Cikata

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About Cikata

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0TDI quattro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ето това най-годното копче за “обдухване”, “подгряване”, “разледенявяне” или както искате го наричайте но си е стандартно нещо за тия котори... Моята може и да я е имала,но не се е чувала до преди седмица...а я карам от 2 години и 45К километра
  2. Определено не съм на “ти” с всички дивотии по колите ни...а и не искам и да бъда и за това кабел и сам да си правя диагностика определено не е за мен
  3. Аз няма да търся под вола теле...имам леко менене на обороти, което ме вкарва в размисъл...отделно сутрин като я паля и пусна подгряването на предния прозорец и се чува някакъв шум все едно се включва неква турбина едва ли не...и някакви такива неща и определено не искам колата да е като все едно излязла от завода,но превантивно искам да не влизам в големи ремони заради неглижиране на дадени симптоми...
  4. Здравейте, интерсува ме къде могат да ми направят качествена диагностика на мойта кошница...има неща, които мен ме дразнят,но сигурно не са проблем...сигурно има и неща за които и не предполагам, а са проблем...и за това искам да отида някъде, където ще направят една качествена диагностика ( ако искат могат и да я покарат) но след това ще имам адекватни отговори на въпросите... и те така те
  5. Тоест при БМК мотора от 2005г. има ли го проблема със стружките от помпата за високо налягане???
  6. Аз пре*бах моя докато се въртях на един заледен паркинг.Майстора го свали и го изпрати мисля във Велико Търново при негов човек, който презапои студените спойки. Вече ходина и половина нямам ядове. Цената с всичко ми излезе около 280-300лв. Това мога да споделя като опит
  7. Реших да изпробвам фирма за рециклиране на фарове за, която има доста изписано във форума и мога да споделя моите впечатления. Предварително ми изпратиха оферта с цени за отделните видове дейности. Уговорихме се кога да мина да оставя колата. На място ми бяха потвърдени цените и времето за работа 2-5 дни. На третия ден колата беше готова като минах с най-евтиния вариянт от коментираните видове дейности и цени (инсталацията си беше ок). Доволен съм от резултата. Сега чакам дъжд да видя дали ще станат като мини аквариуми за рибки или ще са си сухи... За да не правя излишна реклама ако някой реши ще му кажа на лично къде бе извършена процедурата по “реставрацията”
  8. Здравейте колата е а6 4ф 3.0 куатро с премахнат дпф.Две смени карах с Мотул 8100,но вторият път на около 8000км светна жълтата лампа за маслото,долях му 100мл въпреки,че беше на средата на пръчката...всичко заспа и на 9500км бе сменено с Равенол VST просто защото Мотула ме издразни с това изпълнение с жълтата лампа вече 1500км са навъртяни с равенола и мога да кажа,че определено двигателя е доста по тих( не че преди е бил шумен де) но един вид работи по-меко колата ако ме разбирате...за сега съм доволен и ще пиша пак при следващата смяна как е било положението. Поздрави
  9. Горе долу колко е един маркуч като цена...може ли да ме ориентирате...принципно питам заради един приятел с фиат крома,който има същият проблем със спукан маркуч
  10. 132€ с включена доставка (чиято цена е 21€) до адрес излизат 10л от този сайт дето някой го беше постнал ato24 а тук единственото място дето ми го предложиха...цената беше 200лв за 5л видиш ли защото се водело рацерско 🤣🤣🤣 Иначе мерси за бързия отговор
  11. Бях с ДПФ, но бе отстранен и механично и софтуерно...подходящо ли е VMP-то в моя случай?
  12. Понеже и на мен ми предстои смяна на масло да попитам...препоръчвате Ravenol VMP 5W30...предлагат ми цена за 5л. - 111лв ...според вас добре ли е? До сега две смени направих с Мотул...доволен съм,но мисля да опитам нещо различно и за това се спрях на Реванол-а дето го хвалите...
  13. 260лв май ми взеха за всичко...този май 180 или 200лв е искал да го презапоява...не знам точно,но платих на майстора 260лв и вече втора година няма ядове с ESP-то
  14. Ами моя майстор след като свали модула го прати на някъв май от велико търново или стара загора...каза,че с него си бачка за такива презапоявания...не знам,честно казано.Мога да ти дам телефон на майстора, който го свали и да си говориш с него направо дали може да ти свърши работа
  15. При мен след едно въртене на снежен паркинг също светна esp/abs и проблема беше в самия модул на esp-то. Свалиха го,пратиха го за “презапояване на студените спойки” или нещо си такова и след 1 седмица беше отремонтирано, сложено и всички беше наред и така да чукна на дърво вече 1 година...моя съвет е щ ако се окаже проблем в модула да се опиташ да си го оправиш, а не да купуваш нов или втора ръка,защото май кодирането после си е тегава работа, отделно има свет номера на тия модули дето трябва са ги уцелиш 1:1 с твоя...и си е все едно редиш кубче на Рубик