Jump to content

vankoltd

Members
  • Мнения

    99
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vankoltd

  • Рожден ден 14.05.1989

Друго

  • Kaра
    Audi A3-A6

Контакти

  • AIM
    Vanko_ltd
  • MSN
    няма
  • ICQ
    318
  • Yahoo
    няма

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Климатична и хладилна техника, монтаж и сервиз

vankoltd's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В крайна сметка не е турбо на Гарет, а някакво друго по-евтин вариант, но не мисля, че това е проблема.
  2. Да турбото е ново и проблема е много дразнещ честно да кажа.
  3. Здравейте колеги, на скоро подмениха турбото на А6 2.0 TDi-140h.p и колата спря, има турбо дупка от началото на оборотомера до към 2700-2800 оборота и тогава се изстрелва като полудяла в смисъл тогава започва да работи турбото като хората. Сега я върнах и пак я регулираха и сега пак не е много добре, но започна да харчи 14/100...и т.н, преди градско харчеше до към 8 до 9,5 л/100км в задръстванията.
  4. С ваг ком анализатор пробвах и няма никакви грешки...само едно напреженение на въздушните възглавници щото си свалях акомулатора.
  5. Къде ме прати в раздел "дизели" питам за определен проблем...ако го бях намерил щях да отида в тоя раздел на първо място! Не ми помагаш много да ти кажа.
  6. Ще видя и това...мерси. Някакви други предложения? А да питам какво да и правя да я чистя ли само или има нещо повече, което трябва да ми кажеш?
  7. Колеги проблема е следния...колата си вървеше на чук и от известно време стана Душегуб и много зле е положението. Смених масла, всички филтри, махнах катализатора, добавки, чистих си дебитомера и пак не върви!!! Ако някой знае някой добър дизелджия по София да ми пише колата е А3 1.9TDi-110
  8. Не се притеснявай пич, от ниската темперетура на въздуха е. И вече тия датчици са си дали своето. Трябва му само 30 сек да превърти водата малко и му няма нищо. И моята така прави от време на време през зимата.
  9. Ми да ти кажа колега по добре свири от Херц и Пайнър...само ми е малък усилвателя, щото трябваше да сложа 2 усилвателя Sony клас D но един струва 700 лева и реших да сложа един на Blaupunkt, доволен съм, но могат и повече тия говорители. А с Cretive-то което е 30 gb няма такова шоу, са мисля да си сложа и една конзолка PSP вътре и няма да има такова
  10. Първо в Б3 то бях с едно Sony CDX-GT200 След това я продадох купих си A3 и в него сложих Sony CDX-GT616 и това не ми стигна и следва лудницата Купих си Sony 2gb USB памет след това си подмених всички говорители познайте каква марка Реших, че и това не стига и 7 дни се правих на дърводелец и математик да смятам обеми и изкривявания и сложих една много симпатична кутия в багажника... с говорители Sony XS-L104P5B, 2 на брой 10 инчови И за капак на всичко реших, че USB паметта е малкас тия 2 GB и реших да си взема по добрия еквивалент на Apple IPod. Creative - ZEN Vision M - според мен и критиците по добрия вариант. Плейъра има над 20 международни награди... а и според мойто мнение като съм имал достъп и до 2те дисплея на Creativ-а няма общо с тоя на Apple-то. И още доста настройки и т.н както и да е...следва снимков материал.
  11. vankoltd

    ЧИП за A3 1.9TDI

    Добър ден колеги бих искал да попитам дали е добра идея да си сложа един чип на Аудито? Какви са плюсовете - минусите. И ако има някой, който е с чип да каже какви са му впечатленията... Мерси предварително!
  12. При мене джамбазите като са я докарали са и сваляли музиакта...деба лайната. И така са я свалили, че половината щипки на задните кори са ми ги разлепили. Както и да е това горе долу го оправих. Друго не скърца. А левия носач ми скърца хахха това е друг въпрос, има време за него А са покрай музиката дето си правих в багажника, прогнозата ми е, че трябва половината да ги стягам до края на годината.
  13. Моята AFN-ка с 4 човека, багажа, пълна с тунджа прави 200 по километраж, ма иначе това са към 196-197 по климатроник. То горе долу това и е максималната скорост. С тия 200 разход 5.1 и Съм яко довелен. С 25 литра 500 километра минах.
  14. Ако някой разполага с ляв фар за Б4 да ми пише на лична... мерси
  15. Тука има 2 мнения на колеги, с които съм много съгласен... Интеркулера много трудно ще го спукаш и на мен така ми разправяха от Сакар ауто...докато аз не взех нещата в мойте ръце... и видях, че скобите и маркучите са се разхлабили и подлизва масло и капе по кората. Относно проблема с капенето на масло...деба стари коли са това, на това турбо втулките му се износват и почва да тече и връща масло в 2те посоки от налягането. Просто си стегни скобите и н е мисли за такива тъпи ремонти щото някое майсторче измислено ти е казало така за да прибере парата от ремонта. Ебати рицарите...майстори днес много трудно да намериш. Карай си така, след време си оправи втулките на турбото (не е спешен проблем) и си рицар без броня от всякъде Айде приятел със здраве А също дая попитам какво общо имаше оня коментар с линка към Фолксваген форума, че на онова момче му е блокирал двигателя...много ме съмнява, че има проблеми с турбо или интеркулер! Като гледам цилиндрите и главата в какво състояние са му турбото въобще не го бърка. В така много ме дразни като някой почва да внася смут и трагедия, като някой има проблем.
×
×
  • Create New...