Jump to content

ORO

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 (B5) 1.8

Контакти

  • Website URL
    http://

Последни посетители

544 профилни разглеждания

ORO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Вчера бях при Асен. Много коректен човек и съм страшно доволен. Това е решението на този проблем. За 30 минутки и си имах работещо радио
  2. ORO

    Климатик А4 В5

    ами сега ще ходя при "препоръчан" майстор. ще видим дали сам ще се сети за пресостата като му изложа всички факти. ако не ми работи този пресостат, няма ли да има код за грешка записан на климатроника?
  3. ORO

    Климатик А4 В5

    ами и аз се съмнявах в майсторите, които ми правят маркучите, но последния път маркуча се пръсна през оплетката, кримпата си остана здрава... явно, че персостата не ми изключва, но е много добра идеята да проверя двете скорости на вентилатора.... мерси за инфото ... между другото, как мога принудително да включа вентилатора на бърза степен?
  4. колега, ръчката за въртене на крика трябва да е от отстрани, а не от към винта... само сега не мога да си спомня отгоре или отдолу (гледано както си го снимал)
  5. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    да, с ГИ съм. ама имам едно допълнително, което много прилича на компютър. и от там излиза куплунг и през него ми настройва майстора работата на ГИ. та затова си мисля, че ГИ си има отделен компютър. както и си имам отделни газови клапани за всеки смукателен тръбопровод. та си мислех, че ГИ си има компютър за да управлява тези клапани. едва ли ECU-то може да помни две настройки: една за бензин и една за газ. ще ходя другата седмица при моя газаджия да видя как точно са нещата.
  6. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    мерси, колега за инфото. само, че не съм чак толкова навътре в нещата . разбрах само от "kolegi.info", че ECU-то се учи. и, че е уместно да се изключва когато съм на газ, за да не се бърка. да не си мисли, че съм на бензин. още, че ЕСU-то не участва при работата на газ, защото то управлява дюзите на бензина. следователно е логично да се изключва. Дано да съм разбрал правилно...
  7. ORO

    Не пали студена

    колеги, въпрос за трудното палене на студено: имат ли газова уредба автомобилите?
  8. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    колеги, вижте какво интересно нещо намерих тук: http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=2862&start=0 явно проблема се появява ВИНАГИ след поставяне на газов инжекцион и способността на "ECU" да се самообучава... това е само за инфо, лично аз, ще се опитам да намеря още по въпроса...
  9. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    така де... нямам проблем с палене на топъл двигател... само на студен. за обтегача писах, че не съм сигурен дали е виновен за паленето... но тази грешка за "тайминга" на разпределителния вал (дето не знам какво точно е това чудо) мисля, че може да е виновна. а за вървенето.... някой път ускорява нормално, някой път се мъчи... но това не ме притеснява толкова. ако 600 лв ще ми оправи и двете неща... трябва да се видя в пари, че да се навия или да се скапе съвсем сутрешното палене.
  10. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    ето днес бях на майстор... имаше записана грешка, нещо от сорта на: cam shaft timing. или нещо подобно... отделно понякога имам шум като от нерегулиран клапан. обясниха ми, че е от нещо като обтегач на задвижването на разпределителните валове. не знам дали двете имат връзка, но по отношение на грешката - ремонта струвал около 600 лв.. но понеже мога да преживея едно трудно палене за деня - ще го чакам докато сдаде тотално багажа...
  11. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    мерси колега за файла... но това не решава нашия проблем. защо се мъчи двигателя при студено палене?!?!? вече не знам къде и какво да търся...
  12. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    и моето е на руски. от тук съм си го изтеглил... теста според ръководството е: нощем (или на тъмно) палиш колата и гледаш дали има искрене между кабел и маса. ако има "бягаща" светлина по кабела - било нормално очевидно трябва да си махнеш декоративния капак на двигателя аз също карам главно на газ. но студеното палене си е на бензин. взех си свещи на бош "супер плюс"... имало и свещи за газ. не можаха да ми кажат каква е раликата освен, че имали един електрод. на бош-а има два електрода. цени: бош-а около 8.50 лв/свещ. свещите за газ бяха около 6 лева и нещо. свещите за газ мисля, че бяха на също на бош.
  13. ORO

    Климатик А4 В5

    е явно имам два проблема ... не ми работи персостата... и защо вдига налягане климатика... някой да може да ми каже за какво е тази капилярна тръбичка?
  14. ORO

    Климатик А4 В5

    да, работят си... чувах мнения,че може да е от мръсен радиатор... ама чак толкова да се изцапа радиатора за едно лято... а този персостат какво прави? дава на слив налягането или изключва климатика?
  15. ORO

    А4/Б5 - ADR - '97

    някакъв съвет в какви норми трябва да е? в смисъл преди да завъртя и след това... дебитомера ми е хитачи.
×
×
  • Create New...