gramaton

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About gramaton

  • Rank
    User
  • Birthday 03/23/1976

Друго

  • Kaра
    A6,1.8TQ,AJL-A3,ALH

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Купувам ,решетки за халогени-лява и дясна,за А3,2000г.-тел. за връзка-0888/002333 или лично съобщение,моля.
  2. Здравейте колеги,ще бъда благодарен ако се изкажете за тази обява, http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446116205281137&slink=bansg9 Извинявам се за заглавието на темата,но не знам как да го редактирам.
  3. не,няма чип,бях се ориентирал и аз към закс,но специалисти много,та затова реших да сондирам мнения тук,благодаря! Цитиране на предходно мнение!
  4. Здравейте,порових доста из раздела и нещо не намерих такава тема,ако греша,моля ,не стреляйте Предстои ми смяна на съединителя,бихте ли ме насочили към конкретна марка,питам препатилите,че гаражните ми завъртяха главата вече с "тоя става,оня не става". Колата е А6 С5 1.8Т,куатро,AJL,1999г. Благодаря!
  5. В началото след монтажа,правеше подобни номера с прекъсванията,направиха и някакви настройки и нещата се нормализираха.Нямам омазнявания по изброените.Относно кабелите на ГИ,не разбирам ,но видимо поне за мен всичко си е на мястото. Цитиране на предходно мнение!
  6. Забравил съм да упомена какъв е ГИ-Power jet на Autogas,честно казано не помня колко ома е рейката,няма чип. На бензин си е идеална,просто има съвсем леко прекъсване в рамките на 30-ина секунди,след преминаване от газ на безин.
  7. Здравейте,от известно време насам колата ми прекъсва много на газ,между 2500 и 3500 оборота е нечовешко,само в движение,когато е изключена от скорост няма прекъсване,вече единия тампон на двигателя свърши( дали от това ,дали му е дошло времето ,не знам).Колата е А6,1.8Т,180к.с.AJL,99г.След многократните ходения при човека монтирал ГИ,промяна естествено нямаше,сменях свещи N-пъти,чисти системата,разпробива инжектори,смених лулите,щото били нацепени и от там бил проблема-хахха,температурен датчик,последното което се оказа че трябва да подменям било дебитомер и ламбда сонда.Накрая газаджията каза че проблема ми бил за елконаджия ,щото видиш ли колата прекъсвала и на бензин. (да уточня само ,че има леко придърпване на за кратко,след като съм минал от газ на бензин в оборотите около 3к,след това придърпвания няма) абсолютно несъгласен отдидох при друго светило на ГИ,същото дърво,прави -струва,ръчка,чеса се по главата и каза ,че не си държи времената,трябвало да се сменят по-горе изброените неща и т.н. Тотално убеден ,че ако тия двамата са светилата на ГИ във Варна,то аз съм или пълен лаик или пък те са поредните,гледащи как да ти вземат парите. Отидох на елкон,закачахме и нищо,в движение също нищо,повторението било майка на знанието затова отидох на друг елкон ...и там нищо . Та моля Ви за съвет,някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели,или пък да каже читав майстор във Варна на ГИ Благодаря!
  8. Обърках поста -за 1.8Т,180коня,куатро. 2.4 и 2.8 не погоряват ли повече и не е ли по-скъпа подръжката?
  9. втора ръка,по възможност черна. П.С.Едно дърво пречело на жената да паркира,та решила да го премести
  10. При мен след смяна на два термостата излезе температурен датчик,ако е той ,не прави компромиси и си вземи истински от сервиза на Ауди. А за разхода ,при мен е 11,с около 110км/ч,така че.... ,както се казва -голям ..й е,ама с повече е...е се свиква
  11. При мен на място духа по студено,отколкото в движение.
  12. Нещо такова си мислех и аз,че откакто почнаха жегите не духа със свят. Днес предполагам .че ще ми остане време да допълня фреона и ще кажа резултата.Благодаря. Аз съм на ръчка и при мен рита само като пусна климатика.
  13. Явно ще се ходи на профилактика за климатроника. Благодарско!