-
Мнения
24 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно sirgeorge
- Рожден ден 22.04.1981
Друго
-
Kaра
ОООО Аз
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Варна
sirgeorge's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
За размера ли питаш? Ако не ме лъже паметта мисля, че задната чистачка бе 38 см. Аз съм с по-голяма 41 см за да чисти по-голяма площ, макар да осъзнавам че може да си прецакам рамото.
-
Ще бъде пресилено ако кажа, че не ме интересува хорското мнение, но със сигурност не придавам важност на това, важното е на мен да ми харесва пък и не искам да съм част от масовката. Често експериментирам с визията на околните ми вещи, дори и с мен. Еднообразието бързо ми доскучава.
-
На мен хрома много ми допада, особено как стои на по-тъмните цветове за да контрастира (комшията има тъмно син Пасат Б5.5 с хромирана решетка, лайсни на броните и вратите, както и по уплътненията на прозорците - много ме кефи как изглежда). Ринговете на таблото със сигурност остават, предна решетка също ми допада как се получи, може би ще оставя и долните лайснички на фаровете, защото покриват луфтовете на бронята, останалото най-вероятно ще отпадне.
-
Вярно, че си начесах крастата и не се сърдя. И аз си мисля, че стана прекалено. П.п. Хубавото е, че лесно се слагат и премахват.
-
Цитиране на предходен пост! А стелките не си ги махам (забравих да спомена за тях, но те са ми по-отдавна гумени имитиращи рифелова ламарина) , ще покарам ден, два и след това ще поизчистя някои детайли, че стана доста кич.
-
Така, засега приключих с аматьорското хромиране на елементи по колата. Малко стана претруфено, но все ми искаше още и още, може би ще отпаднат някои лайсни. Всичко започна с поставянето на рингове на таблото: Ефекта от ринговете ми допадна и реших да разширя линията с поставяне на U-образни лайсни (8мм) на решетките на парното: След това пробвах как ще стои и на решетката на горната броня отново със същата лайсна, а отдолу налепих декоративна лайсна (8мм), която има двойнозалепваща лента: Сложих лайсни на фаровете и U-образна на капака за да прикрия някоя друга фуга (Аудито е от преди фейса и фаровете не пасват идеално): Следваше ленти по лайсните ... ... и ръбовете на вратите, лепнах по-широка лайсна (15 мм) на дръжките на вратите и една емблема за джанти на черната конзола, но май ще я разкарам: И накрая сложих U-образна лайсна на задната врата и залепих едно парче от широката декоративна лайсна на ръба на врата, както и и по-тънки ленти на стоповете:
-
Свалянето на таблото не е сложно и трудуемко (и аз се плашех преди да го направя). След като се премахне пластмасата над основата на волана се откриват 2 болта и с помощта на кръстата отвертка се отвиват. Таблото се издърпва за стърчащите лостчета за сверяване на часовника и нулиране на пробега. Откачат се буксите 2 на бр. синя и зелена, като буксите имат заключване - розови щифтчета, които трябва да се издърпат на горе. Освобождава се таблото и се отваря - на място или в къщи (предпочитан вариант). Аз съм с A3 преди фейслифта - при него таблото няма болтове за освобождаване на стъклото с пластмасата, хванато е на щипки. В зависимост от това дали ринговете са алуминиеви (директно се налагат) или пластмасови (леко се стискат за да влезнат в дупките може преди това да се прикапят ръбовете на дупките с лепилце както направих аз) в комплекта на пластмасовите има и правоъгълник с двойнолепяща лента (там е ясно какво трябва да се направи). По никакъв начин не отделяй стъклото от пластмасата (има опасност да се счупи стъклото). Изчистваш хубаво ринговете, пластмасата и стъклото отвътре и сглобяваш по обратния ред. Единствено може да срещнеш трудност при закачането на зелената букса която се намира по-навътре. Успех!
-
Обмислям тези дни да импровизирам един хром пакет за да освежа визията отвън и в купето. Нищо грандиозно - малко заигравка с хромирани декоративни ленти и рингове. Лошото е, че колата ми е сива и няма да се забелязва много ефекта, но ще пробвам как й стои. Имам няколко идеи, закупих си повечето материали, този уикенд ще се заиграя малко с визията. Ще направя няколко снимки и ще ги кача при първа възможност.
-
Летни 205/55/16 Bridgestone Turanza ER300 - стабилни на мокро и сухо, но това ще им е последния сезон. Зимни 195/65/15 Continental TS850 - чудесно поведение на сняг, мокро и сухо, като недостатък може да се изтъкнат меките страници, макар че досега не са ми създвали проблеми.
-
Питане отностно размерите на горния кръгъл въздуховод
sirgeorge отговори в темата на sirgeorge - 80/90/Coupe
Благодаря,jiko58! И на A3-та ф-то е 50 мм, значи тези рингове ще ми свършат работа. Темата е за ключ. -
Питане отностно размерите на горния кръгъл въздуховод
sirgeorge отговори в темата на sirgeorge - 80/90/Coupe
Благодаря колега, но не ми е проблем намирането на рингове, а дали те биха паснали на A3-та, затова питам за размера на въздуховода при Audi 80. -
Здравейте, колеги! Имам Аudi А3 8l, което разкрасявам - след като си монтирах рингове на километража и ми допадна ефекта реших да продължа линията с имитация на хром и върху други елементи от таблото. Питането ми е за диаметъра на горните кръгли въздуховоди, които обдухват страничните стъкла при Audi 80, с цел да разбера дали са еднакви с тези на A3 и при евентуално съвпадение да си поръчам подобни рингове: Благодаря предварително!
-
Зимни гуми 195/65/15
sirgeorge отговори в темата на gemballa.bg - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Пуснал съм го през преводача за по-лесно разчитане - http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=de&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.test.de%2FWinterreifen-Billigreifen-oft-mangelhaft-1429015-1429018%2F -
Зимни гуми 195/65/15
sirgeorge отговори в темата на gemballa.bg - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Не съм карал с такива гуми, но от изчетените мнения по форуми, реномирани тестове, а дори и по-етикеция Sava-та е по-добрия вариант. Колеги споменават, че Еskimo-то е много добро на сняг и не толкова добро на лед и мокро, за Дебицата четох че на мокро спирачния път е доста голям и трябва да спазва по-голяма дистанция. -
Зимни гуми 195/65/15
sirgeorge отговори в темата на gemballa.bg - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Бриджстон-ките не ги гледах (не бяха сред фаворитите ми, заради по-слабите резултати на тестовете и етикецията на ЕС, както и от прочетени на няколко негативни мнения из форумите), но Дънлоп-а го опипипах обстойно (очаквах да има по-твърд страничен борд, но не установих това или аз нещо не съм наред ). По форумите не срещам отзиви за прекомерно износване или поява на балони на TS850. Както и да е гумите вече са закупени ще се тестват тази зима както и последващите 2-3 зими.