това пробвах как ще стои и на решетката на горната броня отново със същата лайсна, а отдолу налепих декоративна лайсна (8мм), която има двойнозалепваща лента: Сложих лайсни на фаровете и U-образна на капака за да прикрия някоя друга фуга (Аудито е от преди фейса и фаровете не пасват идеално): Следваше ленти по лайсните ... ... и ръбовете на вратите, лепнах по-широка лайсна (15 мм) на дръжките на вратите и една емблема за джанти на черната конзола, но май ще я разкарам: И накрая сложих U-образна лайсна на задната врата и залепих едно парче от широката декоративна лайсна на ръба на врата, както и и по-тънки ленти на стоповете:
  7. Свалянето на таблото не е сложно и трудуемко (и аз се плашех преди да го направя). След като се премахне пластмасата над основата на волана се откриват 2 болта и с помощта на кръстата отвертка се отвиват. Таблото се издърпва за стърчащите лостчета за сверяване на часовника и нулиране на пробега. Откачат се буксите 2 на бр. синя и зелена, като буксите имат заключване - розови щифтчета, които трябва да се издърпат на горе. Освобождава се таблото и се отваря - на място или в къщи (предпочитан вариант). Аз съм с A3 преди фейслифта - при него таблото няма болтове за освобождаване на стъклото с пластмасата, хванато е на щипки. В зависимост от това дали ринговете са алуминиеви (директно се налагат) или пластмасови (леко се стискат за да влезнат в дупките може преди това да се прикапят ръбовете на дупките с лепилце както направих аз) в комплекта на пластмасовите има и правоъгълник с двойнолепяща лента (там е ясно какво трябва да се направи). По никакъв начин не отделяй стъклото от пластмасата (има опасност да се счупи стъклото). Изчистваш хубаво ринговете, пластмасата и стъклото отвътре и сглобяваш по обратния ред. Единствено може да срещнеш трудност при закачането на зелената букса която се намира по-навътре. Успех!
  8. Обмислям тези дни да импровизирам един хром пакет за да освежа визията отвън и в купето. Нищо грандиозно - малко заигравка с хромирани декоративни ленти и рингове. Лошото е, че колата ми е сива и няма да се забелязва много ефекта, но ще пробвам как й стои. Имам няколко идеи, закупих си повечето материали, този уикенд ще се заиграя малко с визията. Ще направя няколко снимки и ще ги кача при първа възможност.
  9. Летни 205/55/16 Bridgestone Turanza ER300 - стабилни на мокро и сухо, но това ще им е последния сезон. Зимни 195/65/15 Continental TS850 - чудесно поведение на сняг, мокро и сухо, като недостатък може да се изтъкнат меките страници, макар че досега не са ми създвали проблеми.
  10. Благодаря,jiko58! И на A3-та ф-то е 50 мм, значи тези рингове ще ми свършат работа. Темата е за ключ.
  11. Благодаря колега, но не ми е проблем намирането на рингове, а дали те биха паснали на A3-та, затова питам за размера на въздуховода при Audi 80.
  12. Здравейте, колеги! Имам Аudi А3 8l, което разкрасявам - след като си монтирах рингове на километража и ми допадна ефекта реших да продължа линията с имитация на хром и върху други елементи от таблото. Питането ми е за диаметъра на горните кръгли въздуховоди, които обдухват страничните стъкла при Audi 80, с цел да разбера дали са еднакви с тези на A3 и при евентуално съвпадение да си поръчам подобни рингове: Благодаря предварително!
  13. Пуснал съм го през преводача за по-лесно разчитане - http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=de&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.test.de%2FWinterreifen-Billigreifen-oft-mangelhaft-1429015-1429018%2F
  14. Не съм карал с такива гуми, но от изчетените мнения по форуми, реномирани тестове, а дори и по-етикеция Sava-та е по-добрия вариант. Колеги споменават, че Еskimo-то е много добро на сняг и не толкова добро на лед и мокро, за Дебицата четох че на мокро спирачния път е доста голям и трябва да спазва по-голяма дистанция.
  15. Бриджстон-ките не ги гледах (не бяха сред фаворитите ми, заради по-слабите резултати на тестовете и етикецията на ЕС, както и от прочетени на няколко негативни мнения из форумите), но Дънлоп-а го опипипах обстойно (очаквах да има по-твърд страничен борд, но не установих това или аз нещо не съм наред ). По форумите не срещам отзиви за прекомерно износване или поява на балони на TS850. Както и да е гумите вече са закупени ще се тестват тази зима както и последващите 2-3 зими.
×
×
  • Create New...