Jump to content

vvvvvvv

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B9

Последни посетители

614 профилни разглеждания

vvvvvvv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. vvvvvvv

    Maсло за 2.0 TDI - 190 hp

    Точно така ми обясниха и на мен, че са фабрично настроени на този flexible интервал, при който компютъра взима данни от няколко места, различни датчици и т.н., стила на шофиране, и ти казва когато дойде време за смяна, което може да стане по-рано от заложените 30к/2 години, както е станало при колегата.
  2. vvvvvvv

    Maсло за 2.0 TDI - 190 hp

    Така е и това, няма спор, по-лесно се продава кола с история в официален сервиз
  3. vvvvvvv

    Maсло за 2.0 TDI - 190 hp

    Благодаря за инфото, а какво ви е мнението за програма 4+ сервиз в порше? Заслужава ли си повечето пари за ОЕМ консумативи и работа в официалния сервиз? Ами точно това се чудя дали да не следвам, тъй като досега поддръжката е била, както се казва по книга, само в официален сервиз в Германия. Дали има смисъл да продължавам в официалния сервиз тук или интервалите предписани от производителя не са много приложими в България и да си сменям масло на двигател и филтри с уж хубави марки афтърмаркет на 15к/година. Като недостатък отчитам, че няма да има история, но дали това има толкова голямо значение и има ли смисъл от повече пари само заради история, може би е друга тема. Като цяло може би повече съм се насочил към варианта обслужване на 15к/година не в официален. Ясно е, че накрая е въпрос на личен избор и няма правилен отговор, просто набирам мнения
  4. vvvvvvv

    Maсло за 2.0 TDI - 190 hp

    Здравейте, колеги. Наближавам 15к км с маслото от Германия и искам да го сменя, но е на flexible интервал и ми показва смяна след около 16к/365d. Разгледах по различни чуждестранни форуми, но повечето питат как да минат от fixed към flexible интервал, а аз точно обратното, защото карам по-малко от 15к на година. За inspection интервала показва повече и разбрах, че той се занулява през VCDS със сигурност. При смяната само ресет от MMI ще занулява ли интервала за маслото както трябва или трябва да се ползва VCDS? Трябва ли и как да променя интервалите през VCDS на 15к/365d, т.е. как да го направя на fixed или дори и да го оставя flexible както е сега на 30к/730d и си сменям на 15к/година и занулявам през MMI няма да е проблем?
  5. Аз лично съм доволен от разхода. Моето е 2.0 TDI 150 к.с. на предно. При 140-150 по магистралата ми дава мисля около 5.5, до Гърция с ограниченията 70-90-110 беше 4.4. До нашето море с повече настъпване до 6.7 съм качвал макс. В задръстванията не коментирам, там вече си минава и 10 😁
  6. Аз имам печка, но още не съм я ползвал, намерих и прилагам указанията за работа с печката от ръководството, дано са ти от полза.
  7. Колега, трябва ми заден спирачен апарата за лявото колело - Ауди80 89' 2000куб.см, дискови са спирачките. Имаш ли го и дали ще пасне?
  8. Купувам заден спирачен апарат за ляво колело за Ауди 80 (яйце) 89г. (2000 куб.см). Дискови са спирачките.
  9. Ами става въпрос за Ауди 80 (яйце) от по старите, незнам мисля, че е някъде 89г, това за чистачките, фаровете и т.н. е едно такова капсоловано и трябва цялата машинка?
  10. Колега, машинката за фаровете, чистачките, аварийните и т.н. имаш ли я?
×
×
  • Create New...